ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل Android TV را معرفی کرد

یکی دیگر از محصولاتی امشب گوگل از آنها پرده برداشت، اندروید تی وی بود. یک پلتفرم از پیش نصب شده در تلویزیون های اچ دی که تجربه استفاده از اندروید را در تلویزیون به شما ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۴ تیر ۱۳۹۳ | ۲۲:۴۷

یکی دیگر از محصولاتی امشب گوگل از آنها پرده برداشت، اندروید تی وی بود. یک پلتفرم از پیش نصب شده در تلویزیون های اچ دی که تجربه استفاده از اندروید را در تلویزیون به شما می دهد.

تمرکز اندروید تی وی بیشتر سرگرمی است. شما هر آنچه که در گوگل پلی می بینید را می توانید در آن نصب و اجرا کنید. کنترل این پلتفرم هم به وسیله هر دستگاه اندرویدی شامل تلفن، تبلت و حتی ساعت اندروید ور امکان پذیر است.

783889380205234346

شما می توانید محتوای تصویری شامل فیلم و صدا را از تلفن یا تبلت اندرویدی خود در تلویزیون پخش کنید. درست شبیه به کاری که کروم کست انجام می دهد.

در حال حاضر گوگل با شرکت های سونی، شارپ و تی پی ویژن همکاری خود را آغاز کرده و در پاییز امسال، تلویزیون های اچ دی و ست آپ باکس های این شرکت ها مجهز به اندروید تی وی خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ali.n
    ali.n | ۴ تیر ۱۳۹۳

    دیگه کل زندگیمون انلاین شده...
    من ترجیح میدم گجت هام محدود باشه یه تلفن اندرویدی بسه برام.
    تصور کنید بین کلی گجت که به هم متصلن پاسکاری بشید یعنی معتادشون بشید.

  • سامان
    سامان | ۴ تیر ۱۳۹۳

    توی این مورد تا شرکای بزرگ سخت افزاری توی این حوضه از لحاظ حجم تولید که مسلما دو برادر خوانده کره ی ال جی و سامسونگ هستن نباشه که بعید می دونم چون هرکدوم رو پلت فرم خودشون تمرکز کردن موفق بشه ! کسی از خرید قیمت نسبت به کیفیت و کارایی این دو برند نمیگذره صرفا به خاطر این مسله مگه ی چیز شاخی اضافه بشه

مطالب پیشنهادی