ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
نرم افزار و اپلیکیشن

اسم فامیل؛ به یاد دوران کاغذ و قلم

بازی های سنتی جایگاه مخصوصی میان ما دارند، مخصوصا نسل های قدیمی تری که دوران کودکی شان با خودکار و کاغذ سپری شد، و نه صفحه نمایش و قلم استایلوس. اسم فامیل، از آن دسته ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بازی های سنتی جایگاه مخصوصی میان ما دارند، مخصوصا نسل های قدیمی تری که دوران کودکی شان با خودکار و کاغذ سپری شد، و نه صفحه نمایش و قلم استایلوس. اسم فامیل، از آن دسته عناوینی بود که میان همه جمعی طرفدار داشت؛ تنها کافی است دو نفر یا بیشتر باشید.

بازی ای که استودیو پروسس ساخته، یادآور تفریح قدیمی ماست. یک اسم فامیل دونفره که با استفاده از قابلیت بلوتوث قابل اجراست. این اپلیکیشن حجم کمی دارد اما به این حال طراحی رابط کاربری بسیار مناسب و گیرایی را ارائه نموده.

2

قواعد بازی همانند گذشته دست نخورده باقی مانده اند. یک سری بخش مشخص شده اند، حرف مورد نظر انتخاب می شود و رقابت را آغاز می کنید و طبق معمول هر کس زودتر از دیگری بتواند بخش های مختلف را پر کند برنده خواهد بود. البته توجه داشته باشید که سیستم امتیاز دهی هوشمند طراحی شده و قابلیت تشخیص جواب های درست و غلط را دارد.

اما آیا تا به حال شده است این سئوال برای شما پیش بیاید که اسمی خاص می تواند در بخش "میوه" قرار بگیرد یا خیر؟ یا اسمی که رقیب تان انتخاب کرده اصلا درست است؟ اپلیکیشن دوم، این اطلاعات اضافه را به شما خواهد داد. مضاف بر آن، به بانک اطلاعاتی بزرگی از اسم های مختلف دسترسی دارید که می توانید در مواقع لزوم (حتی جهت تقلب) از آن ها استفاده کنید.

اپلیکیشن اول توسط استودیو پروسس و با قیمت 900 تومان منتشر شده در حالی که اپلیکیشن دوم با قیمت 500 تومان توسط شلتوک به فروش می رسد.

اسم فامیل (دو نفره)

اسم فامیل (دو نفره)

سازنده: پروسس قیمت: ۹۰۰ تومان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 0.5 مگابایت زبان:
اسم و فامیل

اسم و فامیل

سازنده: شلتوک قیمت: ۵۰۰ تومان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 0.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • digitallyha
    digitallyha | ۸ شهریور ۱۳۹۳

    جالبه

  • Ehsan
    Ehsan | ۸ شهریور ۱۳۹۳

    عامرجون من الان دارم نظر دوستمونو درس بیان میکنم ... : اینجا چت روم نیست لطفا یه نظر درست راجب این پست بده خوب اخه زشته بگی اقای پور حسینی تو کنسرته شاید ایشون خوششون نیاد ما فعالیتهای زندگیشونو داد بزنیم همه جا.

    • عــــــامـــــــــر
      عــــــامـــــــــر | ۸ شهریور ۱۳۹۳

      سلام آقا احسان چشم
      اما خب آقای پورحسینی تو اینستاگرام و توییتر اعلام کردن اگه خوششون نمیومد نمیگفتن اما بازم ببخشید شما

  • mehrdad
    mehrdad | ۸ شهریور ۱۳۹۳

    اگه برنامش انلاین یا مجانی بود من دانلودش میکردم...

  • DANIAL
    DANIAL | ۸ شهریور ۱۳۹۳

    کیه که از اسم فامیل خوشش نیاد؟بنده که عاشقشم...ولی اگر یکم بیشتر رو برنامه کار کنن که طبق گفته دوستان بشه انلاین بازی کرد ک دیگ چ بهتر میشه

  • Ahmad
    Ahmad | ۸ شهریور ۱۳۹۳

    یادش بخیر چقدر اسم فامیل بازی میکردیم

  • XANIAR
    XANIAR | ۸ شهریور ۱۳۹۳

    جالب به نظر می رسه حیف که نه برای iosونه برای ویندوزفون نیست که ازش استفاده کنم

  • sam09ft
    sam09ft | ۸ شهریور ۱۳۹۳

    کی بیاد بشینه با بلوتوث بازی کنه اگه انلاین کنن خیلی عالی میشه و حتما میگیرمش

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۸ شهریور ۱۳۹۳

    اول که،پست رو دیدم گفتم شاید آقای پورحسینی برگشته اما یادم اومد ایشون تو کنسرته گفتم خب دیگه کی داریم که عاشق گیم باشه و گیمر حرفه ای باشد ناگهان اسم مستر وفانژاد درخشید

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۸ شهریور ۱۳۹۳

    متاسفانه من اندروید ندارم اما خب اسم فامیل رو دوست دارماااا

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۸ شهریور ۱۳۹۳

    ۲۸ دقیقه بعد از پست آقای مارزلو این پست اومد به این میگن سایت فعال
    ممنون آقای وفانژاد پستایی از مدل آقای پورحسینی،گذاشتیداااا

    • حامی اندروید
      حامی اندروید | ۸ شهریور ۱۳۹۳

      بهتره کمی از چرت و پرت گفتن دست برداری و درست نظر بذاری ــ ــ ــ

      • عــــــامـــــــــر
        عــــــامـــــــــر | ۸ شهریور ۱۳۹۳

        چشم آقا
        اما سخن گفتن ویترین شعور شماست

        • sam09ft
          sam09ft | ۸ شهریور ۱۳۹۳

          نظرات شما خیلی خوبه فقط اگه زیر هر خبر همه نظراتتون رو یه جا بذارید خیلی بهتره تا اینطوری

          • عــــــامـــــــــر
            عــــــامـــــــــر | ۸ شهریور ۱۳۹۳

            میترسم بره بزای تاییید ادمین اما چشم سعی میکنم نظراتم رو کمتر و کوتاهتر کنم داداش

    • Manjid
      Manjid | ۸ شهریور ۱۳۹۳

      آقا عامر بسه این جور حرفا برای وقتی بود که سایت تازه تاسیس شده
      الان فکر کنم چهار ماه گذشته باشه با این کارات سطح کامنت گذاریو توی سایت میاری پایین
      لطفا درباره پست نظر بدید

    • Hossein
      Hossein | ۸ شهریور ۱۳۹۳

      عامر جون داداش با ادب تر از خودت خودتی!!!;-)
      لنگه نداری....

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی