ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

آیا اپل واچ برای استفاده چپ دست ها مناسب است؟

اپل سرانجام از ساعت هوشمند خود در مراسم معرفی آیفون ۶ پرده برداشت. در حالیکه در ارائه و ویدیو ها، شاهد افراد راست دست در حال استفاده از این ساعت بودیم، چپ دست ها نیز از ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اپل سرانجام از ساعت هوشمند خود در مراسم معرفی آیفون ۶ پرده برداشت. در حالیکه در ارائه و ویدیو ها، شاهد افراد راست دست در حال استفاده از این ساعت بودیم، چپ دست ها نیز از استفاده از امکانات استثنایی آن محروم نیستند؛ این ساعت به خوبی بر روی مچ هر دوست کار می کند.

من راست دست هستم، اما همیشه از ساعتم مثل یک چپ دست و روی مچ دست راستم استفاده می کنم. من تصمیمی برای خرید اپل واچ ندارم، اما کنجکاوم بدانم این دستگاه بی نظیر چگونه روی مچ هر دو دست جا خوش می کند. 

ممکن است چپ دست ها در طی کنفرانس سه شنبه شب اپل کمی احساس ناراحتی کرده باشند. ارائه ها سرشار بود از عکس هایی با مضمون استفاده راست دست ها از امکانات اپل واچ و گزینه هایی که در سمت راست دستگاه قرار داشتند. اما چپ دست ها نیز قادر به استفاده راحت از این ساعت خواهند بود؟

پاسخ: بله، اما با کمی تفاوت. صفحه نمایش ساعت می تواند برای استفاده راحت روی هر دو دست بچرخد. این امکان در مورد بند دستگاه مذکور نیز صدق می کند. کلید چرخان Digital Crown در سمت راست ساعت، اعمال بسیار مهمی را کنترل می کند. اگر ساعت را بچرخانید، این دکمه در سمت چپ و پایین دستگاه قرار می گیرد.

یکی از بزرگ ترین مشکلات در استفاده روزانه از ساعت های مچی برای چپ دست ها، دسترسی به امکاناتی است که برای راست دست ها طراحی شده است. هر چه صنعت ساعت های هوشمند پیشرفت کند، قدرت بیشتری برای کنترل امکانات مختلف خواهیم داشت، فرقی نمی کند چپ دست باشیم یا راست دست. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • حسن
    حسن | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

    یکی از دوستان تصویر معنا داری تو یکی از سایتای همسایه گذاشته بود

    http://any-image.com/images/93491235981631254440.jpg

    به این مطلب ربطی نداره اما جالبه !

    • isaleh
      isaleh | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

      دوست عزیز
      مگه صفحه ایفون بهتر نشده
      مگه ای اوس بهتر نشده
      مشکل ما با سامسونگ اینکه فقط به فکر اسم و عنوان سخت افزاریه که کاربردی.....
      ور دز ضمن منفی ها نشون میده.......

      • EROS
        EROS | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

        همه طرفداری اپل انقد باسوادن؟ وز در؟ ای اوس؟ جمله بندی بلد نیستین یا از عصبانیته که جملاتتون ناقصه؟
        آها الآن فهمیدم. از اپل جونت ناراحتی. چون انقد ملت گفتن آی شیپ که اپل باورش شده شما شیپ بی جیره و مواجبشی. شما کیشه پول و شیپ های اپلین عزیزم. منفیا هم واسه عصبانیت شما شیپ هاست :-D

    • Nuit D'hiver
      Nuit D'hiver | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

      اگر شما فکر میکنی تنها قابلیت جدید ایفون 6+ چرخیدن صفحه است بله این تصویر برای شما معنا دار که هیچی عرفانیه

      جهت اطلاع ایفون 6+ هم صفحه نمایش HDretina داره
      هم باتریش قوی تر شده
      هم سیستم عامل جدید رو داره و رابط کاربری بهینه تر شده
      هم سرویس های سلامتی و پرداخت داره
      کاربرد های جدید برای اسکنر اثر انگشت
      هم طراحی کاملا جدیدی داره برعکس نوت که همش یه شکله
      و...
      حالا شما فکر میکنی تیم کوک تو کل کنفرانس اومده گفته یه ایفون دادیم صفحه اش میچرخه کاملا محترم!!!!

  • M. kay
    M. kay | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

    سلام
    بنظر من باید طبق آیپاد نانو مربعی(یادم نیست نسل چندم بود) باید صفحه چرخان چهار جهته داشته باشد و چپ دست ها زمانی که آن را روی دست راستشان میبندند صفحه را میچرخانند و بند ها که قابلیت جابه جایی دارند نیز به همین صورت، حال آماده استفاده برای آنهایی که دوستدارند روی دست راستشان ببندند است.

  • peyman
    peyman | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

    آقاي رمضان پور، من به هيچ عنوان قصد جسارت ندارم ولي به عقيده ي من يك نويسنده اخبار وب مانند يك گزارشگر است نه يك تحليلگر و صاحب نظر!البته هر كسي ميتواند بالحن درست و با دلائل بجا نظرات خود را بيان كند، اگر شما ٨ ساعت پشت لپ تاپ مينشينيد و هميشه گوشيتان را در دست داريد دليل نميشود كه فقط ذخاير موتو ٣٦٠ در ٢ساعت و نيم تمام شود و يك ابله پول خود را صرف ساعتي كند كه فقط دقيقه ميشمارد!اميدوارم منظور من را درست برداشت كنيد!

  • Peyman
    Peyman | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

    آقا لطفا از اپل بکشید بیرون دیگه!
    تو این دو روز فکر کنم فقط دو تا پست غیر اپلی داشتید.

  • Jim Moriarty
    Jim Moriarty | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

    بابا خداییش خوشگله دیگه، مخصوصا سری اسپرتش

    • LG Forever
      LG Forever | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

      خوشکله ؟؟؟؟؟!!!!! قشنگه ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

  • isaleh
    isaleh | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

    کلا نویسندگان دیجیاتو هر دفعه که پست در مورد اپل و به خصوص ایواچ می گذارند باید بگن "من قصد خریر ..... را ندارم".

  • امیدک
    امیدک | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

    دیدگاه تکراری چه صیغه ایه دیگه؟
    هنوز نظر نذاشتم میگه تکراریه!!!

  • امیدک
    امیدک | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

    سلام میدونم جاش نیست ولی
    لعنت به این زندگی بشه که طرف با کلی تقلب و کثافت کاری مدرک پیششو با معدل ۱۲ گرفته اونوخ میاد برای من که با تلاش خودم شاگرد اول شدم کری میخونه و میگه من با پارتی و ... موفق میشم اونوخ تو و امثال با این همه زور و تلاش باید حسرت امثال منو بخورید
    یعنی مملکت ما شده این...
    محلی برای پیشرفت بیسوادا و عوضی ها
    به خدا از زندگی ناامید شدم

    • حمیـــد
      حمیـــد | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

      فعلا که علم و دانش و سواد، جایگاهشو توی مملکت ما از دست داده .... بگذریم ....

      توی سایت اپل رفتم و یه اسکرین شات گرفتم و کلی متاسف شدم واسه شرکت معظم اپل

      • حمیـــد
        حمیـــد | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

        کراپ کردم که واضح تر باشه ...

        • حمیـــد
          حمیـــد | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

          ببخشید، به خودم اشتباهی + دادم . میخواستم + ، - ها رو ببینم ، اشتباها یه خورده اینورتر تاچ شد ..... ببخشید.

        • mehrzad_moghadasi
          mehrzad_moghadasi | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

          لنز دوربین در سمت مخالف کلید های کنترل صدا قرار دارد، و عکسی که شما مد نظرتون هست از قسمت کلید های صدا گرفته شده از این زاویه برامدگی لنز مشخص نیست اگر عکس از سمتی که کلید خانوش و روشن صفحه قرار داره گرفته شده اونقت برامدگی انز مشخص میشه

          • حمیـــد
            حمیـــد | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

            در مقابل منطق شما فقط بايد سكوت كرد ....

      • electric guitar سابق
        electric guitar سابق | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

        من موندم چرا بهت منفی دادن
        ما شا الله به تعصب
        حقیقت تلخ است

        • حمیـــد
          حمیـــد | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

          اونایی که دارن به کامنت من منفی میدن رو درک میکنم . اونا از من ناراحت نیستن ، از شرکت مورد علاقشون ناراحتن ... وگرنه من که جلوی کسی رو نگرفتم ، هرکسی الان میتونه بره توی سایت اپل و ببینه که اپل چطور طرفداراشو مسخره کرده ...
          (منطورم فقط پنهان کردن برآمدگی دوربین پشت هست)

          • Frantic
            Frantic | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

            دوست عزیز اگه شما کمی و فقط کمی درباره پرسپکتیو اطلاعات داشتین همچنین کامنت خنده داری رو منتشر نمی کردید! متأسفانه تو یکی از سایت ها نویسنده به علت اطلاعات پایین یه پستی رو منتشر میکنه و بقیه هم بدون اینکه کمی فکر کنند عین اونو منتشر میکنند!

          • باترول ها مهربان باشیم
            باترول ها مهربان باشیم | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

            frantic ارجمند ، در کلیپ تبلیغاتی اپل که آیفون با زاویه 360 درجه میچرخه دقیقا برآمدگی دوربین(البته اونقدر هم برآمده نیست) به چشم میاد ! حالا هر کی اسم این کار رو یه چیزی میذاره و شما اسمشو میذاری پرسپکتیو
            کلیپ رو حذف کردم وگرنه اسکرین شات رو میذاشتم :(

          • باترول ها مهربان باشیم
            باترول ها مهربان باشیم | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

            اینم عکس در کلیپ تبلیغاتی اپل !!!
            چطور تو سایت برآمدگی نیست و تو کلیپ تبلیغاتی (در قسمت چرخش 360 درجه آیفون)برآمدگی دیده میشه ؟

          • EROS
            EROS | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

            در جواب فرانتیک میگم ، جلوی چهارتا بچه هنری حرف از پرسپکتیو نزن که ضایع میشی. عزیزم شرکتت دروغ میگه دیگه پرسپکتیو رو با لجن پراکنیات به گه نکش.

      • Nuit D'hiver
        Nuit D'hiver | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

        شما شرکت اپل رو بابت این کلاهبرادی ببخش
        اخه شرکت بدبختیه دیگه توانایی ساخت محصولی که با بقیه قابل رقابت باشه رو نداره مجبوره با این دوز و کلک ها ضعف های فجیح محصولاتش رو بپوشونه

        فقط یه قولی به من بده برادر
        اینکه ازین به بعد عمرت رو بیشتر فهمیدن مفاهیمی مثل جهت یا پرسپکتیو کنی و بدون دونستن معنی چیزی ازش استفاده نکنی
        باتشکر

        • حمیـــد
          حمیـــد | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

          دوستان دیگه همینجا جواب توجیهات هنری شما رو دادن ... برو پایینتر ، جوابت کاملا موجوده .
          در ضمن ، کی گفته اپل شرکت بدبختیه ....
          شمام اول برو همه کامنتا رو بخون ، بعدش بیا نظر بده که اینجوری ضایع نشی ...
          شما اشتباه نکن ، من بخاطر چارتا عکس ، ماهیت کل اپل رو نمیخوام بفرستم هوا ... اون عکسها ممکنه اصلا اشتباه اپراتوری باشه ... هر دلیلی میتونه داشته باشه . ولی نمیتونی شما بیای با توجیهات علمی،فرهنگی،هنری بخوای ماسمالیش کنی...

  • THug
    THug | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

    سخت بود واقعا؟

    [URL=http://upload7.ir/][IMG]http://upload7.ir/imgs/2014-09/62299648220118513395.jpg[/IMG][/URL]

    [URL=http://upload7.ir/][IMG]http://upload7.ir/imgs/2014-09/46649730259881065860.jpg[/IMG][/URL]

  • Sam Saman
    Sam Saman | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

    خب من دست چپ هستم اما روی همون دست چپ می بندم :||

    • salarkhiabani
      salarkhiabani | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

      منم چپ دستم و همین ساعتیم که الان دستمه تو دست چپمه :l
      اصلا نمیتونم تو دست راستم ببندم. موس هم با دست راست میگیرم.
      چرا فکر میکنن دست چپا باید یه جور دیگه کار کنن؟ ( یا شایدم من عجیبه کارم ! )

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی