تماشا کنید: اولین ویدیوی تبلیغاتی موتو ۳۶۰
اولین ویدیوی تبلیغاتی ساعت هوشمند موتورولا، موتو ۳۶۰ منتشر شد و به نظر می رسد به روی تفاوت طراحی محصول پوشیدنی این شرکت با نمونه های مشابه ساخته شده توسط ال جی و سامسونگ تمرکز ...
اولین ویدیوی تبلیغاتی ساعت هوشمند موتورولا، موتو ۳۶۰ منتشر شد و به نظر می رسد به روی تفاوت طراحی محصول پوشیدنی این شرکت با نمونه های مشابه ساخته شده توسط ال جی و سامسونگ تمرکز کرده است. آنطور که در این ویدیو دیده می شود ابتدا از طراحی شروع شده و حین چرخش میز به مرحل بعدی ساخت و در نهایت به محصول نهایی می رسد.
در طی این ویدیو ما کمربند فلزی بالای ساعت را میبنییم و پس از آن قابلیت هایی مثل شیشه ضد خراش، بند چرمی و البته، اندروید پوشیدنی در این تبلیغ معرفی می شود.
موتو ۳۶۰ اولین ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید پوشیدنی است که صفحه ای دایره شکل دارد و جالب اینکه به دلیل فروش فوق العاده بالای آن در امریکا، انبارهای موتورولا از این محصول خالی شد. موتورولا تولید این ساعت هوشمند را مجددا آغاز کرده و در آینده ای نزدیک به قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار به فروش می رسد.
تا آغاز مجدد فروش موتو ۳۶۰ مشاهده ویدیوی تبلیغاتی این ساعت هوشمند جذاب خالی از لطف نیست.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Check-out-the-first-ad-for-the-Motorola-Moto-360.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
زیبا منحصر به فرد اما اصن ساعت هوشمند به چه دردی میخوره؟
خداییش خیلی ساعت قشنگیه... خدا کنه همه ی دوستان عزیز یه دونه داشته باشن منم یه دونه بخرم...
از این و LG G WATCH R خوشم میاد شاید قیمتش مناسب باشه بیاد یکی بخرم.....
قشنگه
ولي صفحه نمايش گرد كار آيي نداره
طراحي بايد در راستاي كار آيي باشه
ساعت هاي اپل و سامسونگ كار آييشون بيشتره
همه چیش خوبه این موتو 360 جز پایین صفحه که یه قسمتیش کار نمیکنه خیییلی زشته.عجیبه 6 سال قبل این خود موتورولا مدل aura با صفحه گرد داده بود بیرون.کل نمایشگرشم کار میکرد.....
داداش سنسورهاش رو اونجا گذاشتن .
aura که سنسور نداشت.
بله موتو بهترین هوشمند معرفی شدست و دهن همه ساعت هوشمند سازا رو سرویس کرده.
ساعت خوشگلیه امیدوارم به قیمت وارد ایران بشه ما هم امتحانش کنیم
حالا ساعت هوشمند که خریدیم، دقیقاً بعدش باید چیکار کنیم باهاش؟!!
من هنوز نفهمیدم به چه دردی میخوره.
ساعت و تاریخ و کرنومتر و که اکثر ساعتای ساده هم دارند.
با ساعت اس ام اس دادن و تلفن جواب دادن هم که دور از عقله.
فشار خون و ضربان قلبم خداییش در سال شاید یه بار پیش بیاد بهش نیاز پیدا کنی یا حتی دلت بخواد بدونی چقدره.
شارژشم که داستان داره. من ساعتم بعد از چهار سال نیاز به باطری پیدا کرد کلی ناراحت بودم دیگه چه برسه به هفته ای یه بار شارژ یا حتی کمتر از یه هفته.
خووو پس چه کاریه آخه؟؟!
بنده به شخصه هنوز چیز خاصی تو این ساعتا نمیبینم که ترغیب بشم برای خریدشون با اینکه عاشق گجت بازیم.
داش این سر اسلحه پروفایلتو بگیر اونور من تسلیمم
قول میدم اگه فقط مجانی بهم دادن استفادش کنم
نه داداش مشقیه نگران نباش ما بروبچ دیجیاتو رو دوست داریم :)
داداش تو الان بخوای یه ساعت خوب کلاسیک بگیری 1تومن باید پیاده شی خوب بری اسمارت واچ بگیری بهتر نیست ... اگرم نمیخوای ساعتش دیجیتال باشه صفحه گرد میخوای که موتو 360 و جی واچ ار ال جی خیلی خوبن ...
بحث قیمت نیست دوست گلم.
من خودم الان Tissot مدل T-touch دارم که 7 سال پیش هنوز گوشی ها صفحه نمایش لمسی درست حسابی نداشتند این ساعت صفحه نمایشش تاچ بود و دمای هوا و وضعیت آب و هوایی و آلارمو و .... هم داشت. اون زمان خریدم 650 تومن که الآن حدود 3 میلیون به بالا هست.
پارسال تازه باطریشو عوض کردم بعد از 4 سال.
عرض من اینه که چه کارایی برامون داره؟
باور کنید وقتی دست کنید جز همین که ببینید ساعت چند هست استفاده دیگه ای نخواهید کرد.
یعنی اون کارایی خاص که باعث بشه بگم خیله خب این گجت واقعاً نیاز منو برطرف میکنه توش نیست که از ساعتای معمولی دست بکشم و برم سمت یه ساعت هوشمند.
خیلی جذاب هستش کلا خوب به نظر میاد
مرسی از مطلب
به قول عامر اصن ساعت هوشمند باید موتو 360 باشه ساعتی که موتو 360 نباشه ساعت نیست ;-) واقعا زیباست این ساعت، من ساعت های هوشمند رو بی کاربرد و عامل ایجاد وسواس میدونم، اما این یکی حتی اندروید ور هم نداشته باشه به نظرم ارزش خرید بعنوان یک ساعت معمولی رو هم داره.
اینا رو ولش کنید .
فقط اینجا رو ببینید :
سامسونگ جان ری** ابم قعطه !!!
و بهترین صفحه نمایش دنیا Super Amoled اکنون زانو میزند ....
اینم از برترین LCD جهان که صفحه نمایش گالاکسی نوت 4 رو قورت داد ...
سامسونگ جان اب بدجوری قعطه .!!!!!
http://hi-tech.mail.ru/review/Apple_iPhone_6_Plus_vs_Samsung_GALAXY_Note_4.html
عزیز من سامسونگ حالتهای مختلف نمایش داره این حالت نمایش رنگهای طبیعیه شما از displaymate بیشتر حالیته؟
محمد جان، این منبعی که شما گذاشتی در مقابل دیسپلی میت که تخصصی ترین منبع در زمینه ی صفحه نمایش هستش ارزشی نداره. چون دیسپلی میت اعلام کرده صفحه نمایش ایفون 6 برترین صفحه نمایش ال سی دی هستش، ولی صفحه نمایش نوت 4 برترین صفحه نمایش تلفن های هوشمند هستش!!
همینجوری جهت اطلاعت گفتم.
عزیز من سامسونگ حالتهای مختلف نمایش داره این حالت نمایش رنگهای طبیعیه شما از displaymate بیشتر حالیته؟ عکس نمودارم میذاشتی ;)
عزیز من سامسونگ حالتهای مختلف نمایش داره این حالت نمایش رنگهای طبیعیه شما از displaymate بیشتر حالیته؟ این یه برسی بود ه که یک سایت روسی انجام داده تو نمودارا هم برتری با نوت بوده نوت رنگاشو طبیعی کرده اگر به غلظت رنگ باشه میتونستن حالت نمایش نوت رو رو حالتهای دیگه بگذارن پس معیار طبیعیتر بودن بوده
باسلام به دوستان
امروز یه آیفون ۶ را از نزدیک دیدم
تمام قضاوت های منفی که درباره طراحیش کردم را پس می گیرم.
واقعا عالی بود
ظریف و زیبا
اصلا با اون چیزی که توی عکس می بینیم فرق داره
خطهایی که اینقدر توی عکس آزار دهند هستند اصلا به طراحیش ضربه نزدند
انحنای کناره ها واقعا عالیه
طراحیش بی نظیره
تا وقتی نبینیدش متوجه نمی شید
به نظر من از نظر طراحی به هیچ عنوان پایین تر از سری های قبلی نیست بلکه بالاتر هم هست. مطمئن باشید.
بلاخره طراحیش خوبه یا بده؟؟؟؟؟؟؟
به نظر من خیلی عالی بود داداش ترول.
این ایفون 6 هنوز به استان گلستان نرسیده بیاد تو فروشگاه ها ی اینجا میرم از نزدیک بررسیش میکنم میگم اگه میتونی خمش کن ببین خم میشه خخخخخخخخخخخخخخخ
ترول جان شما اهل گرگانی؟؟ هم شهری هستیم تقریبا داداش.
سید عزیز خوشحالم که هم استانی هستیم متاسفانه گزینه پاسخ نداشتی
منم همینطور داداش، خیلی خوشحال شدم. من بندرگز هستم.
خوشحالم که این رو میشنوم میگن حسی که بهت منتقل میکنه بهتر از نسل های قبل یعنی ارگونومی بهتری داره.
والا منم روز اول همينو گفتم همه فحش دادن ! محصولات اپل رو تا قبل عرضه به بازار و ديدن از نزديكشون نميشه قضاوت كرد
سهيل خان ازشما توقع نداشتم! جالب شد برام، اخه ٢ تا برام مياد تا چهار پنج روز ديگه، ميخواستم زود رد كنم بره! حالا به شك افتادم كه يكيشو حسابى تست بگيرم شايد منم حال و حواى شما رو تجروبه كنم و خوشم بياد دادا!!!
شک نکن بهنام جان
من جزو افرادی بودم که از همون اول به شدت ناامید شدم.
و احساس کردم اپل تو سراشیبی افتاده. می تونی تو کامنتام ببینی.
اما امروز کاملا دیدگاهم عوض شد. خیلی عالی ساخته شده. حسی که به ادم منتقل می کنه واقعا بی نظیره.
از طراحی که بگذریم دوربینش هم شاهکار کرده:
http://www.gooyait.com/1393/07/02/apple-iphone-6-and-iphone-6-plus-have-the-most-capable-cameras-according-to-dxomark.html
والا سهیل خان بنده خیلی وقت پیش عرض کردم محصولات اپل طوری طراحی میشند که وقتی دستت میگیری دل کندن ازشون سخته حتی همین ساعت و آیفون جدید که همه باهاش مشکل دارند روزی تو دستشون حس خاصی بهشون خواهد داد...
اما منفی بود که نثار ما شد!!!
آقا عنوان پست رو خوندی شما؟ میدونی دربارهی چیه؟ ساعته. ساعت هوشمند موتورولا. ویدیوی تبلیغاتیشه. ندیدیم جاییش به آیفون ۶ اشاره کرده باشه.
الان چه ربطی داشت؟ کی راجع به طراحی آیفون حرف زد اصلاً؟ کم پست راجع به آیفون هست تو سایت، باید تو بیربطترین پستها نظراتی راجع بهش بخونیم.
می خواستم تجربه ام را در اختیار دوستان بذارم. نمی تونستم صبر کنم یه پست درباره آیفون گذاشته بشه. خبر فوری بود.
اگه ناراحت و مکدر شدید معذرت می خوام.