ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شارژر بی سیم ChargeSpot Pocket برای ساده تر کردن شارژ گجت ها با دو استاندارد شارژ بی سیم

اگر از شارژرهای بی سیم استفاده کرده باشید، احتمالا متوجه شده اید که برخی از این ابزارها امکان شارژ همه موبایل هایی که از شارژ بی سیم بهره می برند را ندارند. دلیل این مساله وجود ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۴:۳۰

اگر از شارژرهای بی سیم استفاده کرده باشید، احتمالا متوجه شده اید که برخی از این ابزارها امکان شارژ همه موبایل هایی که از شارژ بی سیم بهره می برند را ندارند. دلیل این مساله وجود دو استاندارد متفاوت برای شارژ ابزارها به صورت بی سیم است.

شرکت ها تکنولوژی های اختصاصی خودشان را عرضه می کنند و در مورد شارژ بی سیم نیز چند نوع استاندارد متفاوت داریم که ابزارهای سازگار با هر یک، امکان شارژ توسط شارژر دیگری را ندارند. اما محصولی به نام ChargeSpot Pocket در این میان با پشتیبانی از دو استاندارد Qi Wireless (که بیشتر مخصوص ابزارهای سامسونگ است) و PMA (یا Power Matters Alliance) امکان شارژ بی سیم را برای تمامی ابزارهای سازگار با این دو استاندارد فراهم می کند. البته استانداردی دیگر تحت عنوان A4WP نیز وجود دارد که ChargeSpot Pocket آن را پشتیبانی نمی کند.

اما در کنار پشتیبانی از دو استاندارد، طراحی ChargeSpot Pocket نیز با شارژرهای بی سیم دیگر متفاوت است. در واقع منبع شارژ در این شارژر قابل استتار است و می توان آن را در جایی مثل زیر میز غذاخوری یا کار نصب کرد. در این صورت تنها با دانستن محلی که شارژر نصب شده می توان گوشی یا تبلت را فقط با قرار دادنش روی میز، شارژ کرد.

این ابزار برای مکان هایی مثل رستوران ها و کافه ها بسیار کاربردی است. کیت این ابزار کاربردی با قیمت ۱۵۰ دلار عرضه شده است.

آیا تا به حال موبایل تان را به صورت بی سیم شارژ کرده اید؟ به نظر شما این تکنولوژی چه زمانی همه گیر خواهد شد؟ آیا تا یک یا دو سال آینده از شر سیم های در هم پیچیده شارژرها خلاص می شویم؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • amirftma (طرفدار هیچ برندی نیستم!!!)
    amirftma (طرفدار هیچ برندی نیستم!!!) | ۱ شهریور ۱۳۹۳

    شارژ بی سیم دوس دارم
    ولی تا به حال استفاده نکردم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی