ال جی اولین و بزرگترین تولید کننده ی پانل تلویزیون های UHD در جهان است
تحقیقی که نتایج آن اخیراً منتشر شده می گوید LG بزرگترین تولید کننده ی پانل های LCD، حالا و پس از ۲۲ ماه فعالیت، در عرصه ی تولید پانل های UHD هم عنوان اول را ...
تحقیقی که نتایج آن اخیراً منتشر شده می گوید LG بزرگترین تولید کننده ی پانل های LCD، حالا و پس از ۲۲ ماه فعالیت، در عرصه ی تولید پانل های UHD هم عنوان اول را به خود اختصاص داده و سایر رقبایش را پشت سر گذاشته است. بر مبنای تحقیق یاد شده کمپانی مذکور با تولید و عرضه ی ۵۷۸.۰۰۰ پانل UHD تا ماه اکتبر سال جاری ۲۸.۱ درصد از سهام این بازار را در اختیار گرفته که سبب برتریش نسبت به سایرین گشته است.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
اصلی ترین رقیب ال جی در رابطه با تولید پانل های UHD کمپانی تایوانی Innolux است که با در اختیار داشتن ۲۴ درصد سهام بازار جایگاه دوم را به خود اختصاص داده و جایگاه سوم نیز به دیگر برند کره ای یعنی ساموسنگ با سهم ۲۰.۲ درصد رسیده است.
تا ماه اکتبر نزدیک به ۲.۰۵ میلیون پانل UHD در سراسر جهان تولید شده است ولی با این وجود کماکان تلویزیون های LCD یکی از محبوب ترین گزینه های خریداران به حساب می آیند.
Innolux تا پیش از این با عرضه ی پانل های UHD به تولید کنندگان عمدتاً چینی و آمریکایی تلویزیون، بازار مرتبط را کاملاً در انحصار داشت. اما تحقیقات جدید نشان می دهد شرایط فرق کرده و دو برند ساکن کره جنوبی توانسته اند بخش عمده ای از سهم این شرکت را تصاحب نمایند.
با افزایش محبوبیت تلویزیون های گرانقیمت UHD در جهان و بدل شدن آن به دومین بازار رو به رشد مرتبط به بخش نمایشگرهای ال جی، این کمپانی تصمیم گرفته است برای تولید بیشتر پانل های مرتبط به این محصولات خط تولید جدیدی را در شهر گوانگ ژو چین راه اندازی نماید. هدف اصلی از این اقدام غول تکنولوژی کره ای تامین آسان تر نیاز کارخانه جات تلویزیون سازی چینی است.
یکی از سخنگویان ال جی در همین رابطه گفته: "ما عاقبت موفق شدیم با بکارگیری تکنولوژی انحصاری M+ خود در پانل های UHD تولیدیمان که یک نوآوری در چیدمان پیکسل ها و رندر تصاویر را ایجاد نموده است از سایر رقبا پیشی بگیریم".
تا ماه اکتبر نزدیک به ۲.۰۵ میلیون پانل UHD در سراسر جهان تولید شده است ولی با این وجود کماکان تلویزیون های LCD یکی از محبوب ترین گزینه های خریداران به حساب می آیند. ال جی در حال حاضر سرمایه گذاری بسیار سنگینی را بر روی تلویزیون های OLED خود انجام داده است، تکنولوژی که به عقیده ی این کمپانی می تواند در سال های پیش رو LCD ها را بازنشسته نماید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
از نظر ضخامت خیلی نازک و زیبا طراحی شده ، اما کیفیت سامسونگ ها بهتر از اینه به نظر من :p
صفحه نمایش بی برو برگشت فقط "lg"
سلام آقا لطفا یک پست راجع قابلیتها ی گوشی های سامسونگ و قابلیتی به نام screen mirroring بذارید یا نرم افزار و سخت افزار allShare Cast
با عرض پوزش از بی ربط بودن کامنت
کسی هست که بخواد برای راه اندازی یه سایت کمک به بیماران فعالیت کنه
تجربه در طراحی سایت نیاز هست
لطفا ایمیل بدین
sina199271@gmail.com
طراحی وبسایت به کمک وبسایت علم فردا
یه بخش به همین اسم داره
به نظر من بهترین نرم افزار تولید شده در ایران نرم افزار دیوار که با اینترنت نفتی هم کار می کنه لطفا در آبدیت بعدی با سازنده این برنامه برای بهتر کردن رابط کاربری دیجیاتو استفاده کنید یعنی این فول اسکرین نبودنش خیلی رو اعصابه
آقا سریع یک آبدیت برای نرم افزار دیجیاتو بدین و این موارد رو اضافه کنید 1اجرای فول اسکرین 2ثبت ایمیل و نام کاربری که کاربر مجبور نشه هر بار ایمیل و نام کاربری رو وارد کنه
ال جی همیشه نو آور بوده مثلا دبل ویدیو یادتونه اول کمپانی بوده ال جی قبلا بدیش به این بود که کیفیت رو فدای کمیت می کرد ولی حداقل در مورد اسمارت فون ها از g2خوب شروع کرد
من عشقم سامی هست و بس ولی ال جی رو هم دوست دارم
LG دوست داشتنی هست دیه همین اول بودنش سبب شد یه وب او اس ازش بگیریم که فوق العاده راضی هستیم ازش نسبت به قیمت و کارایش.
عههه سامی چقدر عقبه!!!
سامی داری چی کار میکنی... تو همه بازارا داری عقب میمونیا!!!
عقب مونده شده.
انگار سامسونگ داره رو یه تکنولوژی جدید کارمیکنه و فعلا بیشتر سرمایشو گذاشته رو اون بخش
فکر نکنم بتونه آبی رو گرم کنه تکنولوژی جدید بماند.
سوال: تو این تلوزیون میشه کارتون عمو پورنگ رو دید؟! :-D
****************************************
انصافن حقشه تکنولوژی انحصاریش به کارش اومد
منم یه انحصاری دارم همیشه به کارم میاد .عالی بود... :-D
ترول جان با جوکت خیلی حال کردم.دل درد گرفتم از خنده :D
ترول نگو زشته توهین به عمو پورنگ میشه :D
باید تو اون تی وی طلای سامی دید :D
اقا امینم دوستان دیشب شیدی اکس وی لیک شد
ترک وگاس عالیه من تو فضام الان :D
به عمو فرا زمینیا سلام کنید :D
درسته اولین هست ال جی ...
اما انصافه کیفیت تصویری که سونی میده رو هیچ شرکت دیگه نمیده .... سونی خدای کیفیت تلویزیون هاست ....