ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

الکترونیک آرتز به ساخت بازی برای اپل واچ علاقه نشان می دهد

سه شنبه شب، اپل از ساعت هوشمندش با نام اپل واچ رونمایی کرد و مفصل در مورد آن خواندید. اما الکترونیک آرتز مدت ها است که به دنبال پلتفرم پرسود جدیدی می گردد. فرانک گیبو، ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سه شنبه شب، اپل از ساعت هوشمندش با نام اپل واچ رونمایی کرد و مفصل در مورد آن خواندید. اما الکترونیک آرتز مدت ها است که به دنبال پلتفرم پرسود جدیدی می گردد.

فرانک گیبو، مدیر بخش موبایل الکترونیک آرتز، در مصاحبه ای با CNET از علاقه این کمپانی به دستگاه جدید اپل گفت.

گیبو اعلام کرد که در حال حاضر دو تیم مشغول ساخت بازی برای گجت های پوشیدنی هستند و تعداد زیادی از نسخه های آزمایشی آن ها به سادگی روی اپل واچ هم کار می کند.

برای مثال، آنلاک کردن محتوای یک بازی روی آیفون از طریق انجام حرکات ورزشی و ثبت آن توسط اپل واچ. برای مثال گفته می شود اگر یک کیلومتر پیاده روی کنید می توانید به یک کیسه طلا دست پیدا کنید.

فرانک گیبو

فرانک گیبو

ما کاملا هیجان زده ایم. اگرچه روزهای اولیه است اما برای الکترونیک آرتز، ظهور یک پلتفرم جدید گیم ضروری است.

بازی روی پلتفرم های موبایل محبوبیت بالایی میان تمامی اقشار جوامع دارد اما آیا این دستگاه های کوچک، توانایی هایی فراتر از مثال بالا در دنیای بازی دارند؟ اینطور به نظر نمی رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • mac
    mac | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

    یعنی واقعا متاسفم برای یه عده که فقط دنبال....
    آخه کدوم آدم احمقی بدون اینکه تحقیق کنه میاد میگه رسوایی اپل
    لنز دوربین در سمت مخالف کلید های کنترل صدا قرار دارد
    یه کم ..... بد نیس به خدا

    • یه اندرویدی خالص...
      یه اندرویدی خالص... | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

      برادر ربطی به مکان دوربین نداره شما چه از چپ نگاه کنی چه از راست قسمت برجسته رو باید ببینی

    • Mahdi Zakizadeh
      Mahdi Zakizadeh | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

      برادر یه کم فکر کن بعد نظر بده!
      چه از این طرف نگاه کنی یا از اون طرف دوربین معلومه :|

  • AliReza Talebi
    AliReza Talebi | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

    اولش از هر چى تو كنفرانس معرفى شد بدم ميومد، اما الان بنظرم همه عالى بودن ولى خلاقيت استيو رو كم داشتن و ى طراحى فوق العاده رو. (آيو آيپاد سال قبل رو آيفون امسال كرد!)
    اپل واچ هم بهترين ساعتى هست كه تا الان ساخته شده و طراحيش هم عالى هست، اما ميتونست بهتر از اين حرفا باشه.

  • یه اندرویدی خالص...
    یه اندرویدی خالص... | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

    بنظرم واسه اندروید ویر یا تایزن بده ، سودش واسش بیشتر باشه

    • یه اندرویدی خالص...
      یه اندرویدی خالص... | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

      حالا چرا منفی :(
      خب امار فروش ساعت سامسونگ در راس هستش بعدش هم اندروید ویر هستش
      این ساعت تکلیفش با توجه به ظاهرش و عمر باتری کمش معلوم نیست

  • eimanarenji
    eimanarenji | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

    با عرض معذرت
    ولي الان يه چيزي ديدم كه برام سوال شد!
    چرا siri روي آيفون 5s و آيپد air با هم حتي در تلفظ و قدرت ادراك تفاوت دارند؟؟ حتي لهجه هاشون هم فرق داره!!!

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

    خدای باگ . با بهتره بگیم خطاهای کد نویسی و اجرای آن .........
    Electronic Arts

  • sam
    sam | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

    دوستان من الان خودم سونی اسمارت واچ 2 دارم
    خوندن مسیج یا حتی کنترل موزیک با اپ مخصوصش بسیار سخته .
    دیگه رد کردن تماس رو که نگو
    به نظر من بازی ساختن برای ساعت های هوشمند کار بیهوده ایی .
    چون اصلا فلسفه ی ساعت هوشمند فلسفه ی موبایل نیست
    ساعت باید ساعت باشه در مرحله اول
    حالا در مراحل بعدی می تونه نوتیفیکیشن ها و یا پیام ها رو نشون بده نه اینکه باهاش زنگ زد و پیامک فرستاد و کیبورد گذاشت یا بازی کرد
    پ.ن. به نظر خودم تابه حال موتو 360 بهترین بوده و واقعا ساعت هوشمنده و البته باید ببینیم مایکروسافت چه می کنه و صد البته دیگر شرکت ها

  • علیرضا
    علیرضا | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

    آخه کی دوست داره با ساعت بازی گرافیکی انجام بده

  • نوید
    نوید | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

    اين ساعتا كه يه گوشى بايد همراهشون باشه كى مياد تو ساعتش بازى كنه آخه!

  • Morteza T.
    Morteza T. | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

    بازی روی ساعت اپل! یکی به من یادآوری کنه فلسفه ساخت ساعت هوشمند توسط اپل چی بود؟

  • digitallyha
    digitallyha | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

    تحریم یاهوبرداشته شد
    http://digitallyha.ir/%D8%AA%D8%AD%D8%B1%DB%8C%D9%85-%DB%8C%D8%A7%D9%87%D9%88%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%B4%D8%AF/

    • mohsen
      mohsen | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

      من که دیگه عمرا برم طرف یاهو !
      با مایکروسافت میسازم راحت و خوب !

    • محسن (T)
      محسن (T) | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

      داش من اینجا بیلبورد تبلیغاتی نیست میای تک تک پست های سایت دیجیتالیها رو میزاری هرکی خواست خودش چک میکنه.

    • خشايار
      خشايار | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

      اتفاقا من هم امروز شانسي اومدم شمارم رو تو ياهو بزنم ديدم ايران هم داره!
      متاسفانه اس ام اس اش بهم نرسيد چون همراه اول هستم!
      چقدر بد بختيم كه اون وري ها هم كه ازادمون ميزارن، از داخل مشكل داريم!
      ( محض اطلاع، همراه اول پيامك به و از خارج رو با شماره هاى كشور هاى ديگه نشون ميده! مثلا اگه به فرانسه پيامك بدين، براى مقصد شماره انگليس يا هر كشور و شماره اى غير از مال شما مي افته )

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی