ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری اینتل و SMS Audio برای ساخت هدفون هایی با حسگر ضربان قلب

به نظر می رسد اینتل به طور جدی قصد دارد در صنعت گجت های سلامتی حضور فعالی داشته باشد. روز گذشته از "ورود اینتل به گجت های پوشیدنی با هدف کمک به تحقیقات بیماری پارکینسون" ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۸

به نظر می رسد اینتل به طور جدی قصد دارد در صنعت گجت های سلامتی حضور فعالی داشته باشد. روز گذشته از "ورود اینتل به گجت های پوشیدنی با هدف کمک به تحقیقات بیماری پارکینسون" مطلبی منتشر کردیم و حالا، خبری منتشر شده که اینتل و یک شرکت فعال در زمینه تجهیزات موسیقی به نام SMS Audio وارد همکاری شده تا هدفون های سلامتی به نام BigSport In-Ear Headphones بسازند.

این دستگاه همزمان با پخش موسیقی، به وسیله سنسورهایش ضربان قلب شما را حین ورزش تحت نظر دارد. حسگر ضربان قلب موجود در این هدفون ها انرژی خود را از جک متصل به تلفن همراه شما می گیرد. خوشبختانه به دلیل داشتن گواهینامه IPX4 در مواجهه با آب و تعریق بدن هیچ آسیبی به دستگاه وارد نخواهد شد.

biosport-earbud-yellow2.0

مدیر کل گروه دیوایس های جدید اینتل در این رابطه می گوید: "این [ورود به حوزه دستگاه های سلامتی] یک سرگرمی برای ما در اینتل نیست. بلکه ما واقعا بر این باوریم که تکنولوژی پوشیدنی در حال رفتن به یک بخش بزرگتر از زندگی است."

متاسفانه این هدفون ها فعلا فقط با اپلیکیشن RunKeeper سازگار هستند. برخلاف دیگر محصولات مشابه که با اپلیکیشن های زیادی سازگاری دارند. اما به هر حال به وسیله هدفون های بیگ اسپورت و اپلیکیشن ران کیپر می توانید اطلاعاتی مثل ضربان قلب، سرعت، مسافت، ارتفاع و مقدار کالری سوزانده شده را تحت نظر داشته باشید.

فعلا SMS Audio قیمتی برای هدفون های بیگ اسپورت مشخص نکرده. اما هدفون های سلامتی ال جی که کارایی مشابهی با محصول اینتل و SMS Audio دارد، به قیمت ۱۸۰ دلار به فروش می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • scarface
    scarface | ۲۵ مرداد ۱۳۹۳

    اغا من به ماهه به هدفون ریزر کران میخوا بخرم پول جور نمیشه دس رو دلم نزار

  • amirftma
    amirftma | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

    جالبه ولی پول ندارم
    خدایا به همه گیک ها پول عنایت فرما

  • PooyanCYRUS
    PooyanCYRUS | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

    خوب ترکونده 50 سنت! دمش گرم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی