آیپدهای جدید اجازه تعویض اپراتور، بدون جا به جایی سیم کارت را می دهند
آیپدهای جدید سلولار اپل، به کاربران اجازه می دهند که بدون تعویض سیم کارت، میان اپراتورهای مشخصی در آمریکا و انگلستان جا به جا شوند. اپل می خواهد یک بار و برای همیشه به این ...
آیپدهای جدید سلولار اپل، به کاربران اجازه می دهند که بدون تعویض سیم کارت، میان اپراتورهای مشخصی در آمریکا و انگلستان جا به جا شوند. اپل می خواهد یک بار و برای همیشه به این مشکل پایان دهد، در واقع تولید سیم کارتی که می تواند به هر اپراتوری متصل شود.
این تکنولوژی جدید که Apple SIM نام دارد، تنها روی آیپد ایر 2 و آیپد مینی 3 قرار دارد و منحصر به چند اپراتور آمریکایی و انگلیسی است. فرض کنید این قابلیت درون آیفون ها قرار داشته باشد و مردم خودشان تصمیم بگیرند چه نوع قراردادی انتخاب کنند.
در حال حاضر قراردادها به صورت کوتاه مدت، برای مثال ماهانه، با اپراتورهایی مثل AT&T، اسپرینت و T-Mobile بسته می شوند. اپل در جریان مراسم هیچگونه اشاره ای به این مسئله نداشت اما در صفحه مربوط به آیپد ایر 2، توضیحاتی ارائه داده که جریان را کامل توصیف می کند.
آیپدهای جدید (آیپد ایر 2 و آیپد مینی 3) در کنار آی مک با صفحه نمایش رتینا، مک مینی جدید معرفی شدند. برای اطلاعات بیشتر به این قسمت مراجعه کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
چقدر خوب آفرین .قیمت ها هم میشه گفت منصفانه است ولی خوب تو این رنج میشه یه تبلت ویندوزی به مشخصات خیلی پایین گرفت ولی در عوض براتTomb Raider پلی می کنه ..............
دیگه خیلی واسه آیپد وقت گذاشتین
همه خبرهارو تو یه پست بگید خیالمون راحت بشه دیگه
از فردا باید منتظر ویدیوی خم کردن آیپدهای جدید باشیم…
این خم کردنم چالشی شده واسه گجت هاا !!!
:apple:
خخخخ. دیر اقدام میکنن، وزارت ارتباطات ایران چند وقت پیش اجازه چنین کاری رو داده
آره.چقدر هم اجرا کردن...
اینجا آزادی مطلق سانسور نیستو ...
وقتي اين خبر ها رو مي شنوم خيلي افسوس مي خورم كه ما ايرانيان نمي تونيم ازشون استفاده كنيم . اما من همچنان اميدوارم ... اميدوارم روزي بتونيم از اين قابليت در ايران هم استفاده كنيم .
هووایی اومد توی ایران این کار رو با همراه اول انجام بده اما شکست خورد
پ.ن : در پاسخ به خسته
خدایی امشب اپل ترکوند هنوزم این ترکوندن ادامه داره
اااا جالبه
هرچند تا صدسال دیگه هم شاهد این قابلیت در ایران نخواهیم بود!!
چقدر خوب بود اگر چنین طرحی توی ایران هم عملی میشد... [meh]
کم کم آیپد مینی ۳ داره خصوصیات جدیدشو بیرون میده و شاید نظر خیلی من جمله خودم درمورد اون ۱۰۰ دلار گرونتر برگرده اما هنوزم میگم سخت افزار قویتر مینی ۳ رو بیشتر لایق خرید میکرد