ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

مچ بند سلامتی Microsoft Band و سرویس Microsoft Health معرفی شدند

همانطور که پیش بینی میشد، مایکروسافت هم تلاش دارد تا به عرصه گجت های پوشیدنی قدم بگذارد. یکی از نشانه های تلاش این شرکت در این زمینه، ارائه اپلیکیشن Microsoft Health در مک اپ استور، ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که پیش بینی میشد، مایکروسافت هم تلاش دارد تا به عرصه گجت های پوشیدنی قدم بگذارد. یکی از نشانه های تلاش این شرکت در این زمینه، ارائه اپلیکیشن Microsoft Health در مک اپ استور، گوگل پلی و ویندوزفون استور است. شایعات، این اپلیکیشن را که دیروز در فروشگاه ها قرار گرفت، به مچ بند ورزشی مایکروسافت مرتبط می دانند.

با توجه به اپلیکیشن یاد شده، عملکرد مایکروسافت بند را می توان مشابه فیول بند نایک (FuelBand) دانست. این مچ بند علاوه بر نمایش ساعت، توانایی شمارش قدم ها، ضربان قلب، میزان کالری سوخته شده و اندازه گیری کیفیت خواب را دارد. همچنین امکان نمایش نوتیفیکیشن های تلفن همراه روی نمایشگر آن و نوشتن یادداشت و یادآوری با استفاده از دستیار صوتی کورتانا فراهم شده است.

برای اطلاعات بیشتر، در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

B1KYkoxIEAAKVC4

مایکروسافت بند از یک نمایشگر با دقت 310x102 بهره می برد و به ده سنسور مختلف مجهز شده تا بتواند اطلاعات مختلفی را اندازه گیری کند؛ از ضربان قلب گرفته تا تابش اشعه فرابنفش و میزان استرس. طراحی این دستگاه توسط کوانتین موریس (Quentin Morris)، طراح کنترلر ایکس باکس وان انجام شده است. این مچ بند با یک بار شارژ می تواند تا 48 ساعت دوام بیاورد و به دلیل داشتن GPS داخلی، برای ورزش کردن و دویدن می تواند مستقل از تلفن همراه عمل کند. علاوه بر این، پلتفرم آن به گونه ای طراحی شده که با تمامی تلفن های هوشمند بازار با هر سیستم عامل سازگاری داشته باشد.

سازگاری این مچ بند با تمامی پلتفرم ها به هسته آن، یعنی اپلیکیشن Microsoft Health مربوط می شود. این اپلیکیشن همانند HealthKit اپل و Google Fit عمل می کند اما به صورت باز طراحی شده تا همه دستگاه ها بتوانند از آن استفاده کنند. همچنین مایکروسافت در حال رایزنی با دیگر شرکت ها از جمله سامسونگ، HTC، Pebble و FitBit است تا از پلتفرم این شرکت روی دستگاه های خود استفاده کنند.

10-30-2014 12-04-42 PM

Microsoft Health همچنین از موتور هوشمندی بهره می برد که راهکارهای بهینه را به کاربر ارائه می کند. برای مثال می گوید چه تمرین هایی بیشتری کالری را می سوزانند یا اطلاعاتی در مورد کیفیت خوابتان به شما می دهد. این اپلیکیشن می تواند با تقویم Outlook هماهنگ شود تا بتوانید طبق برنامه پیش بروید. امکان به اشتراک گذاری اطلاعات دستگاه نیز وجود دارد. این امر با سرویس HealthVault امکان پذیر است و افراد می توانند اطلاعات را در اختیار پزشک خود بگذارند.

سرویس های مختلفی از جمله MyFitnessPal، RunKeeper، MapMyFitness و UP در حال حاضر توسط Microsoft Health برای استفاده کامل از 10 سنسور موجود در Microsoft Band مجوز دارند. دیگر شرکت ها نیز می توانند مجوز استفاده از امکانات این مچ بند را دریافت کنند.

پس از لو رفتن اطلاعات، مایکروسافت تأیید کرد که تعداد محدودی از مچ بند Microsoft Band از امروز با قیمت 199 دلار به صورت آنلاین و همچنین از طریق برخی فروشگاه ها در آمریکا عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • abolfazl_eslami
    abolfazl_eslami | ۸ آبان ۱۳۹۳

    خداییش خیلی خوبه 48 ساعت کارکرد کوورتانا استرس سنج و ...

    دمت گرم مایکروسافت عالیه اگه بیاد ایران من حتما میگیرم

    :microsoft:

  • arman
    arman | ۸ آبان ۱۳۹۳

    مذاکرات اپل برای تاسیس نمایندگی رسمی فروش در ایران..
    لطفا پوشش بدید.

    • عــــــامـــــــــر
      عــــــامـــــــــر | ۸ آبان ۱۳۹۳

      http://digiato.com/article/2014/10/29/%D9%88%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%DA%98%D9%88%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%AD%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%B0%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7/

    • عماد ساعدی
      عماد ساعدی | ۸ آبان ۱۳۹۳

      قبلاً پوشش دادیم دوست عزیز:

      http://dgto.ir/100Rl4y

  • bahram
    bahram | ۸ آبان ۱۳۹۳

    خوبه
    تشکر

  • سیب کوچولو
    سیب کوچولو | ۸ آبان ۱۳۹۳

    سوال، کورتاناش مستقل یا نه ؟؟

    • عــــــامـــــــــر
      عــــــامـــــــــر | ۸ آبان ۱۳۹۳

      نه با کورتانای گجتای وینفونی مچ میشه

  • ARIA
    ARIA | ۸ آبان ۱۳۹۳

    كم كم ميفهمم اپل واچ چه شاهكاريه...

    • کیانوش
      کیانوش | ۸ آبان ۱۳۹۳

      شوخی میکنی؟؟؟؟از همون قیافش معلومه چه شاهکاریه:-)معنی کلمه شاهکار و انقلاب از نظر اپلیا یعنی چی؟؟؟

      • ARIA
        ARIA | ۸ آبان ۱۳۹۳

        يعني اپل واچ. حالا ببين روز موعود چطور ميليوني بريزن بخرن بعد بقيه شركتا انگشت به دهان نگاه كنن!!

        • عــــــامـــــــــر
          عــــــامـــــــــر | ۸ آبان ۱۳۹۳

          پرایدم زیاد میخرن نکنه خوبه ؟ طرفدارای اپل روی برندشون تعصب دارن باعث میشه هرچی با مارک سیب گاز زده بگیرن

          • Mehdi7
            Mehdi7 | ۸ آبان ۱۳۹۳

            موندم شما چطور پراید داری با اپل مقایسه میکنی.پراید ملت ما مجبوره میخره ولی محصولات اپل در بازار آزاد سراسر دنیا به فروش میرسه کسی زوری نمیخره و انواع گزینه ها پیش رو داره.شاید شما اینطور هستی هر مارکی خوشت میاد بدون تحقیق میری میخریش به جمع ربط ندید.
            بنز هم نسبت به قیمتی که داره پرفروشه پس بخاطر کلاسش میخرند نه کیفیتش!

        • sherlock.holmes
          sherlock.holmes | ۸ آبان ۱۳۹۳

          موزیک ویدیو gangnam style هم یک میلیارد بازدید داشت تو یوتیوب ولی دلیل بر بهتر بودنش نیست... فروش میلیونی یه دستگاه هم دلیل بر بهتر بودن نمیشه...

          • Farid
            Farid | ۸ آبان ۱۳۹۳

            :)))
            مثال یهتری پیدا نکردی!!! :))
            گانگنام استایل :))
            پراید گزینه بهتری بود
            اما به نظر من نمیشه مثال پراید رو زد چون مردم ما مجبورن پراید بخرن و گزینه دیگه ای نیست واقعا
            اما کسی مجبور نیست اپل واچ بخره!!!
            به نظر من مردم هنوز باور نکردن که استیو جابز به رحمت خدا رفته و اپل نو اوری گزشته رو دیگه نداره و رو اورد هبه بازی با اعداد!!

        • کیانوش
          کیانوش | ۸ آبان ۱۳۹۳

          باشه امیدوارم اون موقع هم باشی.البته اپلی هستن دیگه خودت بهتر میدونی منظور من چیه:-)

  • H A M E D
    H A M E D | ۸ آبان ۱۳۹۳

    راستی کرتانا توی این ساعت موقع استفاده با اندروید هم کار میکنه؟

  • H A M E D
    H A M E D | ۸ آبان ۱۳۹۳

    خیلی خوبه! اما گرونه...
    200 دلار یکم زیاده در برابر رقبایی مثل Jawbone UP24 که تقریبا همین امکانات رو داره.
    البته اون کرتانا رو نداره...

  • M.S.N
    M.S.N | ۸ آبان ۱۳۹۳

    این که با هر سه سیستم عامل سازگاره خیلی خوبه.
    تازه دارم برای خرید تحریک میشم.

    • reza
      reza | ۸ آبان ۱۳۹۳

      اگه ایران بیاد خوبه

      • M.S.N
        M.S.N | ۸ آبان ۱۳۹۳

        متأسفانه مثل همیشه تنها کاری که از ما برمیاد انتظاره.
        امیدوارم مثل بقیه.

  • reza
    reza | ۸ آبان ۱۳۹۳

    اگه دقت کنید توی microsoft helth هم از رابط کاربری جدیدی که توی آپدیت onedrive اومده استفاده شده
    فکر کنم برای ویندوز(فون) 10 یه رابط کاربری جدید رو شاهد باشیم

    • H A M E D
      H A M E D | ۸ آبان ۱۳۹۳

      به نظرم یه شباهت های کوچیکی به متریال دیزاین داره...
      شاید هم اشتباه میکنم :)

      • reza
        reza | ۸ آبان ۱۳۹۳

        اره ولی توی این بخش رنگی با سفید توی یک سطح هستن

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۸ آبان ۱۳۹۳

    بهترین مزیتش مچ شدن با هر سه سیستم عامل هست طراحی آیکون ها هم کاشی شکل هست که قشنگ هست واقعا ساعت هوشمند و مچ بند هر دو یک دستگاه هستند که دو اسم دارن همین هم یک ساعت هوشمنده.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی