در صفحه خانگی موبایل ستاره های تکنولوژی چه اپلیکیشن هایی قرار دارند؟
آنچه که روی صفحه خانگی موبایل شما قرار دارد، اطلاعات بسیاری را فاش می کند. اینکه اوقات آنلاین را چگونه سپری می کنید یا انجام امور را به چه اپلیکیشنی می سپارید و حتی چگونه ...
آنچه که روی صفحه خانگی موبایل شما قرار دارد، اطلاعات بسیاری را فاش می کند. اینکه اوقات آنلاین را چگونه سپری می کنید یا انجام امور را به چه اپلیکیشنی می سپارید و حتی چگونه خودتان را سرگرم می کنید.
از 11 مدیرعامل، معاون ارشد و کارآفرین در رابطه با این موضوع پرسش شده و آن ها اطلاعات روی صفحه خانگی موبایل شان را به اشتراک گذاشته اند.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا با تصویر، مروری بر سلایق ستاره های تکنولوژی داشته باشیم.
هاوارد لرمن - مدیر عامل Yext

ام جی سیگلر - شریک تجاری گوگل در Google Venture

فرهاد مانجو - ستون نویس تکنولوژی نیویورک تایمز

شکیل خان - مدیر پروژه های مخصوص اسپاتیفای و موسس وبسایت خبری بیتکوین با نام Coin Desk

جف واینر - مدیرعامل لینکداین

فرد ویلسون - سرمایه گذار

برایان گلدبرگ - موسس بلیچر ریپورت و Bustle

مت مولِنوِگ - موسس Automattic (کمپانی سازنده ووردپرس و دیگر سرویس های آنلاین)

سانی وو - موسس Misfit

باستیان لمان - مدیر عامل PostMates

جک دورسی - یکی از موسسین توییتر و مدیرعامل کنونی Square

دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اندرويد نقش چيو بازي ميكنه بين گوشياي اينا دقيقا ؟!؟ :)))
فقط 5 نفر از این 11 نفر تو صفحه اولشون اپلیکیشن موزیک هست :D
چقد تماس بی پاسخ خدا ، چقد ایمیل خخخخخ ولی این وسط ایفونم میدرخشیدااا بیشتر شبکه های اجتماعی و برنامه هایی که روش برنامه ریزی کردن یا دولپرش خودشون بودن و یا برنامه های مربوط به شغلشون بود ، اینا دارن با گوشی کار میکنن نه بازی
فرهاد مانجو ه دیگه خیلی باحال بود 400 تا تماس بی پاسخ14000 ایمیلو جیمیل ندیدیه و... :))))
100000 ایمیلو جیمیل ندیده O_o
تست باتری افتضاحه آیفون 6 و 6plus http://www.phonearena.com/news/Our-iPhone-6-and-iPhone-6-Plus-battery-life-tests-are-done-both-trail-the-competition_id60920
چه جالب ! صفحه هوم همون که روز اول بود !! از اسپات لایت خیلی استفاده می کنم !!
شریک تجاری Google سیستم عاملش iOS هست؟!؟!؟!؟!
62 هزارتا جیمیل 150هزارتا میل فرهاد مانجو o.O جلل خالق من توی 1 سال شاید 100 تا ایمیل داشته باشم که 90 تاش تبلیغاته.......
بچه ها سافاری من دچار مشکل شده iOS 8 ?ــــ؟
من الان با safari رو ios 8 اومدم مشكلى هم نداره :دى
آره لامصب به زور صفحه هارو باز ميكنه
جریان چیه همه از ایفون استفاده میکنن ؟؟؟؟؟!!!!!! حتی ام جی سیگلر O_o
انتظار داري گيگ هاي فوق حرفه اي از چيز ديگه اي استفاده كنن ؟!؟!؟!
تقریبآ همشون ios دارن !!!
این خودش حرفها واسه گفتن داره :-)
به قدرت ios7 پی ببرید واقعا طراحی بدیع و نو آورانه ای کرده جانی آیو آدم هر چی به این سیستم عامل نگاه میکنه خسته نمیشه
مقاله ی خیلی جالبی بود.ممنون آقای وفا نژاد ؛)
سلام بچه ها خسته نباشید.
قرعه کشی قبلی آواژنگ رو کیا یادشونه؟!(کیس گیمینگ)
من یکی از برنده هاش بودم
حالا آواژنگ دوباره قرعه کشی گذاشته
این لینکشه: http://MyAlcatel.Avajang.com/?Ref=10112
این روزا تو یه قرعه کشی برنده شدن خیلی راحت تر شده
آره تبلیغ جالبی برای آیفون بود...آفرین به دیجیاتو...هوشمندانه بود