ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

سیستم عامل حدود نیمی از آیفون ها و آیپدها در حال حاضر به iOS 8 ارتقاء یافته است

در صفحه پشتیبانی توسعه دهندگان در سایت اپل، خبر هایی از رشد سریع ارتقاء آیفون ها، آیپدها و آیپادها به iOS 8 توسط دارندگان آنها اشاره شده است. این سیستم عامل که از روز چهارشنبه ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در صفحه پشتیبانی توسعه دهندگان در سایت اپل، خبر هایی از رشد سریع ارتقاء آیفون ها، آیپدها و آیپادها به iOS 8 توسط دارندگان آنها اشاره شده است. این سیستم عامل که از روز چهارشنبه به صورت عمومی عرضه شده تا روز یکشنبه بر روی ۴۶ درصد از ابزارهای ذکر شده فعال شده است.

این آمار از تعداد ابزارهایی که طی این مدت به اپ استور سر زده اند استخراج شده است. این در حالی است که پس از ۱۰ ماه از زمان ارائه اندروید کیت کت، تنها ۲۵ درصد ابزارهای اندرویدی فعال از این سیستم عامل استفاده می کنند و بقیه روی نسخه های پیشین باقی مانده اند.

btfewdsvfg.0

پس از عرضه iOS 8 کاربران زیادی از حجم بالای این نسخه و همینطور فضای خالی بیش از حد زیادی که برای نصب آن مورد نیاز بود شوکه شده یا شکایت داشتند. با این حال، آمار ۴۶ درصدی برای اپل بسیار مطلوب است.

این آمار و ارقام نشان می دهد اپل -با وجود اشکالات و باگ هایی که در نسخه اولیه iOS 8 به چشم می آید- در ارائه آن و سازگاری محصولات قدیمی تر با آن موفق عمل کرده است چرا که تنها در چهار روز نزدیک به نیمی از کاربران را ترغیب به ارتقاء سیستم عامل ابزارهایشان کرده است.
همچنین طی همین مدت، بسیاری از توسعه دهندگان نیز اپلیکیشن های تازه ای برای این نسخه تازه ارائه کرده یا بسته های به روز رسانی برای اپلیکیشن های قدیمی ارائه کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (51 مورد)
  • MILAD
    MILAD | ۱ مهر ۱۳۹۳

    بنچمارك آيفون ٦ هم بگذاريد
    هر چند هنوز پرچمداري نيومده بتونه در حد يك آيفون 5s عملكرد داشته باشه
    هر چند آيفون 5C ميتونه با گلكسي S5 رقابت كنه
    http://www.anandtech.com/show/8559/iphone-6-and-iphone-6-plus-preliminary-results

  • آقای تیری آنری
    آقای تیری آنری | ۱ مهر ۱۳۹۳

    پشتیبانی اپل واقعا عالیه
    هر چند مایکروسافت هم 8.1 رو واسه همه گوشیا (حتی 520) داد ولی خیلی اذیت کرد کاربراش رو
    اولا که خیلی تاخیر داشت و دوما اینکه همزمان نیومد و برای گوشیا و رام های مختلف زمان ارائه اپدیت متفاوت بود که خوب این وسط کسایی که رام خاورمیانه داشتن (بخصوص 720 دار ها ) خیلی اذیت شدن
    (البته خداروشکر اولین گوشی که آپدیت رو دریافت کرد 925 بود و من راضی بودم)

    • Divan Greedy
      Divan Greedy | ۱ مهر ۱۳۹۳

      درسته دیر داد و ... اما باگ و لگ و... نداشت ، دیر بدن اما کامل بدن

  • sam_jamshidi
    sam_jamshidi | ۱ مهر ۱۳۹۳

    واقعا محصولات اپل پشتیبانی عالی در نرم افزار دارند و در جواب پرهام رحیمی باید بگم که شما باید آپدیت های اپل رو با سری نکسوس گوگل مقایسه بکنید

    • Parham Rahimi
      Parham Rahimi | ۱ مهر ۱۳۹۳

      ببینید هر شرکت شرایط خاص خودش رو داره.
      اپل نرم افزار و سخت افزارش رو با هم میده و ادعایی در مورد نصب آی او اس رو گوشی های دیگه نداره. در صورتی که گوگل اندروید رو برای اکثر گوشی های هوشمند میده. به هر حال اندروید روی گوشی اچ تی سی یا سامسونگ هم تحت لیسانس گوگل هست پس گوگل هم باید پشتیبانیش کنه. مثلا اگه امکان آپدیت کردن اندروید توی گوشی های غیر نکسوس با رابط کاربری برند گوشی نیست باید قابلیت اپدیت کردن قانونی به نسخه ی خام اندروید گوگل (بدون رابط کاربری) می بود. نه این که مثل الان سهم اندروید های شرکت های دیگه (غیر از گوگل و با روت کردن) هر روز بیشتر و بیشتر بشه.

    • مصطفی فراهانی
      مصطفی فراهانی | ۱ مهر ۱۳۹۳

      قصد بدي ندارم ولي هميشه تعجب ميكنم از اينكه نويسنده هاي محترم اين سايت كه علاقه زيادي بهش دارم آيا واقعا اين آگاهي رو ندارند كه بعنوان مثال در مورد دريافت آپديت بايد مقياسشون رو درست در نظر بگيرند و همانطور كه شما گفتيد با سري نكسوس مقايسه مي كردند ، اگر جناب آقاي صادقپور بتونن نتايج دقيقتري ارائه بدن ممنون ميشيم
      در ضمن تبريك به دوستان اپلي عزيز ، متاسفانه هرچقدر اطرافيانم رو تشويق به آپديت اي او اس 8 مي كنم انگار مي ترسند و ميگن زوده ؟ متوجه نميشم دليلش چيه ... مردم از چيزاي جديد ترس دارن انگار ، نميدونم ...

  • MILAD
    MILAD | ۱ مهر ۱۳۹۳

    در جواب ترولها
    ریتم دار بخوانید خواهشا !!!
    زود روت زیاد شده
    مغزت زیادی باد شده
    یک بچه که خیلی زود لات شده
    بازکفشهای بابات زیر پات شده
    با کسی در نیفت که همسن بابات بوده
    برات اینکارها زوده جوجه
    یکوقت دیدی از شکمت ریخت دل و روده
    بزرگترهات فکرشون نونه ولی تو هنوز توی خونه میخوری آب و دونه
    توصیه میکنمت آهسته بری از مدرسه تا خونه

    • Divan Greedy
      Divan Greedy | ۱ مهر ۱۳۹۳

      حیف اون رپی که تو گوش می کنی

  • IRAN-Digi
    IRAN-Digi | ۱ مهر ۱۳۹۳

    اپل همیشه تو بروزرسانی ها سریع عمل می کنه!

  • saeed
    saeed | ۱ مهر ۱۳۹۳

    بنازم به سرعت اپل انگار تخته گاز شرکت کرده.

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۱ مهر ۱۳۹۳

    یه چیز بگم بعدش چیزی نمی گم :

    "3 نقابدار مسلح با حمله به اپل استور Kurfürstendamm در برلین، وَن حمل پول اپل رو خالی کردن و پول فروش افتتاحیه آیفون ۶ رو بردن!"

    احتمالا اونجا در و پیکر نداره !!؟یه خورده به فکر سلامت روحی سهام دارا نیستنا !!

    • Behnam
      Behnam | ۱ مهر ۱۳۹۳

      من جوراب مامان دوز دارما. قبل از سرقت هم میشورمش... هرکی پایه بود بگه!

  • فاميل دور
    فاميل دور | ۱ مهر ۱۳۹۳

    من كه تا الان هم آيفون و هم آيپدم رو آپديت كردم . تنها باگي هم كه توش هست اينه كه بعضي وقتها كه تو سافاري هستم يه دفعه ميپره بيرون . اميدوارم هر چه زودتر اين باگ ها هم برطرف بشوند .

    • amiraa
      amiraa | ۱ مهر ۱۳۹۳

      کیبورد خوب که از حروف عربی پشتیبانی کنه سراغ نداری ؟؟؟

    • سیب کوچولو
      سیب کوچولو | ۱ مهر ۱۳۹۳

      فامیل دور امتیازات رو دیدی شده چهارتا 4 یعنی 4444

  • Parham Rahimi
    Parham Rahimi | ۱ مهر ۱۳۹۳

    همینه دیگه من الان آیپد 3 ام رو به آی او اس هشت آپ کردم
    اما htc one sv ام رو که بیشتر از 1.5 سال از تولیدش نمیگذره نمیتونم به اندروید جدید تر از 4.2.2 آپدیت کنم

  • علی سعیدی
    علی سعیدی | ۱ مهر ۱۳۹۳

    آپدیت کردن محصولات اپل خیلی راحته.
    ولی در ابزار های اندرویدی فقط نکسوس ها و پرچم دار ها شانس آپدیت رو دارن.
    و محصولات میان رده یک یا دو بار آپدیت میگیرند به طور رسمی

    • amiraa
      amiraa | ۱ مهر ۱۳۹۳

      یقینارکورد آپدیت دادن دست مایکروسافته که این همه مدل گوشی داره و همه رو تا دوسال آپدیت میده
      البته کار اپل هم قابل ستایشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی