نسخه ای ویژه از ماینکرفت روی ساعت های هوشمند اجرا شد
کربین داونپرت، کاربر شبکه یوتوب، موفق شده که نسخه مخصوص موبایل بازی ماینکرفت را روی یک ساعت هوشمند اجرا کند، البته نه به آن سادگی که فکرش را بکنید. داونپرت با دستکاری فراوان روی نسخه ...
کربین داونپرت، کاربر شبکه یوتوب، موفق شده که نسخه مخصوص موبایل بازی ماینکرفت را روی یک ساعت هوشمند اجرا کند، البته نه به آن سادگی که فکرش را بکنید. داونپرت با دستکاری فراوان روی نسخه اندرویدی این بازی موفق شده کدها را برای اندروید Wear آماده کند.
ساعت گیر لایو سامسونگ، ساعتی بوده که وی موفق به اجرای بازی روی آن شده. احتمالا هر ساعت هوشمند دیگری در چنین ابعادی به راحتی بتواند از پس اجرای بازی بر آید ولی تنظیمات صفحه احتمالا برای باقی گجت ها دردسر ایجاد کند.
چطور به نظر می رسد؟ احتمالا فکر کنید ساعت های هوشمند برای بازی کردن بیش از حد کوچک هستند اما این باعث نمی شود که استعداد عده زیادی زیر سوال برود. دسته دیگری، پیش از اجرا شدن ماینکرفت روی ساعت هوشمند، این کار را با DOOM انجام داده اند.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Minecraft-PE-on-Android-Wear.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خیلی بازی باحالیه
ولی یکی دو روز نشده هیولا های عجیب و غریب میخورن منو! :)
اینم ویندوز 10 نصب شده در لپ تاپم
http://memshi.ir/wp-content/uploads/2014/10/Untitled-1.jpg
با این نسخه میشه کارای روزانه رو انجام بدی.
کسی که ساعت هوشمند داره حتما یه موبایل یا تبلت داره.
وقتی میشه رو صفحه ی بزرگ تر بازی کرد چه کاریه رو ساعت بازی کنیم!
من موندم چرا شرکتا میخوان از قوانین ساعت های معمولی استفاده کنن
الان تلفن های هوشمند از نظر اندازه چند برابر تلفن های معمولی چندین سال پیش هستن
چرا شرکتا دوست دارن ساعت هاشون رو تو اندازه ساعت های معمولی بسازن؟ بهتر نیست کشیده ترش کنن مثلا 10 سانت یا یه خورده کمتر؟
10سانت؟؟؟؟؟؟یا ابالفضل
در حال حاضر فكر مي كنم خيلي زود باشه ولي در آينده ي نزديك قطعا شاهد بازي هاي با گرافيك بالا بر روي ساعت هاي هوشمند خواهيم بود . اميدوارم به زودي بازي هاي بيشتري براي ساعت هاي هوشمند بهينه بشند و حتي شركت هاي بازي سازي ، بازي هاي مخصوص اين گجت ها ارائه كنند .
حالا بازی مخصوص ساعت یه چیزی ولی بازی مثل مدرن کمبات یا نید فور اسپید رو واقعا دوست داری با این صفحه نمایش بازی کنی.
خداييش ميشه روش بازي كرد؟
من پارسال كادوي تولدم يه Sony Sw2 گرفتم
سر كلاس هايي كه معمولاً چيزي نمي فهميدم (من جمله عربي!) با ساعتم مار بازي مي كردم
بعضي اوقات هم كه تا ساعت ٤ مي مونديم سر ناهار مار بازي مي كرديم!
یعنی واقعا خوش به حالت اینقدر دوست داشتم یه اسمارت واچ داشتم باش میرفتم ناظمو معلمو کلا همه رو سر کار میذاشتم
جلل الخالق!! یاد این ویدئو افتادم که پسره داشت با ساعتش بازی میکرد:
http://dgto.ir/1gSg7Lz
این ویدئو واقعا عالیییییی بود اااا :)
لطفا اخبار آبکی رو پوشش ندید..
هیچی دیگه در اینده ای نزدیک شاهد بازی نید فور اسپید و فوروزا بر رویه ساعتای هوشمند هستیم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اقایون این ترم کیا دانشگاه دارن؟
من من من.
بسیار عالی من این ترم , ترم اول ارشدم رشته روانشناسی بالینی شما؟
منم ترم اول ارشد مهندسی الکترونیک.
خوش به حالش حالا یه نفر این بازی اجرا کرده ما چیکار کنیم.