ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

W2015؛ تلفن هوشمندی جدید و خاص از سامسونگ

تقریباً همگان اطلاع دارند که در سال جاری میزان درآمدهای سامسونگ از تلفن های هوشمند تنزل قابل توجهی داشته است. این غول کره ای هنوز تولید کننده اول عرصه یاد شده در سراسر دنیا محسوب ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۷ آبان ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

تقریباً همگان اطلاع دارند که در سال جاری میزان درآمدهای سامسونگ از تلفن های هوشمند تنزل قابل توجهی داشته است. این غول کره ای هنوز تولید کننده اول عرصه یاد شده در سراسر دنیا محسوب می شود ولی با توجه به اخبار اخیر رقبای آن هر روز فاصله شان را کمتر و کمتر می کنند.

در همین راستا به نظر می آید سامسونگ به دنبال راه های جدیدی است تا بتواند مجدداً سهم خود در بازار فروش را بالاتر ببرد و به همین منظور به تولید تلفن های هوشمند مجهز به کمربند فلزی و با ظاهری بهتر روی آورده است. حتی در بین شایعات شنیده شده که کمپانی مذکور قصد دارد طراحی پرچمدارانی همانند گلکسی S6 و نوت ۵ را به صورت کامل متحول کند.

غول تکنولوژی کره ای امروز نیز دست به معرفی یک تلفن هوشمند نسبتاً لوکس و خاص تحت عنوان W2015 زده است تا بتواند نظر قشر محدودی از کاربران بازار را به خود جلب کند، در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

محصول جدید سامسونگ با دو رنگ مشکی و طلایی پوشش داده شده و در بدنه ی آن از استیل استفاده گشته تا دوام و استقامتش افزایش یابد. موبایل W2015 دارای ابعاد ۱۲۱.۳ در ۶۲.۹ در ۵.۹ میلی متر بوده و وزن آن نیز ۱۸۷ گرم است.

این دستاورد جدید سامسونگ در اصل یک موبایل تاشو محسوب می گردد که به دو صفحه نمایش ۳.۹ اینچی با رزلوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسل مجهز شده است و از سایر مشخصه های اصلی آن می توان به چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون ۸۰۱ با سرعت پردازشی ۲.۵ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی اشاره کرد.

همچنین W2015 دارای دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۳.۷ مگاپیکسلی بوده و قرار است با اندروید ۴.۴.۴ به همراه رابط کاربری سفارشی شده ی کمپانی تولید کننده اش عرضه گردد. تا کنون در مورد قیمت محصول مورد بحث صحبتی به میان نیامده ولی با توجه به محصولات پیشین و مشابه سامسونگ برخی منابع حدس می زنند موبایل مذکور نمی تواند با رقمی زیر ۲۴۵۰ دلار وارد بازار گردد.

Samsung W2015

Samsung-W2015_3

Samsung-W2015_4

Samsung-W2015_5

Samsung-W2015_6

Samsung-W2015_7

Samsung-W2015_9

Samsung-W2015_10

Samsung-W2015_11

Samsung-W2015_12

Samsung-W2015_13

Samsung-W2015_14

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۸ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • kasra
    kasra | ۱۷ آبان ۱۳۹۳

    يه سوال اين ضخامتش رو نوشتين 59. اما فك نميكنم اين عكسي كه ما ديديم اينجور نشون بده
    اين بيشتر از 1cm ضخامت داره

  • Mohammad
    Mohammad | ۱۷ آبان ۱۳۹۳

    ساخت همچين گوشي هايي يه عقب گرده!!
    اين طرح ها براي اسمارتفون ها منسوخ شده و كسي زير بار خريد اين گوشيا نميره ديگه!!!

  • FCB
    FCB | ۱۷ آبان ۱۳۹۳

    فقط یه ادم خر اینو با این قیمت میخره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی