روز گذشته وبلاگ تایوانی AppleClub چند تصویر جدید را منتشر کرد که گفته شده است متعلق به پانل جلویی آیفون ۶ هستند. از ابعاد و ظاهر تصاویر به نظر می آید ما در حال مشاهده ی پانل نسخه ی ۴.۷ اینچی از آیفون نسل بعدی هستیم که از نظر ظاهر تا حد زیادی مشابه آیفون 5S است.
متاسفانه بر مبنای این تصاویر نمی توان حدس زد که نسخه ی ۴.۷ اینچی آیفون ۶ دارای نمایشگری محافظت شده با کریستال یاقوت است یا خیر. پیش از این شنیده شده بود نمایشگر آیفون بعدی با محافظی از جنس کریستال یاقوت دارای مقاومت نسبت قابل توجهی در مقابل خط و خش خواهد بود، ولی بعدها شایعات تغییر کردند و حالا عده ای معتقدند این لایه ی محافظ تنها در نسخه ی ۵.۵ اینچی این تلفن هوشمند به کار گرفته خواهد شد.
گفته می شود هر دو مدل آیفون ۶ در حال حاضر وارد پروسه ی تولید انبوده شده اند و انتظار می رود اپل آنها را در رویداد نهم سپتامبر (۱۸ شهریور) خود معرفی نموده و چند هفته ی بعد عرضه ی رسمیشان را آغاز نماید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

لطفا اینارو نشون ندید. دلو جیگرشو در اوردن. تصویر ذهنی مارو از برند های تر و تمیز و زیبای اپل خراب میکنه. از هیجان روز معرفی هم خیلی کاسته میشه.بگذارید خودمون هدس بزنیم چی میخواد بشه اینطور بهتره.
مثل کسایی نباشید که تا میشینیم فیلم رو تماشا بکنیم و ازش لذت ببریم اخر داستان رو به طرز وحشتناکی بد تعریف میکنند.
لطفا یکمی به ماها احترام بگذارید.
این شکلی نیست و حاشیهٔ نمایشگر باریکتر میشه.
این خط، اون هم نشون!
آیفون ۶ قطعا یه همچنین شکل و شمایلی داره با کمی خورده کاری بیشتر
تا حالا اندرويها به خاطر صفحه نمايشگر بزرگترشون فروش داشتند
آيفون ها ميتونند فروش رقيبانش را بسيار كمتر از حد انتظار كند
آيفون ماه بعد هر چي باشه تا ٢ سال همون طراحي را خواهد داشت و خيال دارنگانش راحته كه تا ٢ سال پرچمدار واقعي دارند كه آخرين طراحي و آخرين نرم افزارها را دارد
اپل با آیفون 6 خواهد مرد.اتفاقا طبق آماری که یک سایت گرفتن آیفون 6اصلا برای اندرویدی ها جذاب نیست.هر موقع اسم آیفون 6 میشنوم یاد کپی و اسکی میوفتم.
اتفاقا مشخصات فنی که مهمترین بخش کار هست تا الان خیلی مبهمند. علاوه بر اون طراحی آیفون جدید هم به غیر از پانل جلویی که ظاهرا فقط دست من نیافتاده خیلی مبهم هست و جای سوال داره.
پس همچنان منتظر هیجان آخر تابستان باشید
امیدوارم هرچی هست خوب باشه چون بعد یه عمری میخوام گوشیمو عوض کنم
حال میده اپل کلا تو این کمفرانس آیفون رونمایی نکنه برای ضایع کردن لو دهندگان!
واقعا کسی امید داره طرح ایفون شیش این نباشه؟ هرچی عکس اومده همینه حتی دو به شک نیستیم که یکم هیچان داشته باشیم واسه لحظه رونمایی
اینا دیگه فایده نداره
خودمون میدونیم دیگه :|
آیپادو لو بدید حالا!
یه شایعاتی بود که دیگه آیپاد جدیدی در کار نیست.
من نمیتونم باور کنم نباشه!
اگه نباشه شخصا تیمو میکشم!
خو یهو بیان قبل از اپل رونمایی کنن دیگه ... :D