ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ گلکسی نوت ۴ را در ۱۲ شهریور و گلکسی آلفا را در ۲۲ مرداد معرفی می کند

به تازگی یکی از مدیران سامسونگ تایید کرده است که شرکت متبوعش در آینده دو محصول جدید را معرفی خواهد کرد، یکی با نمایشگری بزرگ و دیگری با جنس بدنه ای جدید. بر همین اساس ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

به تازگی یکی از مدیران سامسونگ تایید کرده است که شرکت متبوعش در آینده دو محصول جدید را معرفی خواهد کرد، یکی با نمایشگری بزرگ و دیگری با جنس بدنه ای جدید. بر همین اساس منابع خبری توانسته اند اطلاعات جالبی را در رابطه با گلکسی نوت ۴ و گلکسی آلفا منتشر نمایند. دو دستگاهی که کاملا با گفته های مدیر سامسونگ، همخوانی دارند.

وبسایت آلمانی AllAboutSamsung مدعی شده است که گلکسی نوت ۴ در تاریخ ۱۲ شهریور و در حاشیه نمایشگاه IFA 2014 معرفی خواهد شد. جالب اینکه به گفته این وبسایت سامسونگ قصد دارد بلافاصله دستگاه خود را پس از معرفی وارد بازار نماید تا بدین طریق توانسته باشد قبل از ورود آیفون، فروش مورد نظر خود را به دست آورد.

طبق شنیده ها گلکسی نوت ۴ از نمایشگری ۵.۷ اینچی بهره می برد و به احتمال زیاد قدرت خود را با کمک پردازنده Snapdragon 805 تامین می نماید. جالب اینکه برخی از شایعات خبر می دهند که سامسونگ قصد دارد از قابی آهنین در محصول جدید خود استفاده نماید. استفاده از سنسور فرابنفش نیز یکی دیگر از مورادی است که در مورد نوت ۴ شنیده می شود. همچنین ممکن است سامسونگ در آینده ای نزدیک نسخه ای دیگر از این محصول را با نمایشگر خمیده ارائه دهد.

گلکسی آلفا
گلکسی آلفا

اما نوت ۴ تنها محصولی نیست که توجهات را به خود معطوف کرده است. همانطوری که چندی پیش نیز برای شما گزارش دادیم، سامسونگ قصد دارد موبایلی جدید با نام گلکسی آلفا را روانه بازار کند و قرار است در آن برای اولین بار از قابی آهنین استفاده نماید.

در همین رابطه منابع خبری گزارش داده اند که گلکسی آلفا در تاریخ ۲۲ مرداد معرفی خواهد شد و سامسونگ برای عرضه آن تا نمایشگاه IFA 2014 صبر نخواهد کرد. هرچند پیش از این در مورد مشخصات سخت افزاری دستگاه گمانه زنی هایی صورت می گرفت، اما به تازگی بنچ مارکی از این محصول به بیرون درز کرده که کلیه اطلاعات آن را لو می دهد.

Samsung-Galaxy-Alpha-SM-G850F-August-announcement-02-w600

گلکسی آلفا نمایشگری ۴.۸ اینچی دارد و از رزولوشن ۷۲۰ × ۱۲۸۰ پیکسل بهره می برد. قلب تپنده این محصول پردازنده هشت هسته ای Exynos 5433 است و ۲ گیگابایت رم نیز در مجموعه سخت افزاری آن دیده می شود. گلکسی آلفا دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دارد و با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت، به صورت پیش فرض اندروید ۴.۴.۴ را به کاربر ارائه می دهد. پیش بینی می شود که سامسونگ در این دستگاه از سنسور تشخیص ضربان قلب خود نیز استفاده کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • arash7985
    arash7985 | ۱۰ مرداد ۱۳۹۳

    ضد سامسونگ ها از قبل منفی رو بدن به نظر من غول دنیای موبایل و تبلت اول اپله اونم فقط و فقط به خاطر سیستم عامل خوبش ولی چون گرونه خیلی از مردم ایران سراغش نمیرن در عین حالی که دوست دارن داشته باشن یکی از محصولات اپل رو و بعد اپل فقط فقط سامشونگ بهترین گوشی ها و تبلت های اندروید میزنه به چند دلیل یک این که امکانات خوب رو تو قیمت مناسب میده حالا هر چه قدر هم که میگید پلاستیکیه باشه به درک شما کارایی برات مهم نیست بدنه مهمه برو خوش باش امکانات رابط کاربریش هم که عالیه فقط کیفیت بذنه پاییینه همین و بس ال جی و سونی مقابل این دو برن کشک بسابن چه برسه برند های پیش پا افتاده مثه هواوی و شیائومی و.... می دونم منفی بارون میشم

    • ali
      ali | ۱۱ مرداد ۱۳۹۳

      با همه گفته هاتون موافقم جز قسمت اول خیلی ها مثل من پول خرید اپل دارند ولی سامسونگ میخرن بعد الان قیمت پرچمدارای دیگه مثله اپله شما تو ایرانو نگاه نکن که همش دلال بازیه.بعد با این قسمت هم مشکل دارم که اول اپل چون الان بزرگترین فروشنده و تولید کتنده موبایل سامسونگه که بخش بسیاریش رو پرچمداراش تشکیل میدن و اپل داره راه سامسونگ رو میره.اپل خوبیش اینه که سیستم عامل انحصاری داره ولی سامسونگ بین این همه تولید کننده اندرویدی و رقیب پرفروش ترینه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی