مقایسه مشخصات فنی iPhone 6 Plus ، iPhone 6 و iPhone 5s
ساعتی پیش اپل، آیفون جدید را در دو نسخه با نام های آیفون 6 و آیفون 6 پلاس معرفی کرد و به گمانه زنی ها در مورد نسل بعدی این تلفن هوشمند پایان داد. می توان ...
ساعتی پیش اپل، آیفون جدید را در دو نسخه با نام های آیفون 6 و آیفون 6 پلاس معرفی کرد و به گمانه زنی ها در مورد نسل بعدی این تلفن هوشمند پایان داد. می توان اظهار کرد که این شایعات درست از آب در آمدند و کمپانی مذکور، با بزرگتر کردن اندازه آیفون ها، در حقیقت به خواسته کاربران خود توجه نمود. تقاضا برای نمایشگرهای بزرگ با عرضه گلکسی نوت آغاز شد و امروز، اپل هم در این مسیر قرار گرفته است. آیفون های جدید دارای نمایشگر 4.7 و 5.5 اینچی بوده و از پردازنده جدید 64 بیت A8 بهره می برند.
برای مطالعه دقیق تر مشخصات فنی آیفون 6 و 6 پلاس و مقایسه آن با نسل قبلی این تلفن هوشمند یعنی آیفون 5 اس، در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
نظر شما در مورد آیفون های جدید چیست؟ با ما در میان بگذارید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

به نظر من آیفون 6 و 6+ خیلی زیبا هستند
ولی ساعتش جلو موتو 360 باس بره جلو بوق بزنه
یعنی داغون شدنا اپلیای امشب داغووووون...
چی فک می کردن چی شد....
البته هر ساله همین برنامه است تا جای که من یادم بوده همیشه بعد کنفرانس طرفدارا می نالیدن حتی زمان استیو...
شل بگیرد سخت نگیرید...
;)
فوق العاده است !!!
چه قدر طراحی 6 پلاس ، مثه لومیا 1320 میمونه !
البته بیشتر از کناره ها منظورمه .
نه بابا درست نگاه کن از بغل البته، از دور شبیه لومیا 925 هست چون اونم بغلاش کلن گردیش به همین صورته!
نميوتم خودمو قانع كنم! عاغا خوب نيس! :| :| :|
هي ميرم سايت اپل ... ميگم خوبه! بعد 5اس مياد به ذهنم ....!
اصن يه وضعي
الان در میان میزارم اقا مانی ... خوب نیستن بد شکل و بدون نو اوری ..
من هنوز فلسفه ی اون نوارهای لاستیکی پشت رو نفهمیدم :\ گند زده توی ظاهر پشت گوشی !
مال انتن هاست
اگه نبودن گوشی خیلی خیلی خیلی زیبا تر میشد
دوستانی که میگن ۶ زشته !!! داره قضیه ایفون ۵ و درازیش تکرار میشه !! اینجارو ببینین فقط !
http://www.apple.com/iphone-6
خو لامصب اپل با اين همه دوربين و لابراتوار پيشرفته از مجري اخبار جوانه ها هم عكس بگيره خوشگل مي شه!
مجری اخبار جوانه ها رو خوب اومدی!!
:))))))
بسی خندیدیم!
ولی به نظر من هم آیفون شیش خیلی خوشگله!
اینا رندر هست.
البته من نظرم این هست که گوشی خوشگلی شده فقط نوارای پشتش هست که تا وقتی از نزدیک نبینم متوجه زیبا بودن یا نبودنش نمیشم!
باطری 6+ خویه اما باطری 6 یکم ضعیف نیست؟ میدونم iosبهینه هستو.... اما بازم در حد پرچمداران اندرویدی نمیتونه باشه.
داداش مشکلی داری با من؟
اصلا جالب نبود
فقط اپل واچ کمی خوب بود!
اپل بیشتر روی ایفون 6 کار کرده تا ایفون 6 پلاس!