ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

The Silent Age؛ سفر در زمان

سال 1972 همه چیز با آنچه که امروز می بینیم تفاوت می کرد. نهایت تکنولوژی آن روزگار، مد روز و کلا همه چیز متفاوت بود و حالا بیش از 40 سال گذشته. شاید سبیل Joe، ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

سال 1972 همه چیز با آنچه که امروز می بینیم تفاوت می کرد. نهایت تکنولوژی آن روزگار، مد روز و کلا همه چیز متفاوت بود و حالا بیش از 40 سال گذشته. شاید سبیل Joe، کاراکتر بازی، سندی محکم برای این ادعا باشد که بازی The Silent Age از همان سال های دور می آید تا در قرن بیست و یکم نسل بشر را نجات دهد.

در یک روز معمولی، یک اتفاق عجیب برای جو می افتد. وی مردی را می یابد که دیگر چیزی تا پایان عمرش باقی نمانده. او به جو می گوید که اتفاقی عجیب در حال رخ دادن است و اگر او نجنبد انسان ها منقرض می شوند.

دستگاهی که باعث سفر در زمان می شود می تواند ایده خوبی برای نجات انسان باشد. همین دستگاه می تواند بهانه خوبی برای ساخت یک گیم پلی متفاوت هم باشد. در The Silent Age مرتبا باید در زمان سفر کنید و هر آنچه که اشتباه پیش رفته را اصلاح کنید تا واقعه انقراض انسان ها منتفی شود.

unnamed (2)

طراحی هنری مطلوب، کدنویسی عالی و گیم پلی روان، مولفه های اصلی یک بازی اشاره و کلیک موبایل هستند که The Silent Age همه آن ها را یک جا دارد. رابط کاربری با استفاده از افکت هایی که به صورت مستقیم تجربه بازیکن را به بازی انتقال می دهد، راحتی کار را چندین برابر کرده.

قسمت اول The Silent Age مدتی است که به رایگان برای اندروید و iOS منتشر شده و قسمت دوم هم اکنون در دست توسعه قرار دارد. قسمت دوم که تکمله ای بر داستان بازی خواهد بود احتمالا تا کمتر از 2 ماه دیگر منتشر شود. البته انتظار رایگان بودن قسمت دوم را نداشته باشید.

The Silent Age

The Silent Age

سازنده: House on Fire قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 55.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • علی
    علی | ۷ اسفند ۱۳۹۴

    تو chapter8 وقتی پیچ گوشتی میگیری باهاش چیکارباید کرد؟؟

  • مهرداد
    مهرداد | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

    جواب مرحله 3 چيه

  • بزرگمهر
    بزرگمهر | ۲۶ مهر ۱۳۹۴

    مسخره نمیاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی