ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شایعه: نسل آینده آیپد دارای نسخه ی طلایی و تاچ آی دی خواهد بود

اپل از سال گذشته شروع به فروش آیفون های طلایی خود نموده است، اما تا کنون این طرح و رنگ نتوانسته جایی برای خودش در خط تولید آیپد باز نماید. ولی حالا و بر مبنای گزارشی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۹ مهر ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

اپل از سال گذشته شروع به فروش آیفون های طلایی خود نموده است، اما تا کنون این طرح و رنگ نتوانسته جایی برای خودش در خط تولید آیپد باز نماید. ولی حالا و بر مبنای گزارشی که اخیراً بلومبرگ منتشر کرده است، ظاهراً کمپانی مذکور عاقبت تصمیم گرفته به درخواست های کاربران در این زمینه پاسخ داده و نسل بعدی آیپد ایر که گمانه زنی می شود نامش آیپد ایر ۲ باشد را به رنگ طلایی نیز ارائه نماید.

بلومبرگ در خبر خودش می افزاید آیپد ایر بعدی علاوه بر رنگ طلایی با رنگ های نقره ای و خاکستری نیز عرضه خواهد شد و به این ترتیب تبلت اپل هم دارای رنگ بندی مشابه تلفن های هوشمند این کمپانی خواهد گردید.

احتمال می رود آیپد ایر ۲ در ماه اکتبر و تقریباً یکسال بعد از معرفی اولین نسل آیپد ایر به صورت رسمی برای کاربران رونمایی گردد. همچنین شایعات دیگری از جانب منابع نزدیک به اپل خبر از مجهز بودن این محصول به سنسور تاچ آی دی، پردازنده ی A8، دو گیگابایت حافظه ی رم و نمایشگر ۹.۷ اینچی می دهند.

یکی از کنجکاوی هایی که به جد در مورد نسل بعدی آیپد وجود دارد این است که آیا این محصول نسبت به مدل های پیشین خودش نازک تر و سبک تر خواهد شد یا خیر؟ و البته هنوز سرنخی در مورد این قضیه وجود ندارد، همچنین شایعاتی نیز شنیده می شود که حکایت از عرضه ی نسخه ی ۱۲.۹ اینچی از آیپد در ماه های پیش رو دارند، بیاد منتظر ماند و دید کدامیک از موارد یاد شده به واقعیت خواهند پیوست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۱۱ مهر ۱۳۹۳

    به نظر من,اپل باید توی نسل بعدی ایپد ایر یا مینی ,یه انقلاب یا یه تجدید نظر اساسی بکنه! یه چیزی اون محصول جدید داشته باشه که مردم احساس نیاز و کمبود اون رو توی نسل قبلی ایپد حس کنن و برن به فکر خریدش بیفتن! مثلا یکی که ایپد 4 یا ایر داره, جذب ایپد جدید بشه! البته رنگ هم تاثیر خودش را روی مشتری میزاره!
    خلاصه بازار خودش رو دست رقبا نده! :|

  • ali9zafar
    ali9zafar | ۹ مهر ۱۳۹۳

    خدا کنه امسال اینو گند نزنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی