ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

نسخه ای ویژه از ماینکرفت روی ساعت های هوشمند اجرا شد

کربین داونپرت، کاربر شبکه یوتوب، موفق شده که نسخه مخصوص موبایل بازی ماینکرفت را روی یک ساعت هوشمند اجرا کند، البته نه به آن سادگی که فکرش را بکنید. داونپرت با دستکاری فراوان روی نسخه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کربین داونپرت، کاربر شبکه یوتوب، موفق شده که نسخه مخصوص موبایل بازی ماینکرفت را روی یک ساعت هوشمند اجرا کند، البته نه به آن سادگی که فکرش را بکنید. داونپرت با دستکاری فراوان روی نسخه اندرویدی این بازی موفق شده کدها را برای اندروید Wear آماده کند.

ساعت گیر لایو سامسونگ، ساعتی بوده که وی موفق به اجرای بازی روی آن شده. احتمالا هر ساعت هوشمند دیگری در چنین ابعادی به راحتی بتواند از پس اجرای بازی بر آید ولی تنظیمات صفحه احتمالا برای باقی گجت ها دردسر ایجاد کند.

چطور به نظر می رسد؟ احتمالا فکر کنید ساعت های هوشمند برای بازی کردن بیش از حد کوچک هستند اما این باعث نمی شود که استعداد عده زیادی زیر سوال برود. دسته دیگری، پیش از اجرا شدن ماینکرفت روی ساعت هوشمند، این کار را با DOOM انجام داده اند.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Minecraft-PE-on-Android-Wear.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • Lord
    Lord | ۱۰ مهر ۱۳۹۳

    خیلی بازی باحالیه

    ولی یکی دو روز نشده هیولا های عجیب و غریب میخورن منو! :)

  • حسین ربیعی
    حسین ربیعی | ۱۰ مهر ۱۳۹۳

    اینم ویندوز 10 نصب شده در لپ تاپم
    http://memshi.ir/wp-content/uploads/2014/10/Untitled-1.jpg

    • saeed
      saeed | ۱۰ مهر ۱۳۹۳

      با این نسخه میشه کارای روزانه رو انجام بدی.

  • علی سعیدی
    علی سعیدی | ۱۰ مهر ۱۳۹۳

    کسی که ساعت هوشمند داره حتما یه موبایل یا تبلت داره.
    وقتی میشه رو صفحه ی بزرگ تر بازی کرد چه کاریه رو ساعت بازی کنیم!

  • AmirReza
    AmirReza | ۱۰ مهر ۱۳۹۳

    من موندم چرا شرکتا میخوان از قوانین ساعت های معمولی استفاده کنن
    الان تلفن های هوشمند از نظر اندازه چند برابر تلفن های معمولی چندین سال پیش هستن
    چرا شرکتا دوست دارن ساعت هاشون رو تو اندازه ساعت های معمولی بسازن؟ بهتر نیست کشیده ترش کنن مثلا 10 سانت یا یه خورده کمتر؟

    • mnk
      mnk | ۱۰ مهر ۱۳۹۳

      10سانت؟؟؟؟؟؟یا ابالفضل

  • فاميل دور
    فاميل دور | ۱۰ مهر ۱۳۹۳

    در حال حاضر فكر مي كنم خيلي زود باشه ولي در آينده ي نزديك قطعا شاهد بازي هاي با گرافيك بالا بر روي ساعت هاي هوشمند خواهيم بود . اميدوارم به زودي بازي هاي بيشتري براي ساعت هاي هوشمند بهينه بشند و حتي شركت هاي بازي سازي ، بازي هاي مخصوص اين گجت ها ارائه كنند .

    • saeed
      saeed | ۱۰ مهر ۱۳۹۳

      حالا بازی مخصوص ساعت یه چیزی ولی بازی مثل مدرن کمبات یا نید فور اسپید رو واقعا دوست داری با این صفحه نمایش بازی کنی.

  • kaboos31
    kaboos31 | ۱۰ مهر ۱۳۹۳

    خداييش ميشه روش بازي كرد؟

  • viero
    viero | ۱۰ مهر ۱۳۹۳

    من پارسال كادوي تولدم يه Sony Sw2 گرفتم
    سر كلاس هايي كه معمولاً چيزي نمي فهميدم (من جمله عربي!) با ساعتم مار بازي مي كردم
    بعضي اوقات هم كه تا ساعت ٤ مي مونديم سر ناهار مار بازي مي كرديم!

    • LG Forever
      LG Forever | ۱۰ مهر ۱۳۹۳

      یعنی واقعا خوش به حالت اینقدر دوست داشتم یه اسمارت واچ داشتم باش میرفتم ناظمو معلمو کلا همه رو سر کار میذاشتم

  • حسام
    حسام | ۱۰ مهر ۱۳۹۳

    جلل الخالق!! یاد این ویدئو افتادم که پسره داشت با ساعتش بازی میکرد:
    http://dgto.ir/1gSg7Lz

    • حمیـــد
      حمیـــد | ۱۰ مهر ۱۳۹۳

      این ویدئو واقعا عالیییییی بود اااا :)

    • Abas Sajadi
      Abas Sajadi | ۱۱ مهر ۱۳۹۳

      لطفا اخبار آبکی رو پوشش ندید..

  • TROOL
    TROOL | ۱۰ مهر ۱۳۹۳

    هیچی دیگه در اینده ای نزدیک شاهد بازی نید فور اسپید و فوروزا بر رویه ساعتای هوشمند هستیم
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    اقایون این ترم کیا دانشگاه دارن؟

    • saeed
      saeed | ۱۰ مهر ۱۳۹۳

      من من من.

      • TROOL
        TROOL | ۱۰ مهر ۱۳۹۳

        بسیار عالی من این ترم , ترم اول ارشدم رشته روانشناسی بالینی شما؟

        • saeed
          saeed | ۱۰ مهر ۱۳۹۳

          منم ترم اول ارشد مهندسی الکترونیک.

  • saeed
    saeed | ۱۰ مهر ۱۳۹۳

    خوش به حالش حالا یه نفر این بازی اجرا کرده ما چیکار کنیم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی