مچ بند سلامتی Microsoft Band و سرویس Microsoft Health معرفی شدند
همانطور که پیش بینی میشد، مایکروسافت هم تلاش دارد تا به عرصه گجت های پوشیدنی قدم بگذارد. یکی از نشانه های تلاش این شرکت در این زمینه، ارائه اپلیکیشن Microsoft Health در مک اپ استور، ...
همانطور که پیش بینی میشد، مایکروسافت هم تلاش دارد تا به عرصه گجت های پوشیدنی قدم بگذارد. یکی از نشانه های تلاش این شرکت در این زمینه، ارائه اپلیکیشن Microsoft Health در مک اپ استور، گوگل پلی و ویندوزفون استور است. شایعات، این اپلیکیشن را که دیروز در فروشگاه ها قرار گرفت، به مچ بند ورزشی مایکروسافت مرتبط می دانند.
با توجه به اپلیکیشن یاد شده، عملکرد مایکروسافت بند را می توان مشابه فیول بند نایک (FuelBand) دانست. این مچ بند علاوه بر نمایش ساعت، توانایی شمارش قدم ها، ضربان قلب، میزان کالری سوخته شده و اندازه گیری کیفیت خواب را دارد. همچنین امکان نمایش نوتیفیکیشن های تلفن همراه روی نمایشگر آن و نوشتن یادداشت و یادآوری با استفاده از دستیار صوتی کورتانا فراهم شده است.
برای اطلاعات بیشتر، در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
مایکروسافت بند از یک نمایشگر با دقت 310x102 بهره می برد و به ده سنسور مختلف مجهز شده تا بتواند اطلاعات مختلفی را اندازه گیری کند؛ از ضربان قلب گرفته تا تابش اشعه فرابنفش و میزان استرس. طراحی این دستگاه توسط کوانتین موریس (Quentin Morris)، طراح کنترلر ایکس باکس وان انجام شده است. این مچ بند با یک بار شارژ می تواند تا 48 ساعت دوام بیاورد و به دلیل داشتن GPS داخلی، برای ورزش کردن و دویدن می تواند مستقل از تلفن همراه عمل کند. علاوه بر این، پلتفرم آن به گونه ای طراحی شده که با تمامی تلفن های هوشمند بازار با هر سیستم عامل سازگاری داشته باشد.

سازگاری این مچ بند با تمامی پلتفرم ها به هسته آن، یعنی اپلیکیشن Microsoft Health مربوط می شود. این اپلیکیشن همانند HealthKit اپل و Google Fit عمل می کند اما به صورت باز طراحی شده تا همه دستگاه ها بتوانند از آن استفاده کنند. همچنین مایکروسافت در حال رایزنی با دیگر شرکت ها از جمله سامسونگ، HTC، Pebble و FitBit است تا از پلتفرم این شرکت روی دستگاه های خود استفاده کنند.
Microsoft Health همچنین از موتور هوشمندی بهره می برد که راهکارهای بهینه را به کاربر ارائه می کند. برای مثال می گوید چه تمرین هایی بیشتری کالری را می سوزانند یا اطلاعاتی در مورد کیفیت خوابتان به شما می دهد. این اپلیکیشن می تواند با تقویم Outlook هماهنگ شود تا بتوانید طبق برنامه پیش بروید. امکان به اشتراک گذاری اطلاعات دستگاه نیز وجود دارد. این امر با سرویس HealthVault امکان پذیر است و افراد می توانند اطلاعات را در اختیار پزشک خود بگذارند.
سرویس های مختلفی از جمله MyFitnessPal، RunKeeper، MapMyFitness و UP در حال حاضر توسط Microsoft Health برای استفاده کامل از 10 سنسور موجود در Microsoft Band مجوز دارند. دیگر شرکت ها نیز می توانند مجوز استفاده از امکانات این مچ بند را دریافت کنند.
پس از لو رفتن اطلاعات، مایکروسافت تأیید کرد که تعداد محدودی از مچ بند Microsoft Band از امروز با قیمت 199 دلار به صورت آنلاین و همچنین از طریق برخی فروشگاه ها در آمریکا عرضه می شود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


خداییش خیلی خوبه 48 ساعت کارکرد کوورتانا استرس سنج و ...
دمت گرم مایکروسافت عالیه اگه بیاد ایران من حتما میگیرم
:microsoft:
مذاکرات اپل برای تاسیس نمایندگی رسمی فروش در ایران..
لطفا پوشش بدید.
http://digiato.com/article/2014/10/29/%D9%88%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%DA%98%D9%88%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%AD%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%B0%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7/
قبلاً پوشش دادیم دوست عزیز:
http://dgto.ir/100Rl4y
خوبه
تشکر
سوال، کورتاناش مستقل یا نه ؟؟
نه با کورتانای گجتای وینفونی مچ میشه
كم كم ميفهمم اپل واچ چه شاهكاريه...
شوخی میکنی؟؟؟؟از همون قیافش معلومه چه شاهکاریه:-)معنی کلمه شاهکار و انقلاب از نظر اپلیا یعنی چی؟؟؟
يعني اپل واچ. حالا ببين روز موعود چطور ميليوني بريزن بخرن بعد بقيه شركتا انگشت به دهان نگاه كنن!!
پرایدم زیاد میخرن نکنه خوبه ؟ طرفدارای اپل روی برندشون تعصب دارن باعث میشه هرچی با مارک سیب گاز زده بگیرن
موندم شما چطور پراید داری با اپل مقایسه میکنی.پراید ملت ما مجبوره میخره ولی محصولات اپل در بازار آزاد سراسر دنیا به فروش میرسه کسی زوری نمیخره و انواع گزینه ها پیش رو داره.شاید شما اینطور هستی هر مارکی خوشت میاد بدون تحقیق میری میخریش به جمع ربط ندید.
بنز هم نسبت به قیمتی که داره پرفروشه پس بخاطر کلاسش میخرند نه کیفیتش!
موزیک ویدیو gangnam style هم یک میلیارد بازدید داشت تو یوتیوب ولی دلیل بر بهتر بودنش نیست... فروش میلیونی یه دستگاه هم دلیل بر بهتر بودن نمیشه...
:)))
مثال یهتری پیدا نکردی!!! :))
گانگنام استایل :))
پراید گزینه بهتری بود
اما به نظر من نمیشه مثال پراید رو زد چون مردم ما مجبورن پراید بخرن و گزینه دیگه ای نیست واقعا
اما کسی مجبور نیست اپل واچ بخره!!!
به نظر من مردم هنوز باور نکردن که استیو جابز به رحمت خدا رفته و اپل نو اوری گزشته رو دیگه نداره و رو اورد هبه بازی با اعداد!!
باشه امیدوارم اون موقع هم باشی.البته اپلی هستن دیگه خودت بهتر میدونی منظور من چیه:-)
راستی کرتانا توی این ساعت موقع استفاده با اندروید هم کار میکنه؟
خیلی خوبه! اما گرونه...
200 دلار یکم زیاده در برابر رقبایی مثل Jawbone UP24 که تقریبا همین امکانات رو داره.
البته اون کرتانا رو نداره...
این که با هر سه سیستم عامل سازگاره خیلی خوبه.
تازه دارم برای خرید تحریک میشم.
اگه ایران بیاد خوبه
متأسفانه مثل همیشه تنها کاری که از ما برمیاد انتظاره.
امیدوارم مثل بقیه.
اگه دقت کنید توی microsoft helth هم از رابط کاربری جدیدی که توی آپدیت onedrive اومده استفاده شده
فکر کنم برای ویندوز(فون) 10 یه رابط کاربری جدید رو شاهد باشیم
به نظرم یه شباهت های کوچیکی به متریال دیزاین داره...
شاید هم اشتباه میکنم :)
اره ولی توی این بخش رنگی با سفید توی یک سطح هستن
بهترین مزیتش مچ شدن با هر سه سیستم عامل هست طراحی آیکون ها هم کاشی شکل هست که قشنگ هست واقعا ساعت هوشمند و مچ بند هر دو یک دستگاه هستند که دو اسم دارن همین هم یک ساعت هوشمنده.