ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
ویجیاتو - بازی

کنترلر سیم دار اکس باکس وان برای پی سی در ماه نوامبر عرضه خواهد شد

اوایل امسال، مایکروسافت درایورهای مخصوصی منتشر کرد که قابلیت اتصال کنترلر اکس باکس وان به کامپیوتر را امکان پذیر می نمود. اما حالا، این کمپانی، قرار است طراحی مخصوصی از دسته را برای پی سی گیمرها با ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اوایل امسال، مایکروسافت درایورهای مخصوصی منتشر کرد که قابلیت اتصال کنترلر اکس باکس وان به کامپیوتر را امکان پذیر می نمود. اما حالا، این کمپانی، قرار است طراحی مخصوصی از دسته را برای پی سی گیمرها با همان قیمت سابق عرضه کند.

کنترلر اکس باکس وان بیش از 40 نوآوری درون خود دارد و پیش از عرضه 200 بار طراحی دوباره را تجربه کرده. مایکروسافت معتقد است این دسته، بهترین کنترلری است که تا به حال برای پی سی گیمرها تولید کرده. اگر ویندوز 7 و 8 دارید به راحتی می توانید با اتصال کابل به کامپیوتر، از آن لذت ببرید.

با توجه به اینکه کابل متصل به این دسته قابلیت جدا شدن و حتی اتصال به اکس باکس وان را دارد، منطقی به نظر می رسد که برای هر دو کاربرد روی پی سی و کنسول، با توجه به قیمت 60 دلاری آن، از این محصول استفاده کرد.

تا عرضه استیم کنترلرها که ایده ای نو در زمینه طراحی دسته های بازی هستند، با 60 دلار 3 گزینه عالی در دسترس دارید. اولی همین کنترلرهای پیشرفته اکس باکس وان با سیم، دومی کنترلرهای پلی استیشن 4 و در نهایت کنترلرهای Razer Sabertooth با 6 دکمه اضافه و قابل برنامه ریزی.

بسته های جدید مایکروسافت از ماه نوامبر در دسترس قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (39 مورد)
  • PooyanCYRUS
    PooyanCYRUS | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

    آخه یه پی‌سی‌گیمر چی باید به سرش خورده باشه که کیبرد/ماوس رو ول کنه با دسته ایکس‌باکس بازی کنه؟
    [نظر شخصیه. نزن آفا نزن.]

    • مجید نیک پور
      مجید نیک پور | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

      برا فيفا اينا دادن نه شوتر

    • TROOL
      TROOL | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

      والا حیف موس نیست

  • techworld
    techworld | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

    به نظرم سری جدید کنترلر های ایکس باکس (یعنی کنترلر های ایکس باکس وان) بهترین کنترلر گیمینگ هست.
    موافق++++++
    مخالف-----

  • *M4JID
    *M4JID | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

    برا بازیای FP و TP خیلی عالیه اما هیچی موس و کیبورد نمی شه.

    • techworld
      techworld | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

      ولی من با کی بورد برا فیفا زیاد حال نمیکنم.

      • *M4JID
        *M4JID | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

        منظورم برای بازی های FP و TP بود.
        دسته Xbox One از dualshock 4 بهتره و موس و کیبوردم از هردوشون بهتره و راحت تره.
        برا فوتبالم که صد در صد جویستیک راحت تره.
        البته نظرات متفاوته.

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

    من الان همین دسته ی xbox one رو به pc نصب میکنم و بازی های لیمبو و ... رو بازی میکنم.فقط یه درایور میخواد که دانلود کنین.

    • TROOL
      TROOL | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

      اره میشه امتحان کردم

  • Zzzedbazi
    Zzzedbazi | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

    هرچی کنسولش ضعیفتر بود نسبت ب ps4 ولی انصافا گیم پد و کینکتش 3 نسل از کنسول سامورایی ها جلوتر هستش
    تنها ایرادش اینکه وای فای نیست

    • TROOL
      TROOL | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

      نام کاربریت.

      • TROOL
        TROOL | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

        یه زنگ تفریح گذاشتیم منفی میدید

    • TROOL
      TROOL | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

      اصلن موافق نیستم اما وای فا بودنو موافقم دقیقن برعکس نظرت

  • امیر نیازی
    امیر نیازی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

    بسیار عالی....
    خیلی هم شیک و مجلسی...

  • فاميل دور
    فاميل دور | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

    مايكروسافت اين روز ها نشون داده به خودش اومده و داره خوب عمل مي كنه
    نمونش همين كيبرد براي سيستم عامل هاي اندرويد و آي او اس كه واقعا عالي بود

    • Amc1
      Amc1 | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

      آره بنظرم مدیر جدیدش راه بهتری رو در پیش گرفته, بالمر هم مثل الوپ(البته اگه اسمش رو درست گفته باشم)مدیر نوکیا که نوکیا رو به باد داد داشت عظمت مایکروسافت رو از بین میبرد

      • TROOL
        TROOL | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

        امیدوارم بهترم بشه

  • Gublin
    Gublin | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

    کنترلر Xbox one نصبت به کنترلر پلی استیشن طراحی بهتری داره ولی در مقابل استیم..ترجیح میدم مقایسه نکنم =|
    اگه یه قطعه وای فای همراهش میدادن که به ویندوز هم به صورت وایرلس متصل شه خیلی قابل قبول تر بود

    • TROOL
      TROOL | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

      افرین دقیقن موافقم

  • Amc1
    Amc1 | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

    دسته هاش هم شیک هستن هم بنظرم ارگونومی خوبی دارن:)

    ولی واسه پلی استیشن4 هم خوبه ولی کنترلرهای razer رو ندیدم....

    • mohammadmj
      mohammadmj | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

      کنترلر های Razer هم عالی هستند الگوی طراحیشون همین ایکس باکسه ولی واقعا محصولات شایسته ای رو ساخته هدست های گیمشم حرف نداره ......................................

      • Amc1
        Amc1 | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

        ممنون. الان رفتم عکسش رو دیدم بنظر میاد اینم ارگونومی خوبی داشته باشه.....

    • mohammadmj
      mohammadmj | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

      کنترلر های Razer هم عالی هستند الگوی طراحیشون همین ایکس باکسه ولی واقعا محصولات شایسته ای رو ساخته.........

      • TROOL
        TROOL | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

        قبول دارم طراحیشون خیلی خوفه

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

    من این کنترلر دستم گرفتم اصلا یه چیزه فضایی خدایش تو این یه مورد نباید با کنترلر ps4 مقایسه شه................

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی