دانلود کنید: اولین کیبورد فارسی با قابلیت سوایپ برای iOS 8
امکانات جدید iOS 8 و قابلیت پشتیبانی از کیبوردهای سوم شخص بهانه ای شده تا ما تنوع بیشتری را در این زمینه در آی دیوایس های اپل ببینیم. کیبوردهای سوم شخص با پشتیبانی از سوایپ فارسی ...
امکانات جدید iOS 8 و قابلیت پشتیبانی از کیبوردهای سوم شخص بهانه ای شده تا ما تنوع بیشتری را در این زمینه در آی دیوایس های اپل ببینیم. کیبوردهای سوم شخص با پشتیبانی از سوایپ فارسی مدتها است که در سیستم عامل اندروید میبینیم و باید این مژده را به شما بدهیم که پای این نوع کیبورد هم به آیفون و آیپد هم باز شده.
کیبورد Adaptxt Keyboard اپلیکیشنی است که علاوه بر اینکه یک کیبرود سوم شخص برای تبلت یا آیفون شما محسوب می گیردد، بلکه امکان تایپ فارسی و البته سوایپ در زبان مادری مان را هم دارد.
در ادامه مطلب با این کیبورد بیشتر آشنا خواهید شد.
Adaptxt Keyboard ظاهری معمولی اما عملکردی بسیار خوب و جالب توجه از خود به نمایش می گذارد و شما به راحتی می توانید زبان شیرین فارسی را به آیفون، آیپاد تاچ و آیپد خود اضافه کرده و در کنار تایپ معمولی از سوایپ فارسی هم لذت ببرید. این کیبورد به خوبی حرکت انگشت شما را درک می کند و با وجود بانک لغات داخلی، کلماتی که شما قصد نوشتن شان را دارید را متوجه می شود. همچنین در صورت موجود نبودن آن کلمه می توانید با تایپ دستی و فشردن دکمه ضربدری که در سمت چپ ظاهر می شود، آن را به دایره لغات اضافه کنید.

خوشبختانه این کیبورد از نظر سرعت هم عملکرد بسیار خوبی دارد و شما حین تایپ با آن هیچ گونه تاخیری را حس نخواهید کرد. با انتخاب زبان های مختلف شما می توانید با سوایپ چپ و راست به روی دکمه فاصله (Space) می توانید در میان آنها جابجا شوید.
قابلیت های کلیدی اپلیکیشن Adaptxt Keyboard:
- یادگیری نحوه تایپ شما
- پشتیبانی از بیش از ۹۰ زبان دنیا
- امکان تایپ کلمات با سوایپ
- امکان تعبیه کردن کلمات کلیدی و میان بر
- تغییر ظاهر کیبورد در ۲ حالت سفید و مشکی
این کیبورد به صورت رایگان منتشر شده و سایز تمامی آی دیوایس های اپل، شامل آیفون ۴ اس، ۵، ۵ اس، ۵سی، ۶، ۶ پلاس، آیپد، آیپد مینی و آیپاد نسل پنجم را پشتیبانی می کند. اگر دستگاه خود را به iOS 8 ارتقا داده اید این اپلیکیشن را از دست ندهید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
...
اینه؟ ظاهرا خوشگل تر از عکسای این مطلبه :D
این کیبرد اندروید 5 دوست من نه ماله این اپ
این کیبورد اندروید ال حرف نداره عالییییییییییییییه
خدایا عطا فرما پولی را تهیه کنیم دیوایسی را تست کنیم اپی را.
یه سوال، این کیبورد معروفی که برای iOS پورت شده یعنی فارسی نداره که این هم زبان های عزیز ما تو iOS هی این کیبوردهای نو پا رو نصب میکنن؟!
اون رنگ تیره ش هم مثل کیبورد اندروید Lollipop هست.
اپليكيشن خوبيه ولي كاشكي بصورت رسمي اپل كيبرد فارسي رو ميذاشت ولي اين اپليكيشن هم خوبه دست سازنده هاو برنامه نويس هاش درد نكنه :) :apple: :samsung: :glx:
ظاهرش!! به خاطر همین استفاده نکردم!!
سربازی !! آقای پور حسینی !! :-«
بوی واکسن و آش میاد
كيبورد خوبى هستش كه البته از ايراداش اينه كه ژ نداره من به سازندش ايميل زدم گفت در اسرع وقت رفع ميكنن
يكم هم گفتم چينش حروف رو بهتر كنن
حروفش يكم بدجاس
ولى در كل كيبورد خوبيه
چه قدر خوب كه اپ هاى خارجى به فارسى اهميت ميدن
هیچی swiftkey نمیشه مخصوصا فارسیش و اون ویبره ای که میده
آقا مانی خستست ، وگرنه دیروز باید بررسی نوت ۴ رو میخوندیم
خوبه که اپل خودش کاری نمیکنه هموطنان هوای ios رو دارن ، تعجب میکنم اپل انقد تو ایران هوادار داره بازم اونا رو هیچی حساب نمیکنه به حدی که براشون یه کیبورد فارسی به صورت اورجینال بزاره تو سیستم عاملش
اگر بحث تحریم نبود ، هیچ شرکتی از درامدزایی تو قسمت ساپورت و پشتیبانی بدش نمیاد
دوست من بحث تحریم نیست وگرنه نوکیا چرا داره؟
تا جایی که یادمه نوکیا پیشینش برمیگرده به دفتر مرکزی که توی فنلاند داشت و چون شرکت چند ملیتی نبود دفتری هم توی امریکا نداشت و مستقل توی کشورش فعالیت می کرد ، سیاست تحریم ها علیه ایران از کشورهای اروپایی با محصولی که امریکایی الاصله خیلی فرق داره ، همه کمپانی ها که توی لیست تحریم برای ایران نبودن و نیستن !
با این تغییر تحولات کنونی نوکیا و پیوستگیش با مایکروسافت طرفدارای وین فون باید کلاشونو بندازن هوا که هنوز این زبان داره پشتیبانی میشه توی این پلتفرم
منم همینو میگم دوست من همش تحریم نیست دادا. باید قبول کنیم اپل خودشم دلش نمیخواد