ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

۱۰ ابزار مفید برای ثبت تصاویر و ویدیوهای عالی با تلفن های هوشمند

آیا آخرین باری که از یک دوریین برای ثبت عکس یا ویدئو استفاده کرده اید را به یاد دارید؟ به دلایل مختلفی استفاده از تلفن های هوشمند باعث شده دوربین ها رفته رفته کمتر توسط ...

مجتبی بوالحسنی
نوشته شده توسط مجتبی بوالحسنی | ۱۲ آبان ۱۳۹۳ | ۲۱:۰۰

آیا آخرین باری که از یک دوریین برای ثبت عکس یا ویدئو استفاده کرده اید را به یاد دارید؟ به دلایل مختلفی استفاده از تلفن های هوشمند باعث شده دوربین ها رفته رفته کمتر توسط ما بکار بیایند.

اولین دلیل این است که حالا با استفاده از تلفن های هوشمند می توان عکس های نسبتا زیبایی ثبت کرد و دلیل دوم هم این است که موبایل ها همیشه همراه ما هستند.

به رغم اینکه می توان با تلفن های هوشمند ودوربین های قدرتمندی که بر روی آنها قرار دارد تصاویر با کیفیتی ثبت کرد، اما با استفاده از لوازم جانبی ای که برای این منظور ساخته شده، می توان کیفیت نهایی کار را باز هم بهبود بخشید.

لنزهای فانتزی، سه پایه های نگه دارنده و فلش اضافه برخی از این لوازم هستند. در ادامه این مطلب تعدادی از برترین لوازم جانبی مخصوص عکاسی با تلفن هوشمند را به شما معرفی شده است.

۱- Olloclip برای آیفون

1-Olloclip-4-in-1-photo-lens-for-iPhone

با قیمت ۸۰ دلاری این لنز نمی توان آن را در حد ارزان ترین لوازم جانبی آیفون دانست. اما اگر یک عکاس حرفه ای باشید، مطمئن باشید پولتان با خرید این گجت هدر نداده اید. با خرید این محصول، شما صاحب دو لنز خواهید شد که به ترتیب ۱۰ و ۱۵ برابر قدرت بزرگنمایی دارند.

طراحی این لنزها به گونه ای است که به راحتی بر روی آیفون شما سوار شده و به همان آسانی از آن جدا می شوند. البته این لنز با مشخصاتی که در بالا اشاره شد، برای گوشی های سری گلکسی سامسونگ نیز ساخته شده است. در حال حاضر امکان پیش خرید این محصول از طریق وب سایت شرکت سازنده آن وجود دارد.

۲- Easy-Macro

2-Easy-Macro-lens-attachment

نام این وسیله به حق انتخاب شده، چرا که با بند لاستیکی اش امکان قرار گیری آسان بر روی هر نوع تلفن هوشمندی را داراست. قابلیت بزرگنمایی ۴ برابر نیز دیگر ویژگی این لنز است. قیمت این وسیله ۱۴.۹۵ دلار است که از اینجا قابل سفارش است.

۳-  Micro Phone Lens 150x

3-Micro-Phone-Lens-150x

همانطور که از نام این محصول پیداست، با قابلیت بزرگنمایی ۱۵۰ برابر، تلفن هوشمند شما را به یک میکروسکوپ تبدیل می کند! استفاده از این لنز برای علاقمندان غیرحرفه ای و یا دانشجویان زیست شناسی برای بررسی نزدیک حشرات و گیاهان می تواند مفید باشد. قیمت این محصول ۴۹.۹۹ دلار است. این محصول یکی از پروژه های سایت معروف کیک استارتر است. برای خرید آن نیز باید به صفحه رسمی پروژه مراجعه نمایید.

۴- Nova wireless flash

4-Nova-wireless-flash

در بسیاری از موارد برای گرفتن یک عکس با کیفیت، تنها چیزی که نیاز دارید منبع نور کافی است که البته همیشه در دسترس نیست. همین مشکل کافی بوده تا یک فرد Nova را بسازد. یک فلش بی سیم که از طریق بلوتوث با شاتر دوربین آیفون یا آیپد شما هماهنگ می شود.

هنگامی که شاتر دوربین را در دستگاه خود فشار دهید، این محصول با روشن کردن ۴۰ فلش LED نور کافی را به سوژه های شما رسانده و طبیعتا عکس های نهایی شما از کیفیت بالاتری برخوردار خواهند شد. البته با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی Nova شما می توانید میزان روشنایی و مقدار گرمای رنگ ها را به دلخواه خود تعیین نمایید. همچنین قیمت محصول مورد بحث ۵۹ دلار تعیین شده است.

۵-  Muku Shutter Remote برای تلفن های هوشمند اندرویدی و آیفون

5-Muku-Shutter-Remote-for-iPhone-and-Android-phones

این محصول نیز یک شاتر راه دور است که با استفاده از بلوتوث به تلفن هوشمند اندرویدی یا آیفون شما متصل می شود. با استفاده از این شاتر را دور، می توانی هنگامی که حتی از دستگاه خود دور هستید نیز با آن عکاسی کنید. لازم به ذکر است برای انجام این کار نیاز به دانلود و نصب هیچ اپلیکیشنی نخواهید داشت و فقط باید آن را با بلوتوث دستگاه خود جفت کنید. قیمت این محصول نیز ۴۰ دلار است.

۶- GripTight GorillaPod

6-GripTight-GorillaPod

سازندگان GorillaPod اینبار یک سه پایه ی نگه دارنده ی مخصوص تلفن های هوشمند را آماده نموده اند. این محصول در دو اندازه ی معمولی و XL در دسترس است و با همه ی تلفن های هوشمند با هر اندازه ای، کار می کند. با پایه های منعطفی که GripTight دارد می توان را بر روی هر سطح صاف و یا حتی سطوح ناصاف به خوبی قرار داد. این محصول ۲۰ دلار قیمت گذاری شده است.

۷- HookUpz universal

7-HookUpz-universal-smartphone-optics-adapter

آیا تا کنون از تلفن هوشمندتان به جای دوربین های دوچشمی استفاده کرده اید؟ اگر اینکار را انجام داده باشید احتمالا نتیجه آن چندان راضی کننده نبوده. با این محصول و سوار کردن یک تلفن هوشمند بر روی آن می توانید تصاویر بزرگ تری گرفته یا از آن به عنوان تلسکوپ استفاده کنید. قیمت این گجت ۷۴.۹۹ دلار تغیین شده است.

۸- Promaster Selfie Stick

8-Promaster-Selfie-Stick

همانطور که از نامش پیداس وسیله ای برای ثبت تصاویر سلفی است. طول این منوپاد تا ۱۳۰ سانتیمتر افزایش می یابد. می توانید این وسیله را با قیمت ۲۹.۹۵ دلار، هم اکنون از طریق آمازون خریداری کنید.

۹- The Camalapse

9-The-Camalapse

می دانید چه چیز بهتر از یک ویدئوی timelapse است؟ یک ویدئوی timelapse با سوژه ای متحرک در روبرو، و برای ثبت چنین ویدئوهایی باید از وسایلی مانند Camalapse استفاده کنید. کافیست گوشی خود را به این وسیله متصل کنید و شروع به ضبط کنید. به همین راحتی امکان تصویربرداری تایم‌لپس از سوژه های متحرک مهیا می شود! قیمت این محصول ۴۰ دلار تعیین شده است.

۱۰- Fly-X3 stabilizer

10-Fly-X3-stabilizer

اگر تلفن همراه شما به خوبی نمی تواند اثر لرزش دستان شما در تصاویر و ویدئوها را کم کند و یا اصلا چنین قابلیتی ندارد، می توانید از Fly-X3 استفاده کنید. با استفاده از این محصول شما می توانید ویدئوهایی بسیار نرم و با کمترین میزان لرزش را تهیه کنید. هر چند که برای خرید این دستگاه باید نسبتا هزینه زیادی پرداخت کنید. چرا که قیمت محصول مورد بحث ۲۹۹ دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • seventik
    seventik | ۱۲ آبان ۱۳۹۳

    کاش برا هر کدوم یه فروشگاه اینترنتی معرفی میکردید

  • TROOL
    TROOL | ۱۲ آبان ۱۳۹۳

    من که اصلن به اینا فکر نمیکنم چیین اخه از 1 میلیون ادم شاید 1 نفر بدرش بخوره یکی از این بالاییها

  • پسرک آندروید به دست :پی
    پسرک آندروید به دست :پی | ۱۲ آبان ۱۳۹۳

    "هم اکنون از طریق آمازون خریداری کنید."
    من رفتم بخرم . مسترکارت من کو :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی