ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با دوچرخه تاشوی Impossible آشنا شوید

اگر تنها یک حوزه وجود داشته باشد که بدون پیشرفت، در سال ۱۹۷۰ باقی مانده، آن، صنعت ساخت دوچرخه های تاشوست. در واقع، آخرین نوآوری در این صنعت، دوچرخه ای ساخت Sir Clive Sinclair در سال ۲۰۰۶ بوده ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۲۳ آبان ۱۳۹۳ | ۱۹:۳۰

اگر تنها یک حوزه وجود داشته باشد که بدون پیشرفت، در سال ۱۹۷۰ باقی مانده، آن، صنعت ساخت دوچرخه های تاشوست. در واقع، آخرین نوآوری در این صنعت، دوچرخه ای ساخت Sir Clive Sinclair در سال ۲۰۰۶ بوده که با توجه به اندازه بزرگش، برای جابجایی مناسب نیست. همین موضوع، الهام بخش عوامل Impossible Technology جهت اختراع دوباره این دوچرخه برای عصر جدید بوده است.

به جای استفاده از خطوط صاف، Impossible Bike بر اساس دو دایره، که چرخ ها از پایین و ترک و شاسی از بالای آن بیرون میفتند، بنا شده است. کیف سخت پلاستیکی که از دوچرخه تاشده محافظت می کند، نقش صندلی آن را نیز ایفا می کند.

در ادامه مطلب با دوچرخه بیشتر آشنا خواهیم شد.

jpeg

روی این دوچرخه ی منحصر به فرد، هیچ رکابی مشاهده نمی کنید؛ در عوض، یک موتور الکتریکی -که فعلا در دست توسعه است- شما را در خیابان ها هدایت خواهد کرد. به لطف ۱۰ باتری ۲۹۰۰ میلی آمپری، مدل فعلی حدود ۱۵.۶ مایل در حالت عادی، و تا ۴۵ دقیقه در حالت توربو، با سرعت ۱۲.۴ مایل بر ساعت شما را یاری خواهد کرد. متاسفانه، این مدل محدودیتی ۸۰ کیلوگرمی برای راننده به همراه خواهد داشت، هرچند مطمئن نیستیم بدنه ی از جنس فیبر کربن آن حتی بتواند چنین وزنی را نیز تحمل کند. از آنجایی دوچرخه یاد شده از سیستم تعلیق بی بهره است، استفاده از آن در مسیر های ناهموار دشوار خواهد بود.

با این حال، Impossible Bike محصولی نوآورانه و جذاب بوده و ما نیز بی صبرانه منتظر عرضه آن در ماه آگوست سال آینده خواهیم بود. اگر می خواهید هم اکنون از این محصول خلاقانه پشتیبانی کنید، هزینه ای معادل ۵۳۰ دلار برای شما در بر خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • bahram
    bahram | ۲۳ آبان ۱۳۹۳

    به نظرم این خیلی ضعیفه! اگه به جای رکاب از چندتا موتور استفاده کنه که دیگه دوچرخه نیست! اسمش روشه...موتور!

  • عـــــــــــــــلی
    عـــــــــــــــلی | ۲۳ آبان ۱۳۹۳

    چه خبره یک دفعه این قدر بحث دوچرخه های مختلف داغ شده؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی