ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شایعه: HTC قصد عرضه چهار گجت مرتبط به سلامت و پزشکی را دارد

HTC برندی است که به خاطر تولید تلفن های هوشمند با کیفیت در بین کاربران محبوب گشته و نمی توان کتمان کرد که HTC One M8 یکی از بهترین محصولاتی است که تا به حال در ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

HTC برندی است که به خاطر تولید تلفن های هوشمند با کیفیت در بین کاربران محبوب گشته و نمی توان کتمان کرد که HTC One M8 یکی از بهترین محصولاتی است که تا به حال در این عرصه ارائه گردیده، این تلفن هوشمند نه تنها سخت افزاری قدرتمند را برای کاربران هدیه آورده بلکه بر روی آن نرم افزاری کاملا همگام و هماهنگ با این سخت افزار نیز پیاده سازی شده است.

نسخه ی پیشین One M8 هم دارای مشخصه هایی مشابهی بود و به ندرت کاربران آن از این تلفن ابراز نارضایتی می نمودند. ولی متاسفانه در حال حاضر برند تایوانی به شکلی جدی در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مالی است و ساخت تلفن های با کیفیت و منحصر به فرد نیز نتوانسته است این مسائل را برطرف نماید و از همین رو ظاهراً آنها به راه های دیگری برای کسب درآمد روی آورده اند.

تا کنون شایعاتی را در مورد عرضه ی یک تلفن هوشمند جدید از این کمپانی شنیده ام که بر مبنای آنها ظاهراً قرار است HTC نسخه ی جدیدی از One M8 را با دوربین قوی تر دو گانه ی ۱۳ مگاپیکسسلی و تحت عنوان M8 Eye به بازار بیاورد.

اما همانطور که اشاره شد HTC به دنبال کسب درآمد از بازارهایی به غیر از تلفن های هوشمند است و در همین راستا ظاهراً آنها قصد دارند وارد عرصه ی دوربین های فیلم برداری ضد آب و ضربه شده و با محصولات برند GoPro به رقابت بپردازند.

5

در این میان @upleaks که در لو دادن محصولات پیش از عرضه شان به بازار تخصص دارد، شش تصویر جدید را با دنبال کنندگان خود به اشتراک گذاشته که سبب حیرت همگان گشته اند و این تصاویر حکایت از ورود HTC به بازار ابزارها و گجت های پزشکی می دهند. بر اساس تصاویر مذکور کمپانی تایوانی قصد دارد چهار وسیله ی پزشکی متفاوت که فعلا با عناوین سیستم سنجش خون Tricorder، سیستم بررسی تنفس Tricorder، سیستم بررسی ادرار Tricorder و سیستم سنجش شنوایی و بررسی سلامت پوست Tricorder نامگذاری شده اند را ارائه نماید.

هر چند هنوز دقیقاً مشخص نیست هر یک از این ابزارها چه کاری را انجام می دهند ولی قرار دادن عبارت Tricorder در ابتدای نام آنها شاید برای کسانی که هوادار فیلم ها و سریال های علمی و تخیلی هستند یک سرنخ محسوب گردد، زیرا این کلمه در مجموعه فیلم های Star Trek برای ابزارهای پزشکی که در زمان آینده کاربرد داشتند استفاده می شد.

شاید هدف HTC از تولید این گجت ها ارائه ی ابزارهایی در راستای سنجش سلامت و قابل بهره گیری در کنار تلفن های هوشمندش باشد، نظر شما چیست؟ آیا فکر می کنید ورود برند یاد شده به چنین عرصه هایی موفقیت آمیز خواهد بود و با این شیوه آنها از بحران مالی نجات پیدا می کنند؟

در ادامه ی مطلب می توانید تصاویر بیشتری از گجت های مورد بحث را مشاهده نمایید.

4

3

2

6

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • kasra
    kasra | ۲۴ شهریور ۱۳۹۳

    این htc هم فک میکنه خیلی ...


    باوا تو بیا همون گوشیهاتو یه تبلیغ و بازاریابی درست و حسابی کن بزا یه کم جای پات سفت شه بعد

    از وقتی ما htc گرفتیم کلا داره از رده گوشی و ... میره بیرون شانسه ما داریم ؟ :))

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی