ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

تلفن هوشمند جدید سامسونگ لو رفت: Galaxy A5

سامسونگ به زودی یک تلفن هوشمند جدید، به نام Galaxy A5، به بازار عرضه خواهد کرد. هنوز از طرف این شرکت خبری منتشر نشده اما به لطف لو دهندگان، ما تقریبا به تمام اطلاعات و ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سامسونگ به زودی یک تلفن هوشمند جدید، به نام Galaxy A5، به بازار عرضه خواهد کرد. هنوز از طرف این شرکت خبری منتشر نشده اما به لطف لو دهندگان، ما تقریبا به تمام اطلاعات و تعدادی تصویر از این تلفن هوشمند دسترسی داریم.

این دستگاه با شماره مدل های SM-A5000 و SM-A5009 در کمیسیون فدرال ارتباطات امریکا (FCC) ثبت شده. با نگاهی به تصاویر لو رفته از این دستگاه می توان متوجه شد که بر خلاف عادت هیمشگی سامسونگ، قاب پشت گلکسی ای۵ جدا نمی شود. مدارک FCC نشان از طول ۱۳۹ و ضخامت ۷۰ میلیمتری این دستگاه می دهد.  اما نکته جالب در این مدارک اشاره به ۲ سیم کارته بودن گلکسی ای۵ است که احتمالا متعلق به مدل A5009 باشد. طبق خبرهای لو رفته صفحه نمایش این دستگاه هم ۵ اینچ است.

Samsung-Galaxy-A5-model-SM-A500 (3)

از دیگر مشخصات سخت افزاری گلکسی ای۵ می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • پردازنده اسنپدرگن ۴۰۰
  • دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی
  • دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی مناسب تصاویر سلفی
  • حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی با پشتیبانی از MicroSD
  • باتری ۲۳۰۰ میلی آمپری

در حال حاضر اطلاعات ما در همین حد است و باید صبر کنیم تا خبرهای بیشتری به دستمان برسد. برای مشاهده تصاویر بیشتر از گلکسی ای۵ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

SM-A500-GALAXY-A5-3

SM-A500-GALAXY-A5-2

SM-A500-GALAXY-A5-1

SM-A500-GALAXY-A5-5

SM-A500-GALAXY-A5-8

SM-A500-GALAXY-A5-7

SM-A500-GALAXY-A5-6

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (61 مورد)
  • Meysam HB
    Meysam HB | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

    ﻛﻢ ﻛﻢ ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﮓ ﺑﺎﻳﺪ اﺯ ﭘﻼﺳﺘﻴﻚ ﺣﺪاﻓﻆﻲ ﻛﻨﻪ

    ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﮓ ﻳﻪ ﺑﺪﻧﻪ ﺧﻮﺏ ﻛﻢ ﺩاﺭﻩ

  • Divan Greedy
    Divan Greedy | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

    افیس 2015 با تم سیاه
    =====
    احتمالا جنس پشتش اهنی یا فیبر کربن، سامسونگ فقط به خاطر دراوردن پشت گوشی جنس پشتش رو پلاستیکی می زد

  • AlCapon
    AlCapon | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

    چقد خواسته شبیه اپل بشه......چسب زخم فلزی زده..

    • LG G3
      LG G3 | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

      آخ که چقد شماها عقده دارین از سامسونگ، به امید شفای عاجل :-)

  • طوسي
    طوسي | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

    قاب دورش منو ياد هيچ گوشي نميندازه ...
    واقعا طراحي سامسونگ تحسين برنگيزه -_-

    • حسین نجمی الدینی
      حسین نجمی الدینی | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

      سامی هم از حقه ی زیبای حذف دوربین از کنار استفاده کرد .
      با اینکه بیرون زدگی دوربینش بیشتر از ایفونه ولی خیلی شیک حذف شده.
      به خاطر همین تبلیغ ضد اپلی نداد بیرون سر قضیه ی دوربین. خخخخخ
      باز حوصله شون سر رفت یه گوشی فرستادن بیرون.

  • icard.gift
    icard.gift | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

    اين كجا ايفون ٦ كجا !

    • باترول ها مهربان باشیم
      باترول ها مهربان باشیم | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

      قیمت این کجا و قیمت آیفون 6 کجا !
      خو چرا یه میان رده رو با پرچمدار مقایسه می کنی ؟؟
      مقایسه اصلی بین گلکسی اس 5 و آیفون 6 و نوت 4 و آیفون 6 پلاس هست نه گوشی های میان رده !

    • فرشاد
      فرشاد | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

      جاش مهم نیست مهم اینه اینکه لو رفتن نمی خواهد
      من تا گاکسی نوت 500 رو لو میدم چرمش میشه چرم پوست سوسک صفحه نمایششم 100 پبکسل اضافه
      اما شکل همون شکل نوت 1 و گاکسی اسسسسسسسسس

  • بهزاد
    بهزاد | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

    باشه لو رفت
    هیچ وقت فک نمیکردیم کسی توجهش جلب بشه و گفتگو بشه وقتی سامسونگ یه گوشی از هزار گوشی درسالشو معرفی میکنه ولی به لطف لو رفتنا ! محصولات چرت و پرت م تیتر سایتای پر بازدید میشن . این رویه با عطش گیک ها به محصولات جدید و هیجان انگیز اپل شروع شد که لو رفتن ش یه سوپرایز بزرگ بود. بعد این سامسونگ و بقیه تو این جو خودشون و چپوندن . قبلا کی توجه میکرد که سامسونگ چی معرفی میکنه ( بجز نوت)

    • LG G3
      LG G3 | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

      واقعا چقد عقده ای داربن بعضی ار شما اپلی ها از سامسونگ. یه حرف هایی میزنین که خودتون هم متوجه نمیشین چی کفتین. نمیشه بهتون ایراد گرفت همه این جرف ها از اطلاعات پایین شماست :-) ، از کنار این نوع کامنت ها فقط باید خندید و رد شد :-)
      همه چیز رو فقط الکی میخواین به اسم اپل تموم کنین، باشه لو رفتن هم اول مال اپل بوده :-) ، شما به جای این حرفا برو کپی های آی او اس هشت از اندروید و سامسونگ رو بشمار.

      • mostafa_saebi
        mostafa_saebi | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

        شمردم سه چهار تا بیشتر نشد ولی کپی های سامسونگ و اندروید قابل شمارش نبود متاسفانه...

        • LG G3
          LG G3 | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

          هه فک کنم شمردن رو خوب بلد نیستی :-)، یا دیدی خیلی زیاده جای کپی های سامسونگ و اندروید رو با اپل رو عوض کردی :-)
          تعداد کپی های اپل توی آی او اس 7 و 8 تو یوسیمیتی خیلی بیشتر از کپی های سام و اندروبید هستش متاسفانه. خوبه تو بررسی دیشب فقط 6و 7 موردش بوده چطور تو فقط 3و 4 تا پیدا کردی :-))))))))))))

          • EROS
            EROS | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

            عزیزم اینا یا شمردن بلد نیستن یا به کوی میگن العام و یا ماله کش خوبین. در کل نظرم تا هزار سال دیگه هم اینه که طرفدارای اپل آی شیپ هستن و چشم بسته در برابر معبودشون که اپله زانو میزنن و پولشونو دو دستی تقدیم پروردگارشون میکنه. اپلم که حماقت اینا رو میبینه خیلی خوشکل هر سال یه بنجل با قیمت فضایی تو پاچه شون میکنه :-D

  • jing
    jing | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

    هر روز هر روز یه مدل گوشی :-!

  • آقای 8898
    آقای 8898 | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

    بررسی این محصول برای مانی قاسمی دیگه لذت نداره :D

    • ali9zafar
      ali9zafar | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

      مجبور میشن خود گوشیو تا کنن!!

  • حامی اندروید
    حامی اندروید | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

    خدا این سامسونگ رو به راه راست هدایت کنه : ((

    • باترول ها مهربان باشیم
      باترول ها مهربان باشیم | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

      حامی میتونم بپرسم تو فن کدوم شرکت هستی ؟

      -------------
      دیگه از بس سامسونگ گوشی زده حتی معرفی هم کنه بازم لذتی نداره !!
      البته هنوز لورفتن گلکسی اس و نوت جذاب هست !

      • حامی اندروید
        حامی اندروید | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

        ال جی رو بیشتر از بقیه قبول دارم ـ

        • حسین
          حسین | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

          من الجی دارم خوووب نیس
          همش داغ میشه

  • فاميل دور
    فاميل دور | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

    امكانات متوسطي داره و طراحي اش هم شبيه گلكسي آلفا است
    فقط نمي دونم چرا سامسونگ كه هميشه باز شدن قاب پشتي دستگاه هاش رو تبليغ مي كرد و اون رو نسبت به آيفون ها يك مزيت به شمار مي آورد الان داره از قاب پشتي جدا نشونده :) استفاده مي كنه ؟

    • borna_talebi
      borna_talebi | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

      به همون دلیل که ایفون قابلیت کار با یک دست رو مزیت حساب میکرد ولی الان فبلت زده.

      • فاميل دور
        فاميل دور | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

        برنا جان
        توليد آيفون بزرگ تر و حتي در اندازه ٥.٥ اينچ يا همون فبلت اقتضاي بازار بود يعني اگر اپل امسال آيفون با صفحه نمايش بزرگتر ارائه نمي كرد قطعا فروشش با كاهش رو به رو مي شد
        با اين حال امكاناتي رو براي راحتي كار با دستگاه ها ايجاد كرده
        اما فكر نمي كنم باز شدن يا نشدن پشت يك دستگاه بتونه توي فروش اون دستگاه تاثيرگذار باشه

      • بهزاد
        بهزاد | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

        چقد عقده داری از اپل

    • سیدرضا
      سیدرضا | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

      به همون دلیلی که اپل nfc و خیلی چیزای دیگه رو مسخره میکرده ولی حالا همونا رو خودش استفاده کرده.
      در ضمن این یه گوشیه معمولی و میان رده هستش!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی