ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Skype Qik؛ اپلیکیشن جدیدی از اسکایپ برای ارسال پیغام های کوتاه ویدئویی

اسکایپ یکی از اولین گزینه های کاربران برای گفتگوهای ویدئویی محسوب می شود ولی این پیغام رسان تا به امروز هرگز به فکر رقابت با سرویس هایی مانند اسنپ چت و موارد مشابه نیافتاده، کارزاری که ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۲ مهر ۱۳۹۳ | ۱۷:۵۲

اسکایپ یکی از اولین گزینه های کاربران برای گفتگوهای ویدئویی محسوب می شود ولی این پیغام رسان تا به امروز هرگز به فکر رقابت با سرویس هایی مانند اسنپ چت و موارد مشابه نیافتاده، کارزاری که حالا به نظر می آید این زیر مجموعه ی مایکروسافت متوجه شده است از آن جا مانده و باید فاصله اش را جبران نماید.

از همین رو امروز از جانب تیم توسعه دهنده ی پیغام رسان یاد شده اپلیکیشن جدیدی تحت عنوان Skype Qik معرفی گردید که کاربران با آن قادر خواهند بود بسیار سریع و آسان پیغام های ویدئویی کوتاه به یکدیگر ارسال نمایند.

در ادامه ی مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اسکایپ کوییک شما را قادر می سازد تا پیغامی ویدئویی کوتاه را به یک یا گروهی از افرادی که شماره ی آنها را در فهرست مخاطبان خود دارید ارسال نمایید و نکته ی جالب در اینجاست که جهت حفظ امنیت کاربران کلیه پیغام های ویدئویی رد و بدل شده ظرف مدت دو هفته حذف خواهند گردید.

علاوه بر این شما امکان ضبط ویدئوهای Qik Flik را دارید، این ویدئوها به صورت معمول دارای زمانی بسیار کوتاه در حد چند ثانیه بوده اند و وقتی مشغول هستید و نمی توانید به یک پیغام پاسخ دهید به کار آمده و می توانید از آنها استفاده نمایید.

اپلیکیشن جدید یاد شده برای اندروید، iOS و ویندوز فون از امروز در دسترس است و استفاده از آن کاملاً رایگان محسوب می گردد و قابلیت های ارائه شده بر روی پلتفرم های مختلف تقریباً یکسان است.

تا کنون تیم اسکایپ صحبتی از ارئه ی نسخه ی دسکتاپ اسکایپ کوییک نکرده است و اهالی فن نیز این احتمال را در حال حاضر بسیار ناچیز می دانند و با توجه به وابستگی آن به شماره تلفن افراد قابلیت به کار گیریش بر روی تبلت سرفس نیز فعلاً وجود نخواهد داشت.

ضبط پیغام های ویدئویی در این اپلیکیشن تنها با فشردن یک دکمه آغاز شده و سپس در گام بعدی می توانید آن را همانطور که اشاره گردید برای مخاطبان خود به صورت انفرادی یا گروهی ارسال کنید. هر فرد حاضر در گروه نیز قادر خواهد بود افراد جدیدی را به جمع دعوت نماید و چنانچه فردی پیغامی تهیه شده توسط اپلکیشن مذکور دریافت کرده و اسکایپ کوییک را نصب نداشته باشد برای وی پیامکی حاوی راهنمایی های لازم ارسال خواهد گردید.

در پایان از شما دعوت به عمل می آوریم ویدئویی که نحوه ی عملکرد اپلیکیشن اسکایپ کوییک را به نمایش می گذارد مشاهده نمایید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Skype-Qik-Group-Video-Messaging.mp4"]

Skype Qik

Skype Qik

سازنده: Skype قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوز فون حجم: ۱۷ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • M.r
    M.r | ۲۲ مهر ۱۳۹۳

    خلی برنامه عالی هستش و اصلا نیاز نیست ایمیلت رو بهش بدی تا لاگین بشه.فقط شماره تلفنت رو بهش میدی و اونم یه کد 4 رقمی رو برات میفرسته...دقیقا پروسه ثبت نامش شبیه واتس اپ هستش...من نصبش کردم عالی بود

  • LG Forever
    LG Forever | ۲۲ مهر ۱۳۹۳

    اسن قابلیت رو الان اکثر اپ های اجتماعی دارن ... به نظر من مایکروسافت باید خیلی بیشتر از اینا به سرویس اسکایپ برسه

  • عیسی
    عیسی | ۲۲ مهر ۱۳۹۳

    اسکایپ برای ارتباط تصویری فوق العادست مخصوصا اگه اشتراک ماهیانه یا سالیانه بابت اشتراک بخری

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی