ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

تماشا کنید: اولین ویدیوی تبلیغاتی موتو ۳۶۰

اولین ویدیوی تبلیغاتی ساعت هوشمند موتورولا، موتو ۳۶۰ منتشر شد و به نظر می رسد به روی تفاوت طراحی محصول پوشیدنی این شرکت با نمونه های مشابه ساخته شده توسط ال جی و سامسونگ تمرکز ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اولین ویدیوی تبلیغاتی ساعت هوشمند موتورولا، موتو ۳۶۰ منتشر شد و به نظر می رسد به روی تفاوت طراحی محصول پوشیدنی این شرکت با نمونه های مشابه ساخته شده توسط ال جی و سامسونگ تمرکز کرده است. آنطور که در این ویدیو دیده می شود ابتدا از طراحی شروع شده و حین چرخش میز به مرحل بعدی ساخت و در نهایت به محصول نهایی می رسد.

در طی این ویدیو ما کمربند فلزی بالای ساعت را میبنییم و پس از آن قابلیت هایی مثل شیشه ضد خراش، بند چرمی و البته، اندروید پوشیدنی در این تبلیغ معرفی می شود.

موتو ۳۶۰ اولین ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید پوشیدنی است که صفحه ای دایره شکل دارد و جالب اینکه به دلیل فروش فوق العاده بالای آن در امریکا، انبارهای موتورولا از این محصول خالی شد. موتورولا تولید این ساعت هوشمند را مجددا آغاز کرده و در آینده ای نزدیک به قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار به فروش می رسد.

تا آغاز مجدد فروش موتو ۳۶۰ مشاهده ویدیوی تبلیغاتی این ساعت هوشمند جذاب خالی از لطف نیست.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Check-out-the-first-ad-for-the-Motorola-Moto-360.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (41 مورد)
  • محمدجواد
    محمدجواد | ۵ مهر ۱۳۹۳

    زیبا منحصر به فرد اما اصن ساعت هوشمند به چه دردی میخوره؟

  • Field_eng
    Field_eng | ۵ مهر ۱۳۹۳

    خداییش خیلی ساعت قشنگیه... خدا کنه همه ی دوستان عزیز یه دونه داشته باشن منم یه دونه بخرم...

  • Amc1
    Amc1 | ۵ مهر ۱۳۹۳

    از این و LG G WATCH R خوشم میاد شاید قیمتش مناسب باشه بیاد یکی بخرم.....

  • kaboos31
    kaboos31 | ۵ مهر ۱۳۹۳

    قشنگه
    ولي صفحه نمايش گرد كار آيي نداره
    طراحي بايد در راستاي كار آيي باشه
    ساعت هاي اپل و سامسونگ كار آييشون بيشتره

  • ayat
    ayat | ۵ مهر ۱۳۹۳

    همه چیش خوبه این موتو 360 جز پایین صفحه که یه قسمتیش کار نمیکنه خیییلی زشته.عجیبه 6 سال قبل این خود موتورولا مدل aura با صفحه گرد داده بود بیرون.کل نمایشگرشم کار میکرد.....

    • آریا
      آریا | ۵ مهر ۱۳۹۳

      داداش سنسورهاش رو اونجا گذاشتن .
      aura که سنسور نداشت.

  • saeed
    saeed | ۵ مهر ۱۳۹۳

    بله موتو بهترین هوشمند معرفی شدست و دهن همه ساعت هوشمند سازا رو سرویس کرده.

  • TROOL
    TROOL | ۵ مهر ۱۳۹۳

    ساعت خوشگلیه امیدوارم به قیمت وارد ایران بشه ما هم امتحانش کنیم

    • MeysaM
      MeysaM | ۵ مهر ۱۳۹۳

      حالا ساعت هوشمند که خریدیم، دقیقاً بعدش باید چیکار کنیم باهاش؟!!
      من هنوز نفهمیدم به چه دردی میخوره.
      ساعت و تاریخ و کرنومتر و که اکثر ساعتای ساده هم دارند.
      با ساعت اس ام اس دادن و تلفن جواب دادن هم که دور از عقله.
      فشار خون و ضربان قلبم خداییش در سال شاید یه بار پیش بیاد بهش نیاز پیدا کنی یا حتی دلت بخواد بدونی چقدره.
      شارژشم که داستان داره. من ساعتم بعد از چهار سال نیاز به باطری پیدا کرد کلی ناراحت بودم دیگه چه برسه به هفته ای یه بار شارژ یا حتی کمتر از یه هفته.
      خووو پس چه کاریه آخه؟؟!
      بنده به شخصه هنوز چیز خاصی تو این ساعتا نمیبینم که ترغیب بشم برای خریدشون با اینکه عاشق گجت بازیم.

      • TROOL
        TROOL | ۵ مهر ۱۳۹۳

        داش این سر اسلحه پروفایلتو بگیر اونور من تسلیمم
        قول میدم اگه فقط مجانی بهم دادن استفادش کنم

        • MeysaM
          MeysaM | ۵ مهر ۱۳۹۳

          نه داداش مشقیه نگران نباش ما بروبچ دیجیاتو رو دوست داریم :)

      • LG Forever
        LG Forever | ۵ مهر ۱۳۹۳

        داداش تو الان بخوای یه ساعت خوب کلاسیک بگیری 1تومن باید پیاده شی خوب بری اسمارت واچ بگیری بهتر نیست ... اگرم نمیخوای ساعتش دیجیتال باشه صفحه گرد میخوای که موتو 360 و جی واچ ار ال جی خیلی خوبن ...

        • MeysaM
          MeysaM | ۵ مهر ۱۳۹۳

          بحث قیمت نیست دوست گلم.
          من خودم الان Tissot مدل T-touch دارم که 7 سال پیش هنوز گوشی ها صفحه نمایش لمسی درست حسابی نداشتند این ساعت صفحه نمایشش تاچ بود و دمای هوا و وضعیت آب و هوایی و آلارمو و .... هم داشت. اون زمان خریدم 650 تومن که الآن حدود 3 میلیون به بالا هست.
          پارسال تازه باطریشو عوض کردم بعد از 4 سال.
          عرض من اینه که چه کارایی برامون داره؟
          باور کنید وقتی دست کنید جز همین که ببینید ساعت چند هست استفاده دیگه ای نخواهید کرد.
          یعنی اون کارایی خاص که باعث بشه بگم خیله خب این گجت واقعاً نیاز منو برطرف میکنه توش نیست که از ساعتای معمولی دست بکشم و برم سمت یه ساعت هوشمند.

  • Ali
    Ali | ۵ مهر ۱۳۹۳

    خیلی‌ جذاب هستش کلا خوب به نظر میاد

    مرسی‌ از مطلب

  • ali.n
    ali.n | ۵ مهر ۱۳۹۳

    به قول عامر اصن ساعت هوشمند باید موتو 360 باشه ساعتی که موتو 360 نباشه ساعت نیست ;-) واقعا زیباست این ساعت، من ساعت های هوشمند رو بی کاربرد و عامل ایجاد وسواس میدونم، اما این یکی حتی اندروید ور هم نداشته باشه به نظرم ارزش خرید بعنوان یک ساعت معمولی رو هم داره.

    • ممد خون آشام
      ممد خون آشام | ۵ مهر ۱۳۹۳

      اینا رو ولش کنید .
      فقط اینجا رو ببینید :
      سامسونگ جان ری** ابم قعطه !!!
      و بهترین صفحه نمایش دنیا Super Amoled اکنون زانو میزند ....

      • ممد خون آشام
        ممد خون آشام | ۵ مهر ۱۳۹۳

        اینم از برترین LCD جهان که صفحه نمایش گالاکسی نوت 4 رو قورت داد ...

        • ممد خون آشام
          ممد خون آشام | ۵ مهر ۱۳۹۳

          سامسونگ جان اب بدجوری قعطه .!!!!!

          • ممد خون آشام
            ممد خون آشام | ۵ مهر ۱۳۹۳

            http://hi-tech.mail.ru/review/Apple_iPhone_6_Plus_vs_Samsung_GALAXY_Note_4.html

          • adernalin
            adernalin | ۵ مهر ۱۳۹۳

            عزیز من سامسونگ حالتهای مختلف نمایش داره این حالت نمایش رنگهای طبیعیه شما از displaymate بیشتر حالیته؟

          • سیدرضا
            سیدرضا | ۵ مهر ۱۳۹۳

            محمد جان، این منبعی که شما گذاشتی در مقابل دیسپلی میت که تخصصی ترین منبع در زمینه ی صفحه نمایش هستش ارزشی نداره. چون دیسپلی میت اعلام کرده صفحه نمایش ایفون 6 برترین صفحه نمایش ال سی دی هستش، ولی صفحه نمایش نوت 4 برترین صفحه نمایش تلفن های هوشمند هستش!!
            همینجوری جهت اطلاعت گفتم.

        • adernalin
          adernalin | ۵ مهر ۱۳۹۳

          عزیز من سامسونگ حالتهای مختلف نمایش داره این حالت نمایش رنگهای طبیعیه شما از displaymate بیشتر حالیته؟ عکس نمودارم میذاشتی ;)

      • adernalin
        adernalin | ۵ مهر ۱۳۹۳

        عزیز من سامسونگ حالتهای مختلف نمایش داره این حالت نمایش رنگهای طبیعیه شما از displaymate بیشتر حالیته؟ این یه برسی بود ه که یک سایت روسی انجام داده تو نمودارا هم برتری با نوت بوده نوت رنگاشو طبیعی کرده اگر به غلظت رنگ باشه میتونستن حالت نمایش نوت رو رو حالتهای دیگه بگذارن پس معیار طبیعیتر بودن بوده

  • سهیل
    سهیل | ۵ مهر ۱۳۹۳

    باسلام به دوستان
    امروز یه آیفون ۶ را از نزدیک دیدم
    تمام قضاوت های منفی که درباره طراحیش کردم را پس می گیرم.
    واقعا عالی بود
    ظریف و زیبا
    اصلا با اون چیزی که توی عکس می بینیم فرق داره
    خطهایی که اینقدر توی عکس آزار دهند هستند اصلا به طراحیش ضربه نزدند
    انحنای کناره ها واقعا عالیه
    طراحیش بی نظیره
    تا وقتی نبینیدش متوجه نمی شید
    به نظر من از نظر طراحی به هیچ عنوان پایین تر از سری های قبلی نیست بلکه بالاتر هم هست. مطمئن باشید.

    • TROOL
      TROOL | ۵ مهر ۱۳۹۳

      بلاخره طراحیش خوبه یا بده؟؟؟؟؟؟؟

      • سهیل
        سهیل | ۵ مهر ۱۳۹۳

        به نظر من خیلی عالی بود داداش ترول.

        • TROOL
          TROOL | ۵ مهر ۱۳۹۳

          این ایفون 6 هنوز به استان گلستان نرسیده بیاد تو فروشگاه ها ی اینجا میرم از نزدیک بررسیش میکنم میگم اگه میتونی خمش کن ببین خم میشه خخخخخخخخخخخخخخخ

          • سیدرضا
            سیدرضا | ۵ مهر ۱۳۹۳

            ترول جان شما اهل گرگانی؟؟ هم شهری هستیم تقریبا داداش.

          • TROOL
            TROOL | ۵ مهر ۱۳۹۳

            سید عزیز خوشحالم که هم استانی هستیم متاسفانه گزینه پاسخ نداشتی

          • سیدرضا
            سیدرضا | ۵ مهر ۱۳۹۳

            منم همینطور داداش، خیلی خوشحال شدم. من بندرگز هستم.

    • saeed
      saeed | ۵ مهر ۱۳۹۳

      خوشحالم که این رو میشنوم میگن حسی که بهت منتقل میکنه بهتر از نسل های قبل یعنی ارگونومی بهتری داره.

    • بهنام
      بهنام | ۵ مهر ۱۳۹۳

      والا منم روز اول همينو گفتم همه فحش دادن ! محصولات اپل رو تا قبل عرضه به بازار و ديدن از نزديكشون نميشه قضاوت كرد

    • Behnam
      Behnam | ۵ مهر ۱۳۹۳

      سهيل خان ازشما توقع نداشتم! جالب شد برام، اخه ٢ تا برام مياد تا چهار پنج روز ديگه، ميخواستم زود رد كنم بره! حالا به شك افتادم كه يكيشو حسابى تست بگيرم شايد منم حال و حواى شما رو تجروبه كنم و خوشم بياد دادا!!!

      • سهیل
        سهیل | ۵ مهر ۱۳۹۳

        شک نکن بهنام جان
        من جزو افرادی بودم که از همون اول به شدت ناامید شدم.
        و احساس کردم اپل تو سراشیبی افتاده. می تونی تو کامنتام ببینی.
        اما امروز کاملا دیدگاهم عوض شد. خیلی عالی ساخته شده. حسی که به ادم منتقل می کنه واقعا بی نظیره.
        از طراحی که بگذریم دوربینش هم شاهکار کرده:
        http://www.gooyait.com/1393/07/02/apple-iphone-6-and-iphone-6-plus-have-the-most-capable-cameras-according-to-dxomark.html

    • MeysaM
      MeysaM | ۵ مهر ۱۳۹۳

      والا سهیل خان بنده خیلی وقت پیش عرض کردم محصولات اپل طوری طراحی میشند که وقتی دستت میگیری دل کندن ازشون سخته حتی همین ساعت و آیفون جدید که همه باهاش مشکل دارند روزی تو دستشون حس خاصی بهشون خواهد داد...
      اما منفی بود که نثار ما شد!!!

    • محسن
      محسن | ۵ مهر ۱۳۹۳

      آقا عنوان پست رو خوندی شما؟ می‌دونی درباره‌ی چیه؟ ساعته. ساعت هوشمند موتورولا. ویدیوی تبلیغاتیشه. ندیدیم جاییش به آیفون ۶ اشاره کرده باشه.
      الان چه ربطی داشت؟ کی راجع به طراحی آیفون حرف زد اصلاً؟ کم پست راجع به آیفون هست تو سایت، باید تو بی‌ربط‌ترین پست‌ها نظراتی راجع بهش بخونیم.

      • سهیل
        سهیل | ۵ مهر ۱۳۹۳

        می خواستم تجربه ام را در اختیار دوستان بذارم. نمی تونستم صبر کنم یه پست درباره آیفون گذاشته بشه. خبر فوری بود.
        اگه ناراحت و مکدر شدید معذرت می خوام.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی