ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوستر جدید ایسوس و وعده معرفی ساعت هوشمند آن در نمایشگاه IFA

اگر شایعاتی که پیش از این در مورد تلاش ایسوس برای تولید یک ساعت هوشمند تحت اندروید پوشیدنی منتشر گردیده است شما را قانع نکرده، پوستر تبلیغاتی جدیدی که توسط این کمپانی منتشر شده است می تواند ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۹:۳۰

اگر شایعاتی که پیش از این در مورد تلاش ایسوس برای تولید یک ساعت هوشمند تحت اندروید پوشیدنی منتشر گردیده است شما را قانع نکرده، پوستر تبلیغاتی جدیدی که توسط این کمپانی منتشر شده است می تواند دلیل محکم تر و قانع کننده تری باشد.

بر مبنای این پیام تبلیغاتی حدس زده می شود ایسوس در سوم سپتامبر دست به معرفی یک ساعت هوشمند اندرویدی خواهد زد، که بر مبنای شایعات پیشین قیمت آن بین ۹۹ الی ۱۴۹ دلار خواهد بود که در صورت صحت این امر ساعت مذکور به ارزان ترین ابزار تحت اندروید پوشیدنی بدل می گردد.

منابع دیگری نیز خبر داده اند که ساعت آینده ی ایسوس مشخصات سخت افزاری مشابه دو محصول پیشروی فعلی بازار، یعنی Gear Live و G Watch خواهد داشت، و تنها تفاوت اصلیش از نظر ظرفیت باتری است که گمان می رود این ظرفیت رقمی بین ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلی آمپر بر ساعت باشد.

با توجه با آنچه گفته شد اگر کمی صبر داشته باشیم در سوم سپتامبر مشخص می شود که شایعات کنونی واقعیت داشته اند یا تنها شایعه بوده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Hossein
    Hossein | ۲۸ مرداد ۱۳۹۳

    واقعا این ایسوس محصولاتش به صرفس من خودم یه تبلت ازش دارم
    من قبلا اگر ساعتی معرفی می شد هدفم ازش فقط خوندن اون مطلب بود اما شاید این ساعتو بخرم.

  • مصطفی فراهانی
    مصطفی فراهانی | ۲۸ مرداد ۱۳۹۳

    با نظر دوستان مخصوصا فاميل دور موافقم منتظرم ببينم كدام يك امكانات و كيفيت بهتري دراه ، شخصا زياد از محصولات ايسوس استفاده مي كنم و علاقه زيادي به اين برند دارم . دوست عزيمون آقاي گوبلين هم درست ميگن اين جو گجت ها بر اساس نياز هاي خاصي استفاده ميشه مگر اينكه تو جامعه ما جنس خيلي لوكسي حساب بشه مثل ايفون كه اكثرا شوق خريدش رو داشته باشن يا اين گجت واقعا براشون كاربردي باشه .
    ساعت هاي سوني ، سامسونگ و ال جي منو راقب به خريد نكردن به هيچ وجه با اينكه دارم از فبلت استفاده ميكنم و شايد خيلي مورد نيازم باشه ولي با گجت هاي ديگه اي نيازم مرتفع شد .
    ببينيم ايسوس چكار مي كنه

  • Gublin
    Gublin | ۲۸ مرداد ۱۳۹۳

    مهم نیست که ساعت هوشمند رو سامسونگ یا اپل یا ایسوس یا سونی بزنه.... تا زمانی که از طرف بازار نیاز به این ساعت ها احساس نشه ساخت اونها فقط وقت تلف کردنه,
    در حال حاضر حتی خرید ساعتی با عمر باتری نجومی و قیمت معقول هم به صرفه نیست

  • فاميل دور
    فاميل دور | ۲۸ مرداد ۱۳۹۳

    همون طور كه قبلا هم گفتم قيمت مناسبي داره . ظرفيت باتريش هم خوبه ولي هنوز براي يك ساعت هوشمند كافي نيست
    با اين حال من هنوز فكر مي كنم Moto 360 و iWatch بهترين ساعت هاي هوشمند سال ٢٠١٥ خواهند بود
    مگر اين كه خلافش ثابت بشه

مطالب پیشنهادی