ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستگاه بخور Dyson هوا را با نور ماوراء بنفش تمیز می کند

کمپانی Dyson معمولا به سختی وارد شاخه جدید محصولات می شد اما در دو ماه گذشته، برای دومین بار این اتفاق رخ داده. پیش از این به روبات جاروبرقی هوشمند Eye 360 اشاره کرده بودیم ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۸ مهر ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

کمپانی Dyson معمولا به سختی وارد شاخه جدید محصولات می شد اما در دو ماه گذشته، برای دومین بار این اتفاق رخ داده. پیش از این به روبات جاروبرقی هوشمند Eye 360 اشاره کرده بودیم و حالا، Dyson دستگاه بخور جدیدش را معرفی کرده است.

این محصول جدید که "دستگاه بخور دایسون" نام گرفته، از ظاهری طبیعی تر و آشناتر نسبت به روبات جاروبرقی برخوردار است و همچنین از تکنولوژی فن بدون پره بهره می برد. دایسون می گوید تاکید آنها بر حفظ بهداشت قبل از پراکندگی هوا است و این دستگاه بخور با تصفیه هوا و سپس پخش آن، به خوبی این کار را به انجام می رساند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

جیمز دایسون، مدیر عامل شرکت دایسون می گوید:

دستگاه های بخور گاهی اوقات به عنوان راهی برای مبارزه با آلرژی و علائم سرماخوردگی و آنفولانزا به کار گرفته می شوند. اما در واقع می تواند کاملا خلاف این موضوع باشد. چرا که اکثریت آنها تبدیل به یک منطقه مستعد برای پرورش میکروب ها و جرم می شوند و سپس در سراسر منزل توزیع می شوند.

Screen_Shot_2014-10-20_at_11.50.52_AM.0

در همین راستا محصول کمپانی دایسون از نور ماوراء بنفش برای تمیز کردن آب استفاده می کند و طبق ادعای آنها، ۹۹٫۹۹ درصد باکتری ها پیش از پخش شدن در هوا کشته می شوند.

دستگاه بخور دایسون از پلی کربنات ساخته شده و با یک مخزن ۳ لیتری آب، تا ۱۸ ساعت قادر به کار کردن است و همچنین، می توان از طریق کنترل از راه دور ساعت خواب و قدرت جریان هوای آن را در ۱۰ درجه تنظیم کرد.

این شرکت می گوید تا به الان بیش از ۶۰٫۴ میلیون دلار هزینه صرف ساخت این محصول کرده و حدود ۶۴۳ نمونه اولیه را ساخت تا به نتیجه نهایی رسید. و البته از این محصول می توان در تابستان هم به عنوان پنکه معمولی استفاده کرد.

dyson_humidifier.0

دستگاه بخور دایسون به زودی در ژاپن به بازار عرضه می شود و در سال ۲۰۱۵ فروش جهانی آن آغاز می شود. شرکت سازنده این محصول هنوز حرفی از قیمت آن به میان نیاورده، اما با نگاهی به قیمت دیگر محصولات دایسون می توان به سادگی دریافت که بخور هوا هم از قیمت ارزانی برخوردار نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۹ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی