ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وزیر تلکام
تکنولوژی

روز اول نمایشگاه تلکام تحت تاثیر حضور وزیر ارتباطات

پانزدهمین نمایشگاه صنعت مخابرات «ایران تلکام» امروز صبح با حضور شرکت های برتر این صنعت و با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد. ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۱۵ مهر ۱۳۹۳ | ۰۰:۳۰

پانزدهمین نمایشگاه صنعت مخابرات «ایران تلکام» امروز صبح با حضور شرکت های برتر این صنعت و با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

در این نمایشگاه ها شرکت های بزرگ مخابراتی و تولید کنندگان تجهیزات و موبایل های ایرانی حضور دارند.

برای اطلاع از اتفاقات این نمایشگاه در روز اول با دیجیاتو همراه باشید.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بر خلاف روال وزرای سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از افتتاح، از غرفه های بسیاری بازدید کرد و تا حدود ساعت 14 در این نمایشگاه حضور داشت و با این کار حال و هوای نمایشگاه را تغییر داد.

وزیر تلکام

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران درباره ارتباط کندی های وایبر در روزهای اخیر با وزارت ارتباطات گفت: به نظر من کندی در ارتباط این برنامه به وجود نیامده است و ما هم اعتقادی به انجام این کار نداریم.

وی افزود: من معتقدم همه شبکه های اجتماعی باید در خدمت مردم باشند و مردم را نباید محروم کرد.

همه شبکه های اجتماعی باید در خدمت مردم باشند

وزیر ارتباطات همچنین درباره کیفیت و قیمت اینترنت گفت: کیفیت اینترنت موجود در ایران نسبت به قیمت آن بسیار پایین است و اعتقاد داریم باید قیمت ها کاهش و کیفیت اینترنت افزایش یابد.

واعظی در مورد انحصار ارائه صوت و تصویر توسط صداوسیما اظهار نظر کرد: محتوای صداوسیما نیاز به دریافت مجوز و پروانه ندارد، اما زیرساخت‌های ارائه صوت و تصویر نباید در انحصار باشد و ما با انحصار اینگونه خدمات یا دیگر خدماتی که به نفع مردم است مقابله خواهیم کرد.

وزیر تلکام

وزیر ارتباطات افزود: ارائه خدمات صوت و تصویر در عرصه شبکه ملی اطلاعات باید با مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باشد و هر شرکتی که توانایی این کار را داشته باشد می‌تواند برای دریافت مجوزهای لازم اقدام کند.

باید قیمت ها کاهش و کیفیت اینترنت افزایش یابد

وی در مورد مجوزهای جدید در عرصه ارائه خدمات اینترنتی و حذف مجوز‌های قدیمی گفت: هدف ما ارائه خدمات در انواع فناوری‌ها است، یعنی شرکت‌ها بتوانند فناوری‌های مختلف را با یک مجوز ارائه دهند و نیازی به مجوز دیگری نباشد.

البته نمایشگاه ایران تلکام امروز از حواشی دیگری نیز برخوردار بود.

امروز کیک هزار روز شدن عمر رایتل توسط وزیر بریده شد و این اپراتور نوپای کشور عبور از هزار روز فعالیت خود را با حضور مسئولان و خبرنگاران جشن گرفت.

ایرانسل نیز در این نمایشگاه بر روی ارائه ارائه شبکه های نسل سوم و چهارم همراه خود تکیه کرده است. البته ارائه خدمات نوین و مختلف بر روی این شبکه های نوین بانکی در سالن اختصاصی این شرکت پر رنگ است و بیش از دیگر خدمات به چشم می آید.

ایرانسل

بیس فون نمونه ایرانی وایبر و واتزاپ در این نمایشگاه حاضر شده تا بتواند جایگاه خود را در بین ایرانیان باز کند. این برنامه تلفن همراه که بر روی گوشی‌های اندروید و آیفون کار می‌کند، با همکاری ایرانسل چند ویژگی را برای مشترکین این اپراتور در بردارد. یکی از مهم ترین ها استفاده از برنامه در خارج از کشور و امکان مکالمه با آن و یکی دیگر از آنها پرداخت برچسب های پولی با شارژ ایرانسلی است.

ایرانسل

همراه اول هم که به تازگی اینترنت شبکه های نسل سوم و بالاتر خود را با اینترنت نوترینو راه اندازی کرده است سالن خود را تحت تاثیر این نام قرار داده است.

همراه اول

شما همراه اولی ها می‌تونید به اتاق خاطره های همراه اول در این نمایشگاه نیز سر بزنید.

همراه اول

امسال نیز مثل سال های قبل شهریاری مجری تلویزیون ساعت‌ های زیادی از نمایشگاه برای همراه اول برنامه، مسابقه و طنز اجرا می کند.

همراه اول

در نمایشگاه تلکام امسال که تا روز پنجشنبه هر روز از ساعت 9 تا 16 ادامه خواهد داشت شرکت های دیگری چون مبین نت، جیرینگ، ایرانیان نت، مخابرات ایران، تالیا، جی ال ایکس، پست بانک، پست، وزارت ارتباطات، شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت ارتباطات، برخی رسانه ها و شرکت های مخابراتی و ارتباطی دیگر نیز حضور دارند که در روزهای بعد اخبار آن را برای شما ارسال خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۲۱ مهر ۱۳۹۳

    ممنون بابت اطلاع رسانی!

  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۲۱ مهر ۱۳۹۳

    بهله دولت تدبیر و امید , موفق باشن! فقط نت خستس وزیر جان میفهمی که خــــــــــــــــــســــــــــته!

  • رضا
    رضا | ۱۵ مهر ۱۳۹۳

    جدا ما تو ایران دغدغه مون چه چیزایی شده!!! رفع فیلتر فیس بوک و ...........
    کسی هم نیست تکلیف مارو روشن کنه که آخرش فیلتر میشه یا رفع فیلتر !!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی