ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Halo: Spartan Assault؛ جوخه اسپارتان

هیلو به معنای واقعی کلمه یک سبک زندگی است. باور ندارید؟ از هر طرفدار پر و پا قرص این سری که بپرسید به شما خواهد گفت که زندگی وی به دو بازی زمانی قبل و ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

هیلو به معنای واقعی کلمه یک سبک زندگی است. باور ندارید؟ از هر طرفدار پر و پا قرص این سری که بپرسید به شما خواهد گفت که زندگی وی به دو بازی زمانی قبل و بعد از آشنایی با هیلو تقسیم می شود. آخرین نسخه اصلی از سری هیلو، سال 2013 به صورت انحصاری برای اکس باکس 360 منتشر شد اما پس از آن عناوین متعددی در دنیای هیلو دیدیم که Halo Spartan Assault یکی از آن ها بود.

سری هیلو عمدتا به خاطر تحولی که در سبک اکشن اول شخص کنسولی ایجاد کرد شهرت دارد. در حقیقت Halo: Combat Evolved اولین شوتر کنسولی بود که استانداردهای جدیدی معرفی کرد اما Spartan Assault هیچ شباهتی به عناوین قبلی ندارد و تنها از دنیای عظیم و داستان غنی آن به عنوان پس زمینه استفاده کرده.

Screenshot.195101.100000

سبک بازی همانطور که در تصویر زیر می بینید، شوتر اما با تعریفی متفاوت است. دوربین از بالا، بیانگر تمامی اتفاقاتی است که رخ می دهد. تانک ها، بنشی ها (وسایل نقلیه) کاوننت ها (دشمنان شما) و نیروهای خود همگی در تصویر نمایش داده می شوند و باید با استفاده از استراتژی های مناسب ضربه خود را وارد کنید.

SA به خوبی از قابلیت های ویندوزفون و ارتباط آن با اکس باکس لایو استفاده می کند. اگر از اسمارت فون های ویندوزفونی استفاده کرده باشید قطعا متوجه این موضوع شده اید که مایکروسافت به بخش های جانبی مثل اچیومنت و اکس پی در بازی ها اهمیت بسیاری نشان داده. شاید یکی از دلایلی که ویندوزفون را می توان در زمینه بازی پر پتانسیل دانست، ارتباط نزدیک تیم اکس باکس با تیم سازنده ویندوزفون است. Halo: Spartan Assault تلاش موفقی بود اما کافی نیست. ویندوزفون در زمینه بازی موبایل فرسنگ ها عقب تر از اندروید و iOS عمل می کند و عناوین سرگرم کننده و شناسنامه داری چون هیلو برای پیشرفت آن ضروری هستند.

2491998-halo-spartan-assault-screenshot---heavy-armor-combat

با این تفاسیر احتمالا اندک علاقه و تمایلی نسبت به سری هیلو پیدا کرده اید. اگر تا به حال موفق به خرید کنسول جدید مایکروسافت شده اید، خودتان را آماده روزهای شیرین آینده کنید. تقریبا تا 2 ماه دیگر، بسته ای محتوی 4 نسخه شماره دار سری برای این کنسول منتشر می شود تا آماده سال آینده شوید.

هیلو 5: گاردینز، سال 2015 به صورت انحصاری برای اکس باکس وان عرضه خواهد شد و قطعا یکی از بزرگ ترین عناوین سال خواهد بود. رقابت تنگاتنگ انحصاری های مایکروسافت و سونی در این سال شگفت انگیز خواهد بود. اندک اندک به سال های طلایی نسل هشتم کنسول ها نزدیک می شویم.

Spartan Assault با قیمت 9.99 دلار روی اکس باکس وان و اکس باکس 360 در دسترس است اما نسخه های ویندوزفون و استیم با 5 دلار قابل خرید هستند.

Halo: Spartan Assault

Halo: Spartan Assault

سازنده: 343 Industries و Vanguard Games قیمت: 4.99 و 9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوز 8، ویندوزفون 8 حجم: 716 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • aref
    aref | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    ممنون از دیجیاتو که به ما وینفونی ها احترام گذاشتید
    جالبه که این بازی با کیفیت بالا روی لومیا 520 به راحتی اجرا میشه
    عشق است مایکروسافت و ویندوزفون و نوکیا
    موبایل بعدیم انشالله ۸۳۰ خواهد بود
    چون واقعا ویندوزفون رو دوسش دارم

  • امیررضا
    امیررضا | ۱۷ شهریور ۱۳۹۳

    آقای وفانژاد ممنون
    بازی خیلی خوبی معرفی کردین

  • Lord
    Lord | ۱۷ شهریور ۱۳۹۳

    این خوب بود ولی یکم هم بازی های ماشینی اندروید واسه ما عشق سرعتا بزارید ! :)

  • Arshan
    Arshan | ۱۷ شهریور ۱۳۹۳

    دوستان ويندوز فوني تبريك بالاخره اعتراضات نتيجه داد
    :)))

  • 1person
    1person | ۱۷ شهریور ۱۳۹۳

    برای پلی4 هم هست؟؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی