ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اکس باکس وان در انگلستان کاهش قیمت یافت

مایکروسافت همزمان با عرضه بازی Forza: Horizon 2، قیمت کنسول هایش را در انگلستان کاهش داد و به 329 پوند رساند. فروشگاه مایکروسافت و آمازون، هر دو، صفحه های شان را به روز رسانی کرده ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ مهر ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

مایکروسافت همزمان با عرضه بازی Forza: Horizon 2، قیمت کنسول هایش را در انگلستان کاهش داد و به 329 پوند رساند. فروشگاه مایکروسافت و آمازون، هر دو، صفحه های شان را به روز رسانی کرده اند و بسته عادی و بدون کینکت را با قیمت 329 پوند ارائه می دهند. البته آمازون بسته ای که بازی Sunset Overdrive در آن قرار دارد را هم به همین ارزش ارائه می دهد.

جمعه همین هفته هم باندل مخصوص فیفا 15 اکس باکس وان به بازار عرضه خواهد شد که البته قیمت این بسته همان 349 پوند در نظر گرفته شده.

اما این موضوع تا چه حد می تواند برای باقی نقاط جهان حائز اهمیت باشد؟ اکس باکس وان حالا تنها در یک منطقه ارزان تر از پلی استیشن 4 در دسترس قرار گرفته، منطقه ای که اگر به چند سال قبل باز گردیم، سونی سهم عمده ای از آن را در اختیار نداشت اما حالا و با محبوبیت بالای کنسول جدیدش، از Xbox One جلو افتاده.

مایکروسافت در حال آزمون و خطا است. کنسول های بدون کینکت آهسته و پیوسته پاسخگوی نیاز مردم بودند و از طرفی، هر دو کنسول نسل هشتمی را در یک رده قیمتی (400 دلار یا 350 پوند) قرار داد. اما بازی آمریکایی ها همچنان ادامه دارد؛ در حالی که پلی استیشن 4 بازار را قبضه کرده، مایکروسافت می خواهد به طور کل حقیقت ها را تغییر دهد. اکس باکس وان که زمانی به خاطر گران تر بودن اش نسبت به پلی استیشن 4 سرزنش می شد، حالا قیمت کمتری دارد و این یک مزیت محسوب می شود.

با احتساب اینکه 20 پوند تاثیر زیادی در ارزش گذاری کنسول های وارد شده به کشور ندارد اما همین مسئله می تواند نقطه آغازی بر کاهش سراسری بهای اکس باکس وان باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • Mahdyar
    Mahdyar | ۲ مهر ۱۳۹۳

    قیمت پایین در برابر کیفت خوب.
    رقیب سر سختی هم داره پلی استیشن.

  • mohammad
    mohammad | ۲ مهر ۱۳۹۳

    قوطی بازا :v

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی