ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرانسل تعرفه اینترنت همراه و بسته های افزایشی جدید خود را اعلام کرد

مراسم شب گذشته وزارت ارتباطات را به نوعی می توان نقطه عطفی در صنعت تلکام ایران دانست. همانطور که پیش از این نیز گزارش دادیم، دیشب وزیر ارتباطات خبر اعطای مجوز خدمات نسل سوم موبایل ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۵ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۴:۱۸

مراسم شب گذشته وزارت ارتباطات را به نوعی می توان نقطه عطفی در صنعت تلکام ایران دانست. همانطور که پیش از این نیز گزارش دادیم، دیشب وزیر ارتباطات خبر اعطای مجوز خدمات نسل سوم موبایل را به ایرانسل و شرکت مخابرات، اعلام کرد.

ایرانسل پیش از این نیز توانسته بود پروانه ارتقا شبکه خود به نسل سوم را به دست آورد و از این طریق دوره آزمایشی اینترنت 3G خود را آغاز نماید. اکنون طی مجوز جدیدی که صادر گشته، این شرکت می تواند خدمات خود را به صورت سراسری در ایران ارائه کند.

بر همین اساس دقایقی پیش، روابط عمومی ایرانسل تعرفه های اینترنت همراه و بسته های افزایشی جدید این شرکت را در اختیار رسانه ها قرار داد. در ادامه مطلب می توانید این موراد مشاهده نمایید.

ساعات خوش اینترنت همراه: هر کیلو بایت، تنها ۱ ریال

بهای این سرویس ، شنبه تا چهارشنبه از ۲ بامداد الی ۸ صبح و در تمامی ساعات پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها، برای تمامی مشترکین ایرانسل تنها ۱ ریال برای هر کیلوبایت خواهد بود.

Screen Shot 2014-08-27 at 1.52.14 PM-w600

بسته‌های اینترنت همراه

مشترکین دائمی و اعتباری می‌توانند از بسته‌های ویژه سرویس اینترنت همراه استفاده کنند. توجه داشته باشید در طرح سه ماهه حداکثر حجم قابل استفاده در هر ماه ۲۰۰ مگابایت است.

Screen Shot 2014-08-27 at 1.52.43 PM-w600

بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل دارای مدت زمان محدود و میزان مصرف معین بوده و شما طبق تاریخ و سقف تعیین شده در بسته‌ها، می‌توانید از اعتبار موجود در آنها برخوردار شوید. حداکثر روزهای ممکن برای استفاده از اعتبار موجود در بسته‌ها با توجه به قابلیت تمدید آن، ۳۰ روز است و در هر روز برای هر مشترک دائمی یا اعتباری، فقط یک بار فرصت سفارش بسته اینترنت همراه ایرانسل وجود دارد. اگر قبل از اتمام دوره اعتبار بسته خریداری شده، بسته دیگری را مجدداً سفارش دهید، باقیمانده اعتبار دوره قبل (کیلوبایت های باقیمانده) را می‌توانید در دوره جدید مصرف کنید.

شارژ ویژه اینترنت همراه

با این پیشنهاد تشویقی، مشترکین اعتباری میتوانند با خرید کارت شارژ و شماره گیری کد #رمز شارژ*۱۴۵* از شارژ ویژه حساب اینترنت همراه و تخفیف ویژه بهره‌مند شوند. جزئیات این طرح در جدول زیر آمده است:

Screen Shot 2014-08-27 at 1.56.54 PM-w600

نحوه اطلاع از حساب

برای اطلاع از حساب بسته‌های اینترنت همراه می‌توانید کدهای دستوری زیر را از خط خود شماره‌گیری کنید:

Screen Shot 2014-08-27 at 2.15.01 PM-w600

در نهایت اگر هنوز اینترنت 3G را بر روی خط اینترنت خود فعال نکرده اید، می توانید در این مطلب راهنمای تنظیمات آن را مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (74 مورد)
  • حسن
    حسن | ۲ مهر ۱۳۹۴

    چرا اینترنت شبانه اینقدر حجمش بالاست آخه کدوم کارمندی از 2 شب تا 8 صبح بیدار می مونه برای دانلود و یا استفاده از فضای اینترنت اگر میشه این مورد رو هم برای روزبگذارید به خدا بیشتر بهتون توجه میشه همه که الاف نیستند که بخوان دو شب تا صبح بیدار بمونند بعد برای صبح 150 الی 200 مگ بیشتر نگذارید از اینجا میشه فهمید که اگر هوا رو هم بسته ای کنند شما چه بلایی سر مردم میارید.

  • عباس
    عباس | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

    واقعا بسته هاتون گرون هس سرعتشم اصلا خوب نیس

  • علی
    علی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۴

    عنایت ، ( همراه اول ) تو چرا فوت نمی کنی ؟؟؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی