ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت ONETOUCH HERO 8 آلکاتل با پردازنده هشت هسته ای و نمایشگر تمام اچ دی

در جریان نمایشگاه IFA در برلین، آلکاتل هم از قافله عقب نمانده و برخی محصولات جدیدش را برای رونمایی به این نمایشگاه آورده است. در همین زمینه تبلت ۸ اینچی ONETOUCH HERO 8 توسط آلکاتل ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۹:۳۰

در جریان نمایشگاه IFA در برلین، آلکاتل هم از قافله عقب نمانده و برخی محصولات جدیدش را برای رونمایی به این نمایشگاه آورده است. در همین زمینه تبلت ۸ اینچی ONETOUCH HERO 8 توسط آلکاتل معرفی شده است.

این نمونه از بازدهی و قدرت بیشتری برای اجرای بازی ها، تماشای ویدئوها و مرور وب بهره می برد. همچنین در طراحی آن نیز بازنگری شده است؛ ضخامت آن تنها ۷٫۳ میلیمتر است و تنها ۳۱۰ گرم وزن دارد که با این اعداد می توان آن را از باریکترین و سبک ترین تبلت های ۸ اینچی بازار به حساب آورد.

ALCATEL-ONETOUCH-HERO-8-7

پردازنده ۸ هسته ای آن به نمایش روان ویدئوها و پخش موزیک و سایر کارهای همزمان با آن توان ویژه ای بخشیده. همچنین امکان اتصال بیسیم و مستقیم آن به تلویزیون و نمایشگرهای دیگر از طریق قابلیت TV mate نیز وجود دارد. با این قابلیت، تبلت به کنترلی برای تلویزیون تبدیل خواهد شد.

این تبلت همچنین با نسل چهارم تلفن همراه سازگار است و از وای فای و بلوتوث نیز به عنوان سیار ابزارهای ارتباطی بهره می برد.

نمایشگر HERO 8 از نوع WUXGA FHD است که با رزلوشن ۱۲۰۰×۱۹۲۰ پیکسل تصاویر را نمایش می دهد. همچنین ۲ گیگابایت رم و پردازنده هشت هسته ای که پیش از این نیز اشاره شد از امکانات سخت افزاری آن هستند. حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایت است اما امکان ارتقا حافظه تا ۳۲ گیگابایت دیگر با استفاده از microSD وجود دارد. این تبلت از یک باتری ۴۰۶۰ میلی آمپری بهره می برد و به همراه اندروید ۴٫۴ عرضه خواهد شد.

ALCATEL-ONETOUCH-HERO-8-1

به گفته آلکاتل این تبلت در ماه جاری میلادی به بازار عرضه می شود. قیمت آن اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • vahidgraphic
    vahidgraphic | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

    ظاهر قشنگی داره

  • kaboos31
    kaboos31 | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

    بايد بنچماركشو ببينيم
    من كه اگه بخوام اندرويدي بگيرم تب اس يا سوني انتخابمه
    وگرنه آيپد بهتره

  • رامین
    رامین | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

    تبلت سونی Z3 رو ترجیح میدم.

  • HOSSEIN T
    HOSSEIN T | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

    تبلت خوبیه ظاهری ساده و سنگین داره مشخصاتش هم قابل قبول و خوبه البته باید منتظر قیمتش بود تا دید ارزش داره یا نه.البته من تو تب های 8 اینچیه اندرویدی که تازه معرفی شدن زی 3 تب کامپکت رو ترجیح میدم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی