ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

آیپدهای جدید اجازه تعویض اپراتور، بدون جا به جایی سیم کارت را می دهند

آیپدهای جدید سلولار اپل، به کاربران اجازه می دهند که بدون تعویض سیم کارت، میان اپراتورهای مشخصی در آمریکا و انگلستان جا به جا شوند. اپل می خواهد یک بار و برای همیشه به این ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

آیپدهای جدید سلولار اپل، به کاربران اجازه می دهند که بدون تعویض سیم کارت، میان اپراتورهای مشخصی در آمریکا و انگلستان جا به جا شوند. اپل می خواهد یک بار و برای همیشه به این مشکل پایان دهد، در واقع تولید سیم کارتی که می تواند به هر اپراتوری متصل شود.

این تکنولوژی جدید که Apple SIM نام دارد، تنها روی آیپد ایر 2 و آیپد مینی 3 قرار دارد و منحصر به چند اپراتور آمریکایی و انگلیسی است. فرض کنید این قابلیت درون آیفون ها قرار داشته باشد و مردم خودشان تصمیم بگیرند چه نوع قراردادی انتخاب کنند.

در حال حاضر قراردادها به صورت کوتاه مدت، برای مثال ماهانه، با اپراتورهایی مثل AT&T، اسپرینت و T-Mobile بسته می شوند. اپل در جریان مراسم هیچگونه اشاره ای به این مسئله نداشت اما در صفحه مربوط به آیپد ایر 2، توضیحاتی ارائه داده که جریان را کامل توصیف می کند.

آیپدهای جدید (آیپد ایر 2 و آیپد مینی 3) در کنار آی مک با صفحه نمایش رتینا، مک مینی جدید معرفی شدند. برای اطلاعات بیشتر به این قسمت مراجعه کنید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • mohammadmj
    mohammadmj | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    چقدر خوب آفرین .قیمت ها هم میشه گفت منصفانه است ولی خوب تو این رنج میشه یه تبلت ویندوزی به مشخصات خیلی پایین گرفت ولی در عوض براتTomb Raider پلی می کنه ..............

  • کیپ کالم
    کیپ کالم | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    دیگه خیلی واسه آیپد وقت گذاشتین
    همه خبرهارو تو یه پست بگید خیالمون راحت بشه دیگه

  • ALi.K
    ALi.K | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    از فردا باید منتظر ویدیوی خم کردن آیپدهای جدید باشیم…

    این خم کردنم چالشی شده واسه گجت هاا !!!
    :apple:

  • MADAD
    MADAD | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    خخخخ. دیر اقدام میکنن، وزارت ارتباطات ایران چند وقت پیش اجازه چنین کاری رو داده

    • bahram
      bahram | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

      آره.چقدر هم اجرا کردن...
      اینجا آزادی مطلق سانسور نیستو ...

  • فاميل دور
    فاميل دور | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    وقتي اين خبر ها رو مي شنوم خيلي افسوس مي خورم كه ما ايرانيان نمي تونيم ازشون استفاده كنيم . اما من همچنان اميدوارم ... اميدوارم روزي بتونيم از اين قابليت در ايران هم استفاده كنيم .

  • NAKOOT
    NAKOOT | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    هووایی اومد توی ایران این کار رو با همراه اول انجام بده اما شکست خورد

    پ.ن : در پاسخ به خسته

  • LG Forever
    LG Forever | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    خدایی امشب اپل ترکوند هنوزم این ترکوندن ادامه داره

  • AmirReza
    AmirReza | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    اااا جالبه
    هرچند تا صدسال دیگه هم شاهد این قابلیت در ایران نخواهیم بود!!

  • خسته !
    خسته ! | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    چقدر خوب بود اگر چنین طرحی توی ایران هم عملی میشد... [meh]

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    کم کم آیپد مینی ۳ داره خصوصیات جدیدشو بیرون میده و شاید نظر خیلی من جمله خودم درمورد اون ۱۰۰ دلار گرونتر برگرده اما هنوزم میگم سخت افزار قویتر مینی ۳ رو بیشتر لایق خرید میکرد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی