ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

آپدیت جدید اسکایپ برای ویندوزفون، نمایش مکان را امکان پذیر می کند

بیرون از شهر هستید و مشتاقید که با لومیای خودتان به دوستان تان در اسکایپ بگویید که کجا هستید؟ پس از آپدیت امروزی که مایکروسافت منتشر کرد این موضوع چندان سخت نخواهد بود. نسخه ویندوزفون ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

بیرون از شهر هستید و مشتاقید که با لومیای خودتان به دوستان تان در اسکایپ بگویید که کجا هستید؟ پس از آپدیت امروزی که مایکروسافت منتشر کرد این موضوع چندان سخت نخواهد بود.

نسخه ویندوزفون اپلیکیشن اسکایپ در نسخه جدیدش اجازه می دهد که مکان خود را با کسانی که صحبت می کنید به اشتراک بگذارید. در این آپدیت جدید قابلیت خاموش کردن ارسال نوتیفیکیشن ها هم اضافه شده. اگر دوست پر حرفی دارید و مایل نیستید پشت سر هم نوتیفیکیشن دریافت کنید، به سادگی می توانید آن را خاموش کنید.

با کمک این قابلیت که به Skype 2.2.2 و برای گوشی های ویندوزفون مجهز به نسخه ۸٫۱ اضافه شده علاوه بر قابلیت اشتراک گذاری مکان، امکان ذخیره سازی تصاویر و کنترل نوتیفیکیشن های تک تک گفتگوها و تماس ها اضافه شده است.

برای به نمایش مکان خود به دیگران، می توانید در صفحه گفتگو بر روی کلید + تپ کنید و سپس از میان گزینه ها، Share Location را انتخاب کنید؛ بدین ترتیب مکان شما با فرد یا افرادی که در آن گفتگو هستند، به اشتراک گذاشته شود.

skype-locsh

به اشتراک گذاری مکان قطعا چیز جدیدی در دنیای اسمارت فون ها نیست اما اضافه شدن آن به هر اپلیکیشنی به توانایی های آن اضافه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • LG Forever
    LG Forever | ۲۱ شهریور ۱۳۹۳

    واقعا با پیشرفت وینفون خیلی حال میکنم مایکروسافت بیشتر از اینا حقشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی