ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

تماشا کنید: دو ویدئوی تبلیغاتی جدید سامسونگ برای گلکسی نوت ۴

سامسونگ دست به انتشار دو ویدئوی تبلیغاتی جدید برای پرچمدار تازه به میدان آمده اش موسوم به گلکسی نوت ۴ زده است که در آنها از هنرمندان شناخته شده ای کمک گرفته شده است. در اولین ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ | ۱۴:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سامسونگ دست به انتشار دو ویدئوی تبلیغاتی جدید برای پرچمدار تازه به میدان آمده اش موسوم به گلکسی نوت ۴ زده است که در آنها از هنرمندان شناخته شده ای کمک گرفته شده است.

در اولین ویدئو Jon Burgerman اهل انگلستان با سبک معروفش دست به پیاده سازی یک طراحی به کمک نوت ۴ می زند و ویدئوی دوم نیز که در هلسینکی فنلاند تهیه شده شامل عملی مشابه توسط طراح گرافیست Janine Rewell است.

در هیچ یک از دو ویدئو کار کردن و پیاده سازی طرح ها توسط گلکسی نوت ۴ نمایش داده نمی شود ولی هدفشان این است که بیننده القا نمایند می توان از محصول سامسونگ برای پیاده سازی آنی ایده ها بهره گرفت.

در ادامه ی مطلب می توانید ویدئوهای یاد شده را مشاهده کنید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Do-You-Note-Samsung-GALAXY-Note-4-with-Jon-Burgerman.mp4"]

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Do-You-Note-Samsung-GALAXY-Note-4-with-Janine-Rewell.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • LG Forever
    LG Forever | ۳۰ مهر ۱۳۹۳

    2 تاش که یکی بود :-/

  • LG Forever
    LG Forever | ۳۰ مهر ۱۳۹۳

    سامسونگ علاوی بر اینکه شرکت خوبیه و اکثرا گوشی ها و تبلت های خوبی داره تو تبلیغات واقعا از همه شرکت بهتره

  • M7M
    M7M | ۳۰ مهر ۱۳۹۳

    تماشا كنيد سرعت نوشتن ٢ برابري آيفون ٦ و ٦ پلاس نسبت به بقيه گوشيها از جمله 5s

  • EDRIS kochike
    EDRIS kochike | ۳۰ مهر ۱۳۹۳

    samsung poro nadare

  • ali.n
    ali.n | ۳۰ مهر ۱۳۹۳

    نویسندگان دیجیاتو خیلی سامسونگی هستین، شورشو در آوردید.. نوت فور رو هم که خیلی ازش تعریف کردید بررسی توپی هم ازش کردید با اون عکسای خوشکل،، دیگه رسوا شدین که سامسونگی هستین :دی

    • Chester
      Chester | ۳۰ مهر ۱۳۹۳

      دقیقا انگار نه انگار از صبح آیپد ایر 2 غوغا کرده تو نت اینا اصلا پوشش نمیدن :D
      باید اسم دیجیاتو رو بذاریم سامسونگیاتو :)

      • Kiomars shady
        Kiomars shady | ۳۰ مهر ۱۳۹۳

        من يه اسم جديد پيدا كردم :D
        سامياتو :D
        اين تو دهن بهتر ميچرخه
        اقا ايپد اير تركونده لطف كنين خبر اونم بزارين :D

        • MAAH
          MAAH | ۳۰ مهر ۱۳۹۳

          همیشه شعبون ، یه بارم رمضون ... کلا 2 روزه اینجوری شده ، ببین ما قبلش چی میکشیدیم ...

      • M7M
        M7M | ۳۰ مهر ۱۳۹۳

        هيس ! آلآن ميان به جرم اپل پرستي دارت ميزنند !!
        وقتي من ميگفتم ٢.٥ برابر آيپد اير يعني كولاك و كلي منفي خوردم !!
        خوب بروند با ٤ تا عدد و رقم بي كاربرد در عمل خوش باشند
        تبلت انويديا شيلد هم فوق بشري ظاهر شد ولي اون باز يك تبلت غير عام بود و ...
        تبلتي كه ميليوني در ماه ميفروشه كه آيپد باشه را خبر نگذاشتند ...
        اين است رسالت خبري !

      • Chester
        Chester | ۳۰ مهر ۱۳۹۳

        LOL دوستان جدی گرفتن مثل اینکه قضیه رو. :))
        باوووو ما داریم شوخی میکنیم . :)

  • M7M
    M7M | ۳۰ مهر ۱۳۹۳

    بهترين گوشي از نظر عمكرد چيب در واقعيت در عملكرد روزانه و بازي ها به ترتيب قدرت عبارت از
    iPhone 6
    iPhone 5S
    SONY Z3 compact
    iPhone 6plus
    SONY Z3
    HTC ONE E8
    HTC ONE
    SAMSUNG GALAXY S5 LTE
    LG G2

    LG g3
    اينها كه تو ذهنم بوده

    • SAEED DASTMARD
      SAEED DASTMARD | ۳۰ مهر ۱۳۹۳

      نوت 4 از قلم انداختی.

      • TROOL
        TROOL | ۳۰ مهر ۱۳۹۳

        M7Mچه عجب سامسونگم گذاشتی تو طبقه بندیات

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۳۰ مهر ۱۳۹۳

    قلم نوت نقطه عطف سامسونگ در بین فبلت هاست.

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۳۰ مهر ۱۳۹۳

    این یکی رو هرچی سامسونگ براش تیزر تبلیغاتی بده بیرون و روش مانور بده من بهش حق میدم چون واقعا یکی از بهتریناست در بین فبل ها

  • Kiomars shady
    Kiomars shady | ۳۰ مهر ۱۳۹۳

    به نظرم با سبك هميشگى تبليغاى سامى فرق داشت
    تغيير نگرش داشته سامى انگار

  • زاخار
    زاخار | ۳۰ مهر ۱۳۹۳

    گوشی خوبیه اما این رسم گجت اسپمینگ رو رها نکرده هنوز
    امروز دوتا تا اخر هفته هم 6 تا دیگه :|
    فقط 3 مدل الفا در دست ساخت داره استراتژی موفقی برای امسال نیست درسته 1 بار جواب داده اما چینی ها خیلی خوب اجراش میکنن

    • Kiomars shady
      Kiomars shady | ۳۰ مهر ۱۳۹۳

      منم اصلا روش جالبى نميدونم هفته اى دوتا گوشى!اينجورى پيش بره چند وقت ديگه ميگن براى كيومرث يه مدل خاص زديم براى عامر يه مدل جديد براى فلانى يه مدل!خدا به خير كنه :/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی