ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سلفی بگیر ها؛ خطری احمقانه در کمین دوچرخه سواران تور دو فرانس

تور دو فرانس به عنوان یکی از معتبر ترین و بزرگترین رقابت های دوچرخه سواری دنیا، هم اکنون در فرانسه جریان دارد. همچون هر سال ورزشکاران با پدال زدن تلاش می کنند تا از رقبا ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۷ تیر ۱۳۹۳ | ۱۰:۴۱

تور دو فرانس به عنوان یکی از معتبر ترین و بزرگترین رقابت های دوچرخه سواری دنیا، هم اکنون در فرانسه جریان دارد. همچون هر سال ورزشکاران با پدال زدن تلاش می کنند تا از رقبا پیش بیفتند و زمان کمتری را از خود بر جای گذارند.

امسال اما دوچرخه سواران باید موانعی را نیز در طول مسیر پشت سر گذارند. تماشاگران مشتاق فرانسوی ناگهان هوس سلفی گرفتن به سرشان می زند و با پشت کردن به دوچرخه های در حال حرکت، تلاش می کنند تا عکسی ماندگار را از خود بر جای گذارند.

Br8s5_SIAAAVF0F-w600

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید، دوچرخه سوار مجبور می شود فرد سلفی گیرنده را با دست به بیرون از مسیر مسابقه هل دهد تا از بروز حادثه جلو گیری به عمل آورد.

تا به حال کاربران زیادی اقدام به سلفی گرفتن در حین برگزاری مسابقه کرده اند و آزار هایی را برای دوچرخه سواران رقم زده اند. یکی از این ورزشکاران می گوید: «آن ها پشتشان را به ما می کنند و اصلا دقت نمی کنند که دوچرخه با چه سرعتی به آن ها نزدیک می شود. ما باید حواسمان را جمع کنیم و با جا خالی از کنار آن ها رد شویم. این آدم ها واقعا مزاحم هستند.»

در ویدیو ۳ ثانیه ای زیر می توانید صحنه برخورد یکی از سلفی بگیر ها با دوچرخه و پرت شدنش را مشاهده نمایید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Br3B7cFCMAEZn3V.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Leo Plus
    Leo Plus | ۱۸ تیر ۱۳۹۳

    مردم خارج که بخاطر آشغال(یه تیکه پوست شکلات) ریختن رو زمین 100 دلار جریمه میشن، واسه این هم 2تا مأمور بذارن، جریمه سنگین بکنن، دیگه کسی جرعت نمیکنه :|
    باید زور بالا سرشون باشه :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی