ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

درایو ذخیره سازی جدید SanDisk؛ سازگار با iOS

از آنجا که شرکت اپل نسخه ی ۳۲ گیگابایتی آیفون را به نفع آیفون ۶۴ گیگابایتی حذف کرده است، افرادی که بودجه آنان فقط به اندازه خرید آيفون ۱۶ گیگابایتی است با مشکل کمبود فضای ...

مجتبی بوالحسنی
نوشته شده توسط مجتبی بوالحسنی | ۲۲ آبان ۱۳۹۳ | ۱۹:۳۰

از آنجا که شرکت اپل نسخه ی ۳۲ گیگابایتی آیفون را به نفع آیفون ۶۴ گیگابایتی حذف کرده است، افرادی که بودجه آنان فقط به اندازه خرید آیفون ۱۶ گیگابایتی است با مشکل کمبود فضای ذخیره سازی مواجه شده و قطعا به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز خواهند داشت.

فلش درایو های بی سیم فراوانی این روزها وجود دارند، اما فلش درایور جدید SanDisk که iXpand نام دارد، از راه رسیده و قابلیت جدید را با خود به همراه دارد. این محصول با تمامی دستگاه هایی که از iOS نسخه ۷ و ۸ بهره می برند سازگار است و می توان آن را با استفاده از کابل داخلی این فلش درایو یا به صورت بیسیم به دستگاه مورد نظر متصل کرد. بدین ترتیب ویدئو ها و تصاویر به راحتی بین دستگاه و فلش قابل جابجایی هستند.

با استفاده از اپلیکیشن مخصوصی که می توان همراه با این فلش می توان از آن بهره برد، امکان استریم فایل های AVI و WMV بدون نیاز به تبدیل کردن، وجود دارد.

مدل ۱۶ گیگابایتی محصول یاد شده، ۵۹.۹۹ دلار قیمت گذاری شده در حالیکه مدل ۳۲ گیگابایتی با قیمت ۷۹.۹۹ دلار به نظر مناسب تر می آید. برای مدل ۶۴ گیگابایتی اما، قیمت این فلش ۱۱۹.۹۹ دلار تعیین شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • reza
    reza | ۱۱ دی ۱۳۹۴

    سلام لطفا اگه کسی کار باهاش رو بلده به ایمیل من بفرسته توضیحش رو ممنون میشم
    من یکی از دوستام داده بهم که انجام بدم و یادش بدم
    متاسفانه توی کامپیوتر بالا میاد ولی به موبایل وصل میکنم نمیاد
    برنامه ای چیزی از اپ استور باید بگیرم ؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی