ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

موتورولا تا قبل از کریسمس ۸ تلفن هوشمند به بازار عرضه می کند

بر اساس اخبار رسیده به نظر میرسد موتورولا مشغول کار بر روی ۸ تلفن هوشمند جدید است که تا پیش از پایان سال جاری میلادی به بازار می آیند. MotoX+1 ،DROID ،DROID Maxx ،DROID Turbo ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

بر اساس اخبار رسیده به نظر میرسد موتورولا مشغول کار بر روی ۸ تلفن هوشمند جدید است که تا پیش از پایان سال جاری میلادی به بازار می آیند. MotoX+1 ،DROID ،DROID Maxx ،DROID Turbo ،Moto G ،Moto X Play و Nexus Shamu نام های احتمالی این ابزارهاست.

البته احتمالا نام برخی از آنها را پیش از این هم شنیده اید. برای مثال پیش از این شایعاتی در خصوص Nexus Shamu بیرون آمده که از نمایشگر ۵٫۹ اینچی آن خبر داده است.

در این اخبار همچنین آمده که Moto S ابزاری ۵٫۹ اینچی خواهد بود و Moto X Play نیز نسخه کوچکتر و ۵٫۲ اینچی Moto S است.

احتمالا Moto X+1 که در ادامه مسیر موفقیت های Moto X عرضه می شود و Moto G نیز که شاید با نام Moto G2 عرضه شود راه Moto G -گوشی میان رده و محبوب موتورولا- را پیش می گیرد.

سایت Android Authority گزارش کرده که DROID Turbo تلفن هوشمندی سطح بالا خواهد بود که با پردازنده اسنپدراگون ۸۰۵، سه گیگابایت رم، نمایشگر QHD خواهد بود. همچنین DROID Maxx نیز به گزارش این سایت، موبایلی با تمرکز بیشتر روی عمر باتری معرفی و عرضه خواهد شد.

اطلاعات سخت افزاری و جزئیات بیشتری نیز از این نمونه ها منتشر شده که البته بسیاری از آنها را نا زمان عرضه این گوشی ها نمی توان تایید کرد.

همچنین به نظر می رسد سال آینده نیز برای موتورولا سالی پر محصول خواهد بود و این شرکت برای سه تا شش ماه اول ۲۰۱۵، قصد معرفی و عرضه چندین تبلت را دارد.

احتمال آن میرود عرضه یک تبلت ۷ اینچی با پردازنده Tegra K1 و همچنین تبلت هایی ۱۱ و ۱۲٫۵ اینچی نیز در برنامه های موتورولا باشند. احتمالا برخی از این محصولات ماه آینده در نمایشگاه IFA آلمان معرفی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۳۰ مرداد ۱۳۹۳

    عاشق گوشی های موتورولا هستم . کیفیت در کنار زیبایی رو تو کالاهاش میشه حس کرد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی