عکاسان، ویرایشگران حرفه ای ویدئو و گرافیست ها همواره به دنبال نمایشگرهایی هستند که بتوانند واضح ترین تصویر را به آنها ارائه نمایند. در همین راستا و در پاسخ به همین نیاز LG دست به معرفی یک مانیتور 4K جدید تحت شماره مدل 31MU97 زده است که از آن تحت عنوان "مانیتور سینمای دیجیتال 4K" نیز یاد می گردد.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
محصول یاد شده یک مانیتور ۳۱ اینچی IPS است که می تواند تصاویر را با رزلوشن ۴۰۹۶ در ۲۱۶۰ و با رنگ های ۱۰ بیتی به نمایش درآورد. این دستاورد جدید ال جی قار به پوشش داد ۹۹.۵ درصد از طیف رنگ های AdobeRGB بوده و از نمایش بیش از یک میلیارد رنگ پشتیبانی به عمل می آورد تا تصاویر را با دقیق ترین جزئیات ممکن ارائه نماید.
علاوه بر موارد یاد شده ال جی در مانیتور جدید قابلیتی تحت عنوان فضای دوگانه ی رنگی ارائه کرده است که بر مبنای آن این نمایشگر قادر است دو مد رنگی را به صورت همزمان به نمایش در بیاورد تا کاربر بتواند به قیاس بین آنها بپردازد.
LG 31MU97 دارای دو پورت HDMI، یک DisplayPort، یک MiniDP و سه پورت USB 3.0 است و همچنین کاربران می توانند مستقیماً هارد دیسک های اکسترنال و یا تبلت خود را به آن متصل نمایند، مدل مذکور با کامپیوترهای مک از برند اپل نیز سازگاری دارد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.




کاملا حرفه ای هست . ورودیهای Displayport داره این مانیتور فقط باید دید در حالت دیسپلی پورت از دیزی چین هم پشتیبانی میکنه یا نه .... یه نگاه انداختم دیدم نه دیزی چین رو به احتمال خیلی خیلی زیاد پشتیبانی نمیکنه
وقتی 20 اینچش که رزولیشنش زیره اچ دیه 410 تومنه
چه انتظاری از این داری
ولی ...
خــــــــــــــیــــــــــــــــلی خــــــــــــــــــوبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه لامصب :apple:
ایول ال جی
قیمت اینجور مانیتور ها چ قدره؟
حتی کوچیکتر
بیش از 10 میلیون تومن وجه رایج مملکت مدل های کوچکتر کمش تا 7 میلیون تومن
بیش از یک میلیارد رنگ پشتیبانی به عمل می آورد
دیدگاه شما باید توسط ادمین تایید شود !
از این جمله متنفرم!
یه کامنت یه خطی تایید میخواد عایا؟!
بعضی وقتا خیلی حال میده 2 3 صفحه مینویسی گیر نمیده اما بعضی وقتا :))))
اگه اشتباه نکنم پورت تاندربولت هم داره
نه این مدل نداره یه مدل دیگه بود فک کنم
یه مدل از این پایین تر ناقابل 14 میلیون تومنه اصلنم گرون نیست به نظرم خیلی هم ارزونه!
عکسات خیلی باحالن ولی تو که پولداری! :D
پول کجا بود این عنکبوتای جیبمو میخوای بهت قرض بدم
این عکسا رو خودت میزاری یا ماله سایته؟
خودم میزارم {سرچ کن شکلکهای متحرک } بعد دانلودشون کن بعد تویه کامنت از قسمت عکس بزار
" مدل مذکور با کامپیوترهای مک از برند اپل نیز سازگاری دارد." و یه جورایی هم شبیهِ!
خیلی هم زیباست..
اصل کار قیمته! قیمتش مشخص نیست؟
پول که باشه چیزی که میخوای تو بازار هست :D
ولی خوشگله هااا