ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ماریو برای آیفون؟ نه تا وقتی که ایواتا مدیر عامل است

گزارش های جدید از کیوتوی ژاپن می گویند که تیم مدیران نینتندو تصمیم گرفته اند که ساتورو ایواتا را از مدیر عاملی برکنار کنند تا خواسته های جدیدشان را عملی کنند. نینتندو در حال حاضر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

گزارش های جدید از کیوتوی ژاپن می گویند که تیم مدیران نینتندو تصمیم گرفته اند که ساتورو ایواتا را از مدیر عاملی برکنار کنند تا خواسته های جدیدشان را عملی کنند. نینتندو در حال حاضر لقب سازنده پرفروش ترین کنسول بازی تاریخ را یدک می کشد ولی در این نسل اوضاع چندان خوبی ندارد.

براساس گفته های بیزینس ژورنال، مدیران نینتندو معتقدند کاراکترها و بازی های خوش نام و با سابقه نینتندو، مثل ماریو و سری سوپر ماریو، باید برای تلفن ها و تبلت ها هم عرضه شوند اما مدیر عامل کنونی با این موضوع به شدت مخالفت می کند.

ایواتا پیش از این گفته بود تا زمانی که وی سکان دار این کمپانی است، به هیچ وجه امکان ندارد ماریو روی آیفون یا هر سخت افزار دیگری که متعلق به نینتندو نباشد اجرا شود. ساتورو ایواتا که در حال حاضر با اندک مشکلات فیزیکی دست و پنجه نرم می کند، ماه گذشته در جلسه هییت مدیره دوباره به عنوان مدیر عامل برگزیده شد.

nintendo-hardware_latest_sales

نینتندو در 3 ماه ابتدایی سال مالی خود موفق به فروش 510 هزار کنسول Wii U شده که تعداد بالایی از آن ها به علت عرضه بازی ماریو کارت 8 بوده. مجموع فروش کنسول Wii U به 6.68 میلیون واحد رسیده و کنسول دستی 3DS هم مرز 44 میلیون واحد را پشت سر گذاشته.

همه این موفقیت های نسبی در 3 ماهه ابتدایی سال مالی جدید این شرکت باعث نمی شود که نینتندو ضرر و زیان نداشته باشد. ژاپنی ها در این مدت نزدیک به 9.5 میلیارد ین، معادل 92.6 میلیون دلار زیان مالی دیده اند و انگشت اتهام به سوی مدیر عامل کمپانی، ساتورو ایواتا است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • scarface
    scarface | ۱۷ مرداد ۱۳۹۳

    خاطره من و وی
    یه بار تو شهرمون نمایشگاه بازی اورده بودن اتفاقا وی هم جزئشون بود من و دوستم گفتیم بریم بازی کنیم بینیم چجوریه بعد1ساعت تو صف موندن دسته اومد تو دستم گفتم تنیس بازی کنیم همون بار اول توری دستمو تکون دادم که دسته افتاد اون ور سالن وشکست منو دوستمم بیرون کردند و دیگه اون چند روز نزاشتن بیریم داخل .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی