ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوچکترین ویدئو پروژکتور ال جی از راه می رسد

ال جی یکی از برندهای مطرح در تولید ویدئو پرژکتورها محسوب می شود و همواره دستاوردهایش در این زمینه قابل توجه و مطلوب کاربران بوده اند. این شرکت اخیراً مدل جدیدی از این دسته محصولات ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۵ آبان ۱۳۹۳ | ۱۴:۱۵

ال جی یکی از برندهای مطرح در تولید ویدئو پرژکتورها محسوب می شود و همواره دستاوردهایش در این زمینه قابل توجه و مطلوب کاربران بوده اند. این شرکت اخیراً مدل جدیدی از این دسته محصولات خود را تحت عنوان GPH300 معرفی کرده است که ضمن ابعاد بسیار کوچکش می تواند تجربه یی خوشایند از نمایش تصاویر را فراهم بیاورد.

در ادامه ی مطلب می توانید بیانیه خبری که روابط عمومی ال جی در ایران در رابطه با این محصول برای ما ارسال کرده است را مطالعه نموده و با جزئیات بیشتری از ویدئو پرژکتور یاد شده که به زودی عرضه ی آن در سراسر جهان آغاز خواهد گردید آشنا شوید.

ال‌جی الکترونیک (ال‌جی) کوچکترین پروژکتور قابل حمل خود را از آغاز این ماه در کشورهای سراسر جهان عرضه خواهدکرد. اچ دی مینی بیم مدل چی اچ 300 با قابلیت حمل و تصویر استثنایی در صدر فناوری‌های پیشرفته‌ با منبع نوری LED با دوام را ارائه می‌دهد.

این محصول قادر به ایجاد تصاویر بزرگ و دیدنی است و عمر باطری دوساعت ونیم ارائه می نماید. این دستگاه به کاربران این امکان را می‌دهد تا هر لحظه با خود سینمایی را به همراه داشته باشند.

این-کیو لی، نایب رئیس و مدیر پخش تلویزیون در ال‌جی گفت: " اچ دی مینی بیم جدید یک دستگاه هوشمند است که می‌توان در هر کجا و در هر زمان از آن لذت برد. این دستگاه به کاربران این امکان را می‌دهد تا هر سطح صاف را چه در داخل و چه در خارج از منزل به یک نمایشگر تبدیل کنند و  از تصاویری با وضوح و کیفیت بسیار بالای اچ دی لذت ببرند."ال جی اچ دی مینی بیم با ارایه تصاویر واضح و روشن در ابعاد 100 اینچ راهکاری ایده آل برای ارایه فایل های شما در جلسات کاری و نیز شب هایی است که تمایل به تماشای فیلم دارید.

LG_PH300_01

ال جی پی اچ 300 از منبع نور RGB ال ای دی استفاده می کند که روشنایی 300 آنسی لومن ارایه می دهد و نسبت وضوح صد هزار به یک در وضوح اج دی (1280.720) دارد. این LED با هدف ماندگاری طولانی مدت طراحی شده است و چرخه عمر آن معادل 30 هزار ساعت یعنی 10 سال استفاده به مدت 8 ساعت در روز تخمین زده می شود.

علاوه بر این فناوری اتو ورتیکال کی استون یا  AVKال جی علتی است که اچ دی مینی بیم نسبت به دیگر پروژکتورهای متداول شرایط آسان تری را فراهم کند.این فناوری روند نصب را سهولت بخشیده و برای کاهش اعواج تصویر زاویه پرتو بهینه را به صورت خودکار انتخاب می کند.ال جی پی اچ 300 یک نمایشگر قابل حمل است که قابلیت‌های ارتباطی مختلفی را فراهم می‌کند. این پروژکتور مشاهده محتوایی که در دستگاه‌های دیگری نظیر تلفن هوشمند، لپ‌تاپ، تبلت و دیگر درایوهای یواس‌بی ذخیره شده است را امکان‌پذیر می‌کند.

پروژکتور پی اچ 300 از آغاز همین ماه در بازارهای  امریکای لاتین، امریکای شمالی، آسیا و خاورمیانه عرضه می‌شود و پس از آن در کشورهایی نظیر  فرانسه، آلمان، پرتغال، اسپانیا و ترکیه در ماه نوامبر در دسترس قرار می‌گیرد. قیمت و اطلاعات بیشتر در مورد این محصول در زمان عرضه به صورت محلی اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • Farhad_Agha
    Farhad_Agha | ۵ آبان ۱۳۹۳

    من یه پروژکتور 3000 لومنی دارم با 1024*728 اما باید خونه تو تصویر 300 اینچ باید کاملا تاریک باشه اما تو 100 اینچ تو روزم مشکلی نداره امافکرنکنم اینو بشه توروز با 300 لومن ازش کارکشید البته طول عمر این کجا ماله من کجا!!!!!!
    2سال به 10 سال

  • mohse.g
    mohse.g | ۵ آبان ۱۳۹۳

    توضیح نداده که آیا ورودی AV یا HDMI داره یا نه؟ یعنی میشه جای تلویزیون ازش استفاده کرد . چون تکه قیمتش مناسب باشه جون میده واسه خونه دانشجویی یا مجردی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی