ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی از ساعت هوشمند جدید خود در نمایشگاه IFA رونمایی خواهد کرد

از بین سه گجت ساعت هوشمندی که تحت اندروید پوشیدنی در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل در ماه ژوئن معرفی گردیدند، به نظر می رسید موتو ۳۶۰ بیش از باقی موارد مورد توجه عموم قرار گرفت. ساعتی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

از بین سه گجت ساعت هوشمندی که تحت اندروید پوشیدنی در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل در ماه ژوئن معرفی گردیدند، به نظر می رسید موتو ۳۶۰ بیش از باقی موارد مورد توجه عموم قرار گرفت. ساعتی با صفحه ی گرد و ظاهری به نسبت کلاسیک و جذاب که سبب می شد رقبای دیگرش یعنی گیر لایو از سامسونگ و جی واچ از ال جی چندان به چشم نیایند.

اما حالا شرایط به گونه ای شده است که نشان می دهد ال، جی خودش هم از ساعت اولی که معرفی کرده است رضایت چندانی نداشته و قصد دارد طی هفته ی آینده در شهر برلین و نمایشگاه IFA، از ساعت جدیدی با صفحه ی گرد و تحت عنوان احتمالی G Watch R رونمایی کند.

در همین رابطه ویدئوی تبلیغاتی منتشر شده است که اگر چه فعلا بر روی کانال رسمی کمپانی ال جی در یوتیوب قرار نگرفته، ولی سایت های مختلف فعال در زمینه ی تکنولوژی می گویند منبع ناشناس منتشر کننده ی آن کاملاً معتبر بوده و بعید است که صحت آن دچار اشکال باشد.

2

هر چند در ویدئوی مورد بحث جزئیات زیادی وجود ندارد ولی می توان به وضوح مشاهده کرد که پای یک ساعت هوشمند جدید با صفحه ی گرد در میان است، که دارای watchface های جدیدی بوده و بر خلاف جی واچ به یک دکمه در قسمت کناری مجهز شده. در انتهای این ویدئوی تبلیغاتی نیز به بینندگان یادآوری می شود که برای جزئیات بیشتر لازم است منتظر نمایشگاه IFA 2014 بمانند.

فاصله ی کم بین معرفی محصول جدید ال جی با ساعت پیشنش -حدود ۲.۵ ماه- نشان می دهد این کمپانی از قبل برای طراحی و تولید آن استراتژی مشخصی داشته، زیرا پروسه ی طراحی، پیاده سازی و تولید یک محصول جدید بر حسب روال معمول نمی تواند به کمتر از نه ماه الی یکسال برسد. بر همین اساس شاید ال جی قصد داشته است ابتدا نسخه ی اصلی از جی واچ را عرضه و سپس با رفع باگ هایش آن را در قالبی جذاب تر و کاربر پسند تر به بازار بیاورد.

البته در این میان بد نیست یادآور شویم که ال جی تنها کمپانی نخواهد بود که با ساعت هوشمندی جدید به IFA می آید و بر مبنای پوسترهایی که قبلاً از جانب ایسوس منتشر شده است این کمپانی نیز در همین زمینه حرف هایی را برای گفتن خواهد داشت. علاوه بر این موارد گفته می شود HTC در طول ماه های باقی ماند از سال جاری یک ساعت هوشمند را معرفی خواهد نمود و ابداً بعید نیست سامسونگ نیز در طول تعطیلات سال نو دست به معرفی ساعت جدید ی از سری Gear بزند. در این میان نباید احتمال معرفی آی واچ از اپل را نیز نادیده بگیریم.

در ادامه از شما دعوت می کنیم تا به تماشای تیزر تبلیغاتی منتشر شده در رابطه با G Watch R از ال جی بپردازید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/gwatch-r.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • masih
    masih | ۲ شهریور ۱۳۹۳

    مثه گوشیه اخریش جی 3 نباشه خوبه

  • ehsaneam
    ehsaneam | ۲ شهریور ۱۳۹۳

    من که تازه 1 تومن دادم ساعت خریدم چه خاکی تو سرم بریزم !!!؟؟؟

  • amirftma (طرفدار هیچ برندی نیستم!!!)
    amirftma (طرفدار هیچ برندی نیستم!!!) | ۲ شهریور ۱۳۹۳

    من منتظر پوشش خبری از IFA برلین هستم!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی