کنترلر سیم دار اکس باکس وان برای پی سی در ماه نوامبر عرضه خواهد شد
اوایل امسال، مایکروسافت درایورهای مخصوصی منتشر کرد که قابلیت اتصال کنترلر اکس باکس وان به کامپیوتر را امکان پذیر می نمود. اما حالا، این کمپانی، قرار است طراحی مخصوصی از دسته را برای پی سی گیمرها با ...
اوایل امسال، مایکروسافت درایورهای مخصوصی منتشر کرد که قابلیت اتصال کنترلر اکس باکس وان به کامپیوتر را امکان پذیر می نمود. اما حالا، این کمپانی، قرار است طراحی مخصوصی از دسته را برای پی سی گیمرها با همان قیمت سابق عرضه کند.
کنترلر اکس باکس وان بیش از 40 نوآوری درون خود دارد و پیش از عرضه 200 بار طراحی دوباره را تجربه کرده. مایکروسافت معتقد است این دسته، بهترین کنترلری است که تا به حال برای پی سی گیمرها تولید کرده. اگر ویندوز 7 و 8 دارید به راحتی می توانید با اتصال کابل به کامپیوتر، از آن لذت ببرید.
با توجه به اینکه کابل متصل به این دسته قابلیت جدا شدن و حتی اتصال به اکس باکس وان را دارد، منطقی به نظر می رسد که برای هر دو کاربرد روی پی سی و کنسول، با توجه به قیمت 60 دلاری آن، از این محصول استفاده کرد.
تا عرضه استیم کنترلرها که ایده ای نو در زمینه طراحی دسته های بازی هستند، با 60 دلار 3 گزینه عالی در دسترس دارید. اولی همین کنترلرهای پیشرفته اکس باکس وان با سیم، دومی کنترلرهای پلی استیشن 4 و در نهایت کنترلرهای Razer Sabertooth با 6 دکمه اضافه و قابل برنامه ریزی.
بسته های جدید مایکروسافت از ماه نوامبر در دسترس قرار خواهند گرفت.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
آخه یه پیسیگیمر چی باید به سرش خورده باشه که کیبرد/ماوس رو ول کنه با دسته ایکسباکس بازی کنه؟
[نظر شخصیه. نزن آفا نزن.]
برا فيفا اينا دادن نه شوتر
والا حیف موس نیست
به نظرم سری جدید کنترلر های ایکس باکس (یعنی کنترلر های ایکس باکس وان) بهترین کنترلر گیمینگ هست.
موافق++++++
مخالف-----
برا بازیای FP و TP خیلی عالیه اما هیچی موس و کیبورد نمی شه.
ولی من با کی بورد برا فیفا زیاد حال نمیکنم.
منظورم برای بازی های FP و TP بود.
دسته Xbox One از dualshock 4 بهتره و موس و کیبوردم از هردوشون بهتره و راحت تره.
برا فوتبالم که صد در صد جویستیک راحت تره.
البته نظرات متفاوته.
من الان همین دسته ی xbox one رو به pc نصب میکنم و بازی های لیمبو و ... رو بازی میکنم.فقط یه درایور میخواد که دانلود کنین.
اره میشه امتحان کردم
هرچی کنسولش ضعیفتر بود نسبت ب ps4 ولی انصافا گیم پد و کینکتش 3 نسل از کنسول سامورایی ها جلوتر هستش
تنها ایرادش اینکه وای فای نیست
نام کاربریت.
یه زنگ تفریح گذاشتیم منفی میدید
اصلن موافق نیستم اما وای فا بودنو موافقم دقیقن برعکس نظرت
بسیار عالی....
خیلی هم شیک و مجلسی...
مايكروسافت اين روز ها نشون داده به خودش اومده و داره خوب عمل مي كنه
نمونش همين كيبرد براي سيستم عامل هاي اندرويد و آي او اس كه واقعا عالي بود
آره بنظرم مدیر جدیدش راه بهتری رو در پیش گرفته, بالمر هم مثل الوپ(البته اگه اسمش رو درست گفته باشم)مدیر نوکیا که نوکیا رو به باد داد داشت عظمت مایکروسافت رو از بین میبرد
امیدوارم بهترم بشه
کنترلر Xbox one نصبت به کنترلر پلی استیشن طراحی بهتری داره ولی در مقابل استیم..ترجیح میدم مقایسه نکنم =|
اگه یه قطعه وای فای همراهش میدادن که به ویندوز هم به صورت وایرلس متصل شه خیلی قابل قبول تر بود
افرین دقیقن موافقم
دسته هاش هم شیک هستن هم بنظرم ارگونومی خوبی دارن:)
ولی واسه پلی استیشن4 هم خوبه ولی کنترلرهای razer رو ندیدم....
کنترلر های Razer هم عالی هستند الگوی طراحیشون همین ایکس باکسه ولی واقعا محصولات شایسته ای رو ساخته هدست های گیمشم حرف نداره ......................................
ممنون. الان رفتم عکسش رو دیدم بنظر میاد اینم ارگونومی خوبی داشته باشه.....
کنترلر های Razer هم عالی هستند الگوی طراحیشون همین ایکس باکسه ولی واقعا محصولات شایسته ای رو ساخته.........
قبول دارم طراحیشون خیلی خوفه
من این کنترلر دستم گرفتم اصلا یه چیزه فضایی خدایش تو این یه مورد نباید با کنترلر ps4 مقایسه شه................