ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ رسما معرفی کرد: EYECAN Plus؛ ماوسی چشمی برای معلولان

در حدود ۲ سال پیش، غول لوازم الکترونیکی کره جنوبی، محصولی را معرفی کرد که در واقع یک ماوس چشمی محسوب می شود و نام آن را EYECAN نهاد. حال بعد دو سال این شرکت ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۴ آذر ۱۳۹۳ | ۱۴:۳۵

در حدود ۲ سال پیش، غول لوازم الکترونیکی کره جنوبی، محصولی را معرفی کرد که در واقع یک ماوس چشمی محسوب می شود و نام آن را EYECAN نهاد. حال بعد دو سال این شرکت نسل دوم این محصول را با نام +EYECAN معرفی کرده و به معلولان امکان نامه نگاری، ویرایش اسناد، مرورگری اینترنت و غیره را تنها با حرکت چشم می دهد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

سامسونگ آی کن پلاس نوعی ماوس چشمی است که نیازی به عینک ندارد و به طور قابل توجهی سهولت استفاده از تکنولوژی را برای افراد معلول فراهم می کند. این محصول به دلیل عدم نیاز به استفاده از عینک یا هر ابزار پوشیدنی دیگری، جزو اولین گجت ها با این تکنولوژی محسوب می شود.

samsung-eyecan-_2

در واقع آی کن پلاس یک جعبه است که در زیر نمایشگر رایانه قرار می گیرد و به صورت بدون سیم حرکات و دستورات چشم کاربر را دریافت می کند.

دانشجوی کارشناسی ارشد فلج مغزی، هیونگ جین شین، از سال ۲۰۱۲ با نسخه قبلی ماوس چشمی سامسونگ شروع به کار کردن کرد و به لطف کمک های او، تیم فنی توانستند بهبودهای بسیاری در رابطه با کیفیت و رابط کاربری این محصول اعمال کنند.

معاون ارشد روابط اجتماعی سامسونگ، SiJeong Cho، می گوید سامسونگ قصد تجاری سازی آی کن پلاس را ندارد و به صورت محدود تولید و به سازمان های خیریه اهدا می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۴ آذر ۱۳۹۳

    عاشق اینکاراری سامسونگم نه طرفدار یه برند خاص هستم و نه خودمو محدود به یه برند خاص میکنم به موقعش انتقاد به موقش هم تعریف و اینکار سامسونگ لیاقت تعریف رو داره بعا از افراد عقب افتاده های ذهنی معلولین ذهنی مظلومترین افراد هستن

  • ABBAS
    ABBAS | ۴ آذر ۱۳۹۳

    این یه موردو دم سامسونگ گرم

  • امين
    امين | ۴ آذر ۱۳۹۳

    سامسونگ و اپل چيه؟ چرا قصد تجاري سازي نداره؟ ابزار جالبيه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی