ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: اپلیکیشن های مناسب خرید مواد غذایی

شاید شما هم با نظر ما موافق باشید و تهیه مواد غذایی برای خانه یکی از لذت بخش ترین انواع خریدها است. این کار را هر کسی در زندگی خود انجام خواهد داد و در برخی ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۵:۴۴

شاید شما هم با نظر ما موافق باشید و تهیه مواد غذایی برای خانه یکی از لذت بخش ترین انواع خریدها است. این کار را هر کسی در زندگی خود انجام خواهد داد و در برخی شرایط نیاز به یک همراه جهت یادآوری اقلام مورد نیاز احساس می شود. عصر الکترونیک است و گجت های هوشمند، بنابراین راه چاره رجوع به اپلیکیشن های مرتبط با خرید مواد غذایی است.

در این "جعبه ابزار" قصد داریم اپلیکیشن های خرید مواد غذایی را برای شما معرفی کنیم تا از این امر جدایی ناپذیر از زندگی، بیشتر لذت ببرید.

با دیجیاتو همراه باشید.

Listonic

listonic scrn

اپلیکیشن Listonic یکی از برترین های این حوزه است. محیط ساده و امکانات بسیار خوب باعث می شود شما به هیچ اپلیکیشن دیگری نیاز نداشته باشید. لیستانیک به شما امکان ایجاد و مدیریت لیست های متنوع و پر کردن آنها را با استفاده از مواد غذایی از پیش آماده می دهد. همچنین با امکان ثبت نام، شما در هر گجتی به لیست های خود دسترسی خواهید داشت. همچنین شما می توانید در وب سایت این محصول اقدام به ایجاد لیست کنید و همان را در تلفن هوشمند یا تبلت خود مشاهده کنید.

کار کردن با این اپلیکیشن بسیار ساده است: آن را باز کرده، لیست را از طریق دکمه سبز رنگ پلاس واقع در مرکز صفحه ایجاد کرده و سپس مواد غذایی مورد نیاز خود را به آن اضافه کنید. پس از خرید هم می توانید موارد تهیه شده را در لیست مذکور مشخص کنید.

نسخه اندروید اپلیکیشن لیستانیک با داشتن یک ویجت ۴ در ۱ به شما کمک می کند تا در سریع ترین زمان ممکن به لیست خرید خود دسترسی داشته باشید.

Listonic

Listonic

سازنده: Listonic قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، iOS و ویندوز فون حجم: 8 مگابایت زبان:

Out of Milk Shopping List

outofmilk scrn

این اپلیکیشن از نظر ظاهری واقعا فوق العاده نیست، بلکه امکانات آن است که باعث قرار گیری اش در این لیست شده. زمانی که شما اپلیکیشن Out of Milk Shopping List را باز می کنید امکان ساخت لیست هایی در دسته بندی های مواد غذایی، اقلام مربوط به آشپزی و انجام امور را دارید.

با ثبت نام در وب سایت این اپلیکیشن، شما هر آنچه که در حساب کاربری خود قرار دهید، در اپلیکیشن های این سرویس هم ظاهر می شود. ویژگی جالبی که اپلیکیشن Out of Milk Shopping List در اختیار شما قرار می دهد، لیست کردن اقلام مورد نیاز با تعداد و همچنین قیمت هر کدام است و در انتهای خرید، هزینه صرف شده را برای شما نمایش می دهد.

اگر در امریکا سکونت دارید باید بدانید که این اپلیکیشن فروش های ویژه فروشگاه های نزدیک محل زندگی شما را هم به اطلاع تان می رساند.

Out of Milk Shopping List

Out of Milk Shopping List

سازنده: Capigami, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 19 مگابایت زبان:

Our Groceries Shopping List

Our Groceries Shopping List scrn

یکی دیگر از اپلیکیشن های لیست خرید ما، Our Groceries Shopping List است. شاید بتوان گفت ساده ترین اپلیکیشنی که بتوان در این موضوع معرفی کرد همین اپلیکیشن باشد. به راحتی شما می توانید لیست خرید خود را بسازید و در صورت دلخواه، تصویری از رسید مربوط به هر کدام را هم به لیست خود اضافه کنید تا از مخارج خود مطلع شوید.

امکاناتی که این اپلیکیشن دارد در عین سادگی از امکانات مناسبی هم برخوردار است. شما به هیچ عنوان دچار سردرگمی در آن نخواهید شد و به راحتی لیست های خود را می توانید بسازید و موارد دلخواه را به آن اضافه یا حذف نمایید. همانند دو مورد گذشته شما با ثبت نام در وب سایت این اپلیکیشن، خواهید توانست تا لیست های خود را به سادگی از طریق رایانه به موبایل هوشمند یا تبلت خود منتقل کنید و در آنجا خرید خود را تحت نظر داشته باشید.

اپلیکیشن Our Groceries به طور کامل رایگان است و هیچ گونه محدودیتی در تعداد گجت های استفاده کننده از یک حساب کاربری در آن وجود ندارد.

Our Groceries Shopping List

Our Groceries Shopping List

سازنده: HeadCode قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1.6 / 3.8 مگابایت زبان:

Grocery Shopping List Ease

Free Shopping List Ease scrn

اپلیکیشن List Ease ظاهری شبیه به یک دفترچه یادداشت دارد که ما را به یاد لیست نویسی های سالیان پیش می اندازد. با این تفاوت که شما در این دفترچه الکترونیک به خوبی می توانید تعداد، قیمت و حتی دلیل خرید مواد غذایی را مشخص کنید.

اما عملکرد کلی این List Ease مشابه دیگر اپلیکیشن های این حوزه است. از طریق وب سایت یا تلفن هوشمند خود، لیست خرید را با جزئیات می سازید و آنها را از طریق حساب کاربری خود در تمام دستگاه های خود خواهید داشت. امکان به اشتراک گذاری لیست ها با دیگر افراد از قابلیت های بسیار خوب این اپلیکیشن است. به این دلیل که اگر شخصی به طور مثال از اعضای خانواده شما، خریدی را انجام دهد و در این اپلیکیشن آن را حذف کند، برای دیگر افراد پیغامی ارسال می شود تا از خرید تکراری پرهیز شود.

اما اگر به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید و لیست خود را به این زبان بسازید، با قابلیت جالبی روبرو خواهید شد و آن، تفکیک خودکار مواد غذایی از لحاظ نوع آنها است. نوشیدنی ها، مواد آشپزخانه، میوه ها و غیره هر کدام در قسمت مربوط به خود قرار می گیرند.

Free Shopping List Ease

Free Shopping List Ease

سازنده: inMarket Media, LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 11 / 22 مگابایت زبان:

Bring! Shopping List

Bring! Shopping List

و اما برسیم به آخرین اپلیکیشن جعبه ابزار امروز. با Bring! Shopping List در سریع ترین زمان ممکن لیست خود را آماده کنید. سازندگان این اپلیکیشن سرعت، زیبایی و در عین حال رفع نیاز کاربر را مد نظر قرار داده اند. باید گفت برینگ! در یک ظاهر زیبا و جذاب، محصولات غذایی را در دسته بندی های مختلف و به شکل کارت های سبز رنگ قرار داده که با انتخاب هر کدام، به رنگ قرمز برگشته و در لیست خرید قرار می گیرد.

از قابلیت های "برینگ! شاپینگ لیست" می توان به مواردی همچون: به اشتراک گذاری لیست با دیگر کاربران این اپلیکیشن، دارای ۳۵۰ ماده غذایی، پشتیبانی از اندروید پوشیدنی، تعداد مواد غذایی مورد نیاز، مرتب سازی خودکار و همچنین اضافه کردن موارد جدید اشاره کرد.

با اپلیکیشن برینگ! از اضافه و حذف کردن مواد غذایی به لیست خرید، لذت خواهید برد.

Bring! Shopping List

Bring! Shopping List

سازنده: Sandro Strebel قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 9.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • Lord
    Lord | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

    چرا ایرونی ها از این چیزا درست نمیکنن؟!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی