تماشا کنید: دو ویدئوی تبلیغاتی جدید سامسونگ برای گلکسی نوت ۴
سامسونگ دست به انتشار دو ویدئوی تبلیغاتی جدید برای پرچمدار تازه به میدان آمده اش موسوم به گلکسی نوت ۴ زده است که در آنها از هنرمندان شناخته شده ای کمک گرفته شده است. در اولین ...
سامسونگ دست به انتشار دو ویدئوی تبلیغاتی جدید برای پرچمدار تازه به میدان آمده اش موسوم به گلکسی نوت ۴ زده است که در آنها از هنرمندان شناخته شده ای کمک گرفته شده است.
در اولین ویدئو Jon Burgerman اهل انگلستان با سبک معروفش دست به پیاده سازی یک طراحی به کمک نوت ۴ می زند و ویدئوی دوم نیز که در هلسینکی فنلاند تهیه شده شامل عملی مشابه توسط طراح گرافیست Janine Rewell است.
در هیچ یک از دو ویدئو کار کردن و پیاده سازی طرح ها توسط گلکسی نوت ۴ نمایش داده نمی شود ولی هدفشان این است که بیننده القا نمایند می توان از محصول سامسونگ برای پیاده سازی آنی ایده ها بهره گرفت.
در ادامه ی مطلب می توانید ویدئوهای یاد شده را مشاهده کنید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Do-You-Note-Samsung-GALAXY-Note-4-with-Jon-Burgerman.mp4"]
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Do-You-Note-Samsung-GALAXY-Note-4-with-Janine-Rewell.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
2 تاش که یکی بود :-/
سامسونگ علاوی بر اینکه شرکت خوبیه و اکثرا گوشی ها و تبلت های خوبی داره تو تبلیغات واقعا از همه شرکت بهتره
تماشا كنيد سرعت نوشتن ٢ برابري آيفون ٦ و ٦ پلاس نسبت به بقيه گوشيها از جمله 5s
samsung poro nadare
نویسندگان دیجیاتو خیلی سامسونگی هستین، شورشو در آوردید.. نوت فور رو هم که خیلی ازش تعریف کردید بررسی توپی هم ازش کردید با اون عکسای خوشکل،، دیگه رسوا شدین که سامسونگی هستین :دی
دقیقا انگار نه انگار از صبح آیپد ایر 2 غوغا کرده تو نت اینا اصلا پوشش نمیدن :D
باید اسم دیجیاتو رو بذاریم سامسونگیاتو :)
من يه اسم جديد پيدا كردم :D
سامياتو :D
اين تو دهن بهتر ميچرخه
اقا ايپد اير تركونده لطف كنين خبر اونم بزارين :D
همیشه شعبون ، یه بارم رمضون ... کلا 2 روزه اینجوری شده ، ببین ما قبلش چی میکشیدیم ...
هيس ! آلآن ميان به جرم اپل پرستي دارت ميزنند !!
وقتي من ميگفتم ٢.٥ برابر آيپد اير يعني كولاك و كلي منفي خوردم !!
خوب بروند با ٤ تا عدد و رقم بي كاربرد در عمل خوش باشند
تبلت انويديا شيلد هم فوق بشري ظاهر شد ولي اون باز يك تبلت غير عام بود و ...
تبلتي كه ميليوني در ماه ميفروشه كه آيپد باشه را خبر نگذاشتند ...
اين است رسالت خبري !
LOL دوستان جدی گرفتن مثل اینکه قضیه رو. :))
باوووو ما داریم شوخی میکنیم . :)
بهترين گوشي از نظر عمكرد چيب در واقعيت در عملكرد روزانه و بازي ها به ترتيب قدرت عبارت از
iPhone 6
iPhone 5S
SONY Z3 compact
iPhone 6plus
SONY Z3
HTC ONE E8
HTC ONE
SAMSUNG GALAXY S5 LTE
LG G2
LG g3
اينها كه تو ذهنم بوده
نوت 4 از قلم انداختی.
M7Mچه عجب سامسونگم گذاشتی تو طبقه بندیات
قلم نوت نقطه عطف سامسونگ در بین فبلت هاست.
این یکی رو هرچی سامسونگ براش تیزر تبلیغاتی بده بیرون و روش مانور بده من بهش حق میدم چون واقعا یکی از بهتریناست در بین فبل ها
به نظرم با سبك هميشگى تبليغاى سامى فرق داشت
تغيير نگرش داشته سامى انگار
گوشی خوبیه اما این رسم گجت اسپمینگ رو رها نکرده هنوز
امروز دوتا تا اخر هفته هم 6 تا دیگه :|
فقط 3 مدل الفا در دست ساخت داره استراتژی موفقی برای امسال نیست درسته 1 بار جواب داده اما چینی ها خیلی خوب اجراش میکنن
منم اصلا روش جالبى نميدونم هفته اى دوتا گوشى!اينجورى پيش بره چند وقت ديگه ميگن براى كيومرث يه مدل خاص زديم براى عامر يه مدل جديد براى فلانى يه مدل!خدا به خير كنه :/