ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تا سال ۲۰۲۰ نود درصد جمعیت بالای ۶ سال جهان موبایل خواهند داشت

اریکسون اخیرا جدیدترین گزارش خود را منتشر کرده و طبق آن گفته شده که سرعت بزرگ تر شدن بازار تلفن های هوشمند روز به روز افزوده می شود و این اتفاق به لطف افزایش کاربران ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۷ آبان ۱۳۹۳ | ۲۳:۳۰

اریکسون اخیرا جدیدترین گزارش خود را منتشر کرده و طبق آن گفته شده که سرعت بزرگ تر شدن بازار تلفن های هوشمند روز به روز افزوده می شود و این اتفاق به لطف افزایش کاربران جدید کشورهایی مثل چین و هند رخ می دهد.

طی تحقیقات و برآوردهایی که اریکسون در گزارش خود لحاظ کرده، به احتمال بسیار زیاد تا دهه آینده، یعنی سال ۲۰۲۰ نود درصد جمعیت بالای ۶ سال سراسر دنیا، دارای تلفن هوشمند خواهند بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Smartphone_subs_ericsson-730x334

اریکسون پیش بینی می کند که در سال ۲۰۲۰ حداقل ۶.۱ میلیارد تلفن همراه فعال در دنیا وجود خواهد داشت. در حال حاضر این رقم ۲.۷ میلیارد است که در سال ۲۰۱۴ به آن ۸۰۰ میلیون عدد اضافه شد.

برای دست یابی به رقم ۶.۱ میلیارد اپراتورها و سازندگان تلفن همراه باید تقریبا به تمام بازارها نفوذ داشته باشند. هند و چین به تنهایی در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۴ هرکدام به ترتیب ۱۸ و ۱۲ میلیون کاربر جدید را به مجموع تلفن های همراه فعال اضافه کردند.

هرچند از این رقم فقط ۳۷ درصد آن مربوط به تلفن های هوشمند است و با همین موضوع می توان نتیجه گرفت هنوز بازار بسیار بزرگی برای این محصولات وجود دارد.

Ericsson5G-730x204

گزارش مربوطه بخش های دیگر که احتمال مشاهده آن در سال ۲۰۲۰ وجود دارد را هم بررسی کرده. گفته شده در سال ۲۰۲۰ بیش از نصف (۵۵ درصد) ترافیک دیتای موبایل مختص تماس های تصویری خواهد بود. در حال حاضر سرویس های پخش موسیقی و ویدیوی آنلاین بیشتر از مکالمات ویدیویی استفاده می شوند.

اریکسون معتقد است پس از عرضه نسل پنجم شبکه مخابراتی، کاربران شتاب و اشتیاق بیشتری برای استفاده از این سرویس ها نسبت به نسل سوم و چهارم نشان خواهند داد.

TNW
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (39 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۸ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • LG Forever
    LG Forever | ۲۸ آبان ۱۳۹۳

    2020 چیه باو همین 2014 الان هرکیو میبینم یه تبلت همراه با 1 گوشی داره

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۲۸ آبان ۱۳۹۳

    من تو سن 15 سالگی صاحب دیوایس هوشمند شدم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی