ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

گلابی؛ آفتابه ای برای iOS

چندی پیش برای شما از آفتابه گفتیم، بازی موفقی که توسعه دهندگان نسبتا جوانش را صاحب میلیون ها تومان پول نقد کرده. اما گلابی، نمونه این بازی برای سیستم عامل iOS محسوب می شود و ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

چندی پیش برای شما از آفتابه گفتیم، بازی موفقی که توسعه دهندگان نسبتا جوانش را صاحب میلیون ها تومان پول نقد کرده. اما گلابی، نمونه این بازی برای سیستم عامل iOS محسوب می شود و یک بازی خوش ساخت و مفرح است.

در این سبک بازی ها، تصویری رو به روی شما قرار داده می شود که دارای چندین المان خواهد بود. برای مثال، حروف انگلیسی، ترکیب کلمه و حرکت ها، رنگ و ... همگی در کنار هم قرار می گیرند تا یک تصویر متفاوت و گاها عجیب شکل بگیرد. حالا باید سعی کنید واژه یا جمله ای پیدا کنید که بیان لفظی آن مشابه شکل باشد. برای مثل تصویر زیر متشکل از یک گل و رنگ آبی است، بنابراین، گلابی می تواند پاسخ درست باشد. ضمن اینکه در انتخاب نام هم نیت سازندگان در اصل "گل آبی" بوده که با شیطنت به گلابی تبدیل کرده اند.

2

گلابی از 192 مرحله تشکیل شده که در آینده به تعداد آن ها افزوده خواهد شد. اما مشکل اصلی این اپلیکیشن کجاست؟ طراحی، رابط کاربری، مدل تجاری و ... همگی قابل تحسین هستند، اما گلابی به طور کل یک کپی کامل از آفتابه محسوب می شود. اما از طرفی سازندگان آفتابه هم از تولید این اپلیکیشن برای iOS امتناع کردند و حال، گلابی برای پر کردن این جای خالی عرضه شده است.

کپی از محصولات خارجی میان توسعه دهندگان ایرانی رواج بسیاری پیدا کرده که این مورد می تواند در بلند مدت آسیب جدی به بازار محتوا وارد کند. اوضاع زمانی بدتر می شود که توسعه دهندگان داخلی از روی دست یکدیگر بزنند و یک فرمول تجاری موفق را بارها و بارها تکرار کنند.

اما به هر حال اگر گجت اندرویدی اطراف تان نیست و ترجیح می دهید با محصولات اپل سر کنید، گلابی همتای آفتابه برای iOS محسوب می شود و باید گفت در بین تمامی کلونی های آفتابه، گلابی سطح بالایی دارد. برای اجرای گلابی باید سیستم عامل تان را به ورژن 7 ارتقا داده باشید.

Golabi

Golabi

سازنده: Seeb co. قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 19.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (48 مورد)
  • کیان
    کیان | ۲۰ مهر ۱۳۹۴

    جواب مرحله ای ک رم کامپیوتره چی میشه

  • میلاد
    میلاد | ۹ مرداد ۱۳۹۴

    مرحله ۱۵ چی میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی