ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Yovo، از گرفته شدن اسکرین شات از عکس هایتان محافظت می کند

تا حالا شده که یک عکس دسته جمعی خوب از دوستان خود داشته باشید، اما به هر دلیل از انتشار آن به روی شبکه های اجتماعی پشیمان بشوید؟ Yovo با قابلیت های ویژه اش آمده تا شما ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ مهر ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

تا حالا شده که یک عکس دسته جمعی خوب از دوستان خود داشته باشید، اما به هر دلیل از انتشار آن به روی شبکه های اجتماعی پشیمان بشوید؟ Yovo با قابلیت های ویژه اش آمده تا شما بتوانید بدون هیچ نگرانی از مسائلی مثل اسکرین شات گرفتن توسط مزاحمین، عکس های خود را در مدت زمانی محدود در اینترنت به اشتراک بگذارید.

Yovo یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری تصاویر است. طرز کار آن بدین صورت است که شما عکسی را در صفحه شخصی خود بارگذاری می کنید. سپس می توانید برای مدت زمان نمایش آن وقت تعیین کنید؛ این محدوده زمانی می تواند از یک ثانیه تا 24 ساعت باشد. اگر دوستانتان بخواهند عکس را ببینند، باید دکمه مشاهده عکس را بزنند. با این کار، شمارش معکوس برای دیدن تصویر شما آغاز شده و پس از اتمام، عکس از دید تماشاگر ناپدید و از محیط اپلیکیشن هم پاک خواهد شد.

در هنگام شمارش معکوس، به هیچ عنوان و از هیچ روشی نمی توان از تصویر بارگذاری شده اسکرین شات تهیه کرد، چرا که خود اپلیکیشن با گذاشتن خط های راه راه مات کننده، روی عکس یک حفاظ دیجیتالی ایجاد می کند. بنابراین اسکرین شات تهیه شده از آن هم بلااستفاده خواهد بود.

از قابلیت های دیگر Yovo، اضافه کردن متن و امکان مات کردن بخشی از تصویر است. مثلا می توانید در یک عکس دسته جمعی، صورت یکی از دوستانتان را مات کنید و افراد مراجعه کننده را به حدس نام او دعوت کنید.

به نظر می رسد هدف از ساخت Yovo بیشتر برای سرگرمی و به اشتراک گذاری تصاویر خنده دار بوده است، با این حال با استفاده از آن می توان کارهای جدی تری مثل افشای یک سند یا مدرک بدون ترس از گرفته شدن اسکرین شات از آنها، با اطمینان از پاک شدن عکس پس از مدت زمانی معین انجام داد. Yovo را می توانید به رایگان به روی گجت اپلی خود داشته باشید.

Yovo

Yovo

سازنده: .ContentGuard, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 18.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • amirali_seven
    amirali_seven | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

    انگار مثلا من برد پیتم کسی بخواد عکس منو برداره !!!
    کسی عکس منو میخواد ؟؟؟؟ :))

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۲ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود برنامه جالبی بود

  • LG Forever
    LG Forever | ۲۲ مهر ۱۳۹۳

    چه باحال بابه سانسور کردنه :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی