ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

پرچمدار جدید هوآوی با اسم رمز “مولان” لو رفت

هوآوی قصد دارد به زودی از یک پرچمدار جدید با اسم رمز مولان رونمایی کند. اما پیش از معرفی رسمی عکس آن و مقداری از مشخصات سخت افزاری آن به بیرون درز پیدا کرده. گویا ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۹:۲۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هوآوی قصد دارد به زودی از یک پرچمدار جدید با اسم رمز مولان رونمایی کند. اما پیش از معرفی رسمی عکس آن و مقداری از مشخصات سخت افزاری آن به بیرون درز پیدا کرده. گویا نام این دستگاه Huawei Glory 6 یا Honor 6 خواهد بود.

آنطور که از تصاویر بر می آید، صفحه نمایش این دستگاه ۵ اینچ و رزولوشن آن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. طراحی بدنه آن براق و همچنین از سه دکمه لمسی خازنی در پایین صفحه نمایش بهره می برد.

مشخصات سخت افزاری لو رفته این دستگاه:

  • صفحه نمایش ۵ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل
  • پردازنده ۸ هسته ای با چیپست کرین ۹۲۰ (۱.۳ گیگاهرتز برای هر هسته)
  • ۳ گیگابایت رم
  • دوربین ۱۳ مگاپیکسل (دوربین جلو ۵ مگاپیکسل)

به نظر می رسد هوآوی مولان در تاریخ ۲۴ ژوئن در پکن معرفی خواهد شد. باید منتظر ماند تا ببینیم چه مقدار از این مشخصات درست هستند و آیا این دستگاه پخش جهانی خواهد داشت یا خیر.

در ادامه مطلب تصاویر بیشتری از این دستگاه خواهید دید.

Huaweis-new-flagship-codenamed-Mulan-leaks-out (3)

Huaweis-new-flagship-codenamed-Mulan-leaks-out

Huaweis-new-flagship-codenamed-Mulan-leaks-out (1)

Huaweis-new-flagship-codenamed-Mulan-leaks-out (2)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (50 مورد)
  • parsa
    parsa | ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

    اپل خیلی بلده که هنوز کاملا مطمئن نیست بلده از nfc استفاده کنه یانه!
    فکر نکنم اصلا تاحالا هیچ کدوم از این دوستان از هواوی استفاده کرده باشن.
    به همچنین از سامسونگ و اپل متنفریم. ولی خداییش ال جی عالیه

  • parsa
    parsa | ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

    اپل از خودش چی داره؟
    آیفون : سی پی یو »سامسونگ - دوربین »سونی - نمایشگر »LuxVue
    اپل می ره فروشگاه یه سبد دستش می گیره از این و اون قطعات مختلفش رو می خره سر هم می کنه!!
    حداقل هواوی سی پی یو ی بعضی از مدل هاش رو خوش می سازه.
    کارایی گوشی و بازدهی فوق العاده ی هواوی رو که نمی تونید انکار کنید!
    هواوی هرچی باشه تو طراحی به تکرار نرسیده مثل سامسونگ و اپل!

    • حامد میمنی
      حامد میمنی | ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

      ازglx طرفداری میکردی بهتر بود .....یادم قبلا به یکی پیشنهاد یه گوشی هواوی دادم تا گفتم هواوی گفت چی گفتم هواوی گفت برو بابا

    • mohammad
      mohammad | ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

      دوست عزیز شما اگه ی نگا ب حرفای جابز میکردی متوجه میشدی که خودش دلیل این کا رو گفته:((هیچ کمپانی نیست ک بتواند تمامی نیاز های خود را ب نحو احسن برطرف کند و هریک فقط در زمینه هایی خوبند و در بقیه زمینه ها ضعف دارند پس ما بهترین گزینه ی انهارا زمیمه ی بهترین گزینه ی مان میکنیم و درنتیجه محصولی بی ایراد را روانه ی بازار میکنیم))
      هواوی عددی نیست تو پردازنده سازی ولی چون اصرار داره ک تشغالای خودشو تو گوشیاش جاکنه(!)همیشه تو بنچمارکا ازهمه امتیاز کمتری میاره
      یا همه میدونن ک تخصص سامسونگ امولد و تخصص ال جی ips lcd است پس مطمئنا اگر اپل بخواد ای پی اس بزنه میره پیش ال جی ن سامسونگ
      اما سامسونگ پردازنده های خوبی میزنه و اپل ب جای اینکه وقت و انرژی خودشو بزاره سر ساخت پردازنده میده سامسونگ براش بسازه (انبوه سازیشو میگم)
      ممنون ک مطالعه کردین!

      • parsa
        parsa | ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

        ممنون از مطلبتون ... یه مورد دیگه این که تو گوشی هایی که هواوی از سی پی یو های خودش استفاده نکرده ، گوشی های بهتری زده ولی این مورد هست که قابلیت رقابت رو داره

  • mohammad
    mohammad | ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

    هواوی جزء تکنولژی ب حساب نمیاد لطفا راجبش مطلب نزارین!!!
    (دروغ میگم همش کپی کمپانیای دیگس خوب ماهم ک مال اونارو قبلا خوندیم دیگه)

  • Ezio
    Ezio | ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

    اصلا این هواوی بلد نیست یه گوشی بسازه که حاشیه های بالا و پایینش برابر باشه
    پیش خودش چی فکر میکنه...

  • سپهر
    سپهر | ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

    واقعا این هوآوی غیر از تقلید کار دیگه ای بلد نیست ؟

    • حسین
      حسین | ۴ آبان ۱۳۹۴

      تو خوبی

  • حامد میمنی
    حامد میمنی | ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

    حالا اگه من اینو بخرم 15 روز دیگه یه پرچمدارش جدیدشو معرفی میکنه ....بابا حداقل صب کن دو ماه بشه

    • iman
      iman | ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

      آخه داداش وقتی بشینه copy & paste کنه که دیگه کاری نداره براش D:

  • iman
    iman | ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

    واقعا هواوی کارش درسته. ورمیداره از هر گوشی یه جاشو میکنه به هم دیگه وصل میکنه میشه فرانکشتین

    • parsa
      parsa | ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

      الان این هواوی کجاش شبیه این ال جی هست؟

      • حامد میمنی
        حامد میمنی | ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

        پارسا جان اون عینکتو در بیاری متوجه میشی.نکنه موقعی میگی تقلید که دیگه هواوی بیاد دکمه ها رو ببره پشته دستگاه

        • parsa
          parsa | ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

          داش خوشم اومد که غیب گفتی ؛ واقعا عینکی ام.
          این زمین تا آسمون با ال جی فرق داره

    • متعصب نباشید!!!
      متعصب نباشید!!! | ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

      قبل از اینکه عکس بزاری یه نگاه به حاشیه هایی که گوشی بالا داره بنداز
      گوشی که عکسش رو گزاشتی حاشیه هاش بیشتر
      طراحی هم زمین تا اسمون فرق داره
      اگه قرار به این باشه که باید گفت اس 5 هم از این گوشی که عکسش رو گزاشتی کپیه

    • iman
      iman | ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

      والا چیزی که من دارم میبینم اینجوریه دیگه حالا شمارو نمیدونم . از نمای مقابل کپ همن ( بجز اون حاشیه ی بالا و پایینش ). من که از نظر سخت افزار مقایسه نکردم که دارم طراحیشو میگم. پشتشم که دوربینشو از سامسونگ کپی زده اینم اگر نمیبینید دیگه به قول سهراب:
      چشم ها رو باید شست
      جور دیگر باید دید :D

  • چسب زخم
    چسب زخم | ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

    این هواوی روی باطری گوش هاش یکم کارکنه ترشی هم نخوره ی چیزی ازش در میاد.

    • حامد میمنی
      حامد میمنی | ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

      دوست عزیز اگه عکس پروفایلتتو عوض میکردی بهتر بود چون شما داری به طرفداری سامسونگ بی احترامی میکنی. واسه شخصیت خودت میگم

      • parsa
        parsa | ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

        راستی شما یه چیز خوبی را یاد آوری کردید
        هرچی باشه طراحی هواوی برگرفته از چسب زخم نیست!!!

        • حامد میمنی
          حامد میمنی | ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

          نه بابا؟؟؟؟؟سال چندم مدرسه هستی؟ درساتو خوندی؟

          • parsa
            parsa | ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

            حامد جان داری کارو اکشن می کنیا!!!
            بیام؟!!

    • mohammad
      mohammad | ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

      منم با اقا حامد موافقم این سایت هنوز دچار اون بی اخلاقیای سایت همسایه در بحث نظر ها نشده لطفا با احترامگزاشتن ب سلایق دیگران فضای سایت و ب حاشیه نبرین
      ممنون

  • فرشاد
    فرشاد | ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

    اینبار بجای اپل از سامسونگ و ال جی کپی برداری کرده! این هواوی از خودش چی داره اونوقت؟!

  • بهاره
    بهاره | ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

    هواوی با P6 ، به آیفون درود فرستاد .
    با P7 ، ضمن استحکام رابطه با آیفون ، به Z2 هم شماره داد .
    حالا همران مولان خانم به S5 پیشنهاد میده ... بی سلیقه :)

    • kourosh
      kourosh | ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

      تحلیل و بریسیت در مورد استاتژی هواوی از پهنا تو حلق خود هواوی :-D

      • parsa
        parsa | ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

        واقعا شما طراحی آیفون یا galaxy s5 رو زیبا می دونید؟

    • متعصب نباشید!!!
      متعصب نباشید!!! | ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

      شما انحنای نوار دور پی 7 رو دیدی یا جلوی گوشی رو دیدی که چه طراحی خاص و باظرافتی داره و شبیه به هیچ کدوم از گوشی های نیست؟
      چون المینیوم و شیشه رو باهم زده میگی کپیه؟
      اخه گوشی بالا کجاش شبیه به اس5 ؟ چه شباهتی میبینی شما ؟ چشماتون گوشی ها رو شبیه به هم میبینه ایا؟

      • ali.n
        ali.n | ۲۷ خرداد ۱۳۹۳

        به به اقای متعصب نباشید...
        ببین این کمی شبیه سامی و الجیه دیگه
        مثلا p7 که تقلید واضح از سونی و اپل هست و حتی رابط کاربریش رو مثل شیایومی کرده.
        حالا زیاد مهم نیست ببینم شما چرا فکر میکنی من کس دیگه ای هستم نظراتت رو تو سایت دیگه خوندم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی