شروع فروش اولین موبایل Android One در اروپا
گوگل پروژه موبایل های ارزان قیمت خود، موسوم به Android One را چندی پیش در هندوستان آغاز کرد. این موبایل ها با هدف گسترش دسترسی کاربران به تلفن های هوشمند طراحی شده اند و گوگل ...
گوگل پروژه موبایل های ارزان قیمت خود، موسوم به Android One را چندی پیش در هندوستان آغاز کرد. این موبایل ها با هدف گسترش دسترسی کاربران به تلفن های هوشمند طراحی شده اند و گوگل قصد دارد با توزیع آن ها سهم بازار اندروید را بیش از پیش افزایش دهد.
اکنون فروش یکی از این محصولات با نام Karbonn Sparkle V در اروپا آغاز شده است. این دستگاه مجهز به اندروید ۴.۴ است و قدرت آن توسط پردازنده ای چهار هسته ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز تأمین می شود.
موبایل Sparkle V دوربینی ۵ مگاپیکسلی دارد و نمایشگر ۴.۵ اینچی آن از تراکم پیکسل 218ppi برخوردار است. این محصول در حالی با قیمت ۱۳۹ پوند به فروش می رسد که گوگل آپدیت نرم افزاری آن به اندروید ۵ را گارانتی کرده است.
Sparkle V تنها یکی از سه محصول موجود در پروژه Android One است و گوگل هنوز برنامه دقیقی را برای عرضه بیشتر این محصولات در اروپا و دیگر نقاط دنیا اعلام نکرده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
از طراحیش خوشم نیومد
رخ خوبی نداره! قیمتشم یه مقدار زیاده. با این پول یه گوشی بهتر میشه خرید.
میان رده های هواوی همین مشخصاتو دارن ارزونترن
مشکل همینجاست دیگه قرار بود متلا اینا از نظر قیمت بهتر باشن
ویندوزفون یه چیزایی رو نداره
مثل ظاهر زیبا
منظورم لانچر گوشی نیست
تو تنظیمات و ....
فقط پس زیمنه ی مشکی و متن سفید
و تنظیمات به هم ریخته ای داره که به سختی میشه یه چیزی رو توش پیدا کرد
ویندوز فون مدیریت رمش خوبه ولی به چه قیمتی
به قیمت نداشتن مالتی تسک
از هر برنامه بیای بیرون متوقف میشه و به نوعی فایل های مورد نیاز برای اجرا رو از رم به حافظه داخلی انتقال میده تا سرعت گوشی بره بالا
و این که کد های باز نداره
من به شخصه تنها دلیلم برای خرید یک گوشی اینه که ظاهرش رو جوری تغییر بدم که دوست داره و گوشی های ویندوز فون همیچین قابلیتی ندارن
زشت ترین گوشی اندروید وان همین کربون ه ! اون اسپایس و میکرومکس از این خیلی خشوگل ترن ! کاش زودتر بیان تو ایران ! قیمتاشون بد نیست . اندرویده خالص هم هستن . دو سال هم خود گوگل پشتیبانی تقبل کرده ! نکته دیگه اینکه مشخصات سخت افزاری هر سه موبایل اندروید وان (کربن و اسپایس و میکرومکس) یکیه و فقط طراحیشون فرق داره. ویژگی های سخت افزاریشون هم بد نیست ! گوشیای بصرفه این .
یه نفر بیاد به من بگه لومیا 535 چه چیزی از این کمتر داره که یارو بره اینوبخره
535 از لحاظ صفحه هم بزرگ تر هم با کیفیت تر
دوربینم که معلومه کدوم بهتر
ویندوز 10 هم که میگیره
دوربین جلوشم 5 مگا هستش
پردازندش هم نمیدونم ولی فکر کنم 535 قوی تره اما درکل خیلی از نظر سرعت از این گوشی بهتره
قیمتشم که پایین تره
خب شما یه دلیل برا من بیارید اینو بخرم.
یکی با ویندوزفون راحت نیست میاد اینو میخره.
انتخاب گوشی همش به سلیقه ی شخص برمیگرده.
خدا کنه فقط به سلیقه برگرده و نه به بی اطلاعی و یا شایعات کف بازار ایران و و عوامل دیگه.....
در کل از لحاظ نیازهای ضروری که هیچ فرقی نمی کنن این و لومیا...
ولی وقتی به روونی و مدیریت رم دو سیستم عامل نگاه کنی می بینی که ویندوزفون حداقل تو پایین رده ها و میان رده ها بهتر عمل می کنه....
حالا تو پرچمدارا شاید سلیقه بتونه بیشتر تاثیر بذاره....
منم بودم لومیا رو انتخاب میکردم.
مادرم 520 داره داده بود دست پسر داییم کلی تو هنگ بود تا رفتم نجاتش دادم.
چون تا به حال با ویندوز کارنکرده بود و با اندروید راحت تر بود.
متاسفانه تو ایران یک سری چیز ها هست که تو خرید آدم مشکل ایجاد میکنه.
مثل تعصب و فقر اطلاعات.فقر اطلاعات خیلی چیز ناجوریه از اون بدترش میدونید چیه؟توهم دانایی.
حرف شما متینه ولی باز هم سلیقه دخیله.
داداش یه جوری میگی تو ایران انگار بقیه دنیا همه از اطلاعات غنی هستن ... پس با این حسابی که شما میگی تعیین کننده درصد سیستم عامل های موبایل بازاره ایرانه :) و به خاطر عدم اطلاعا ایرانیاست که ویندوز فون تقریبا ۴ درصد سهمش ... درسته که خیلی ادما تو ایران خیلی چیزا رو نمیدونن و بدون تحقیق میرن یه گوشی میخرن .. اما این تو خیلی از کشور های دیگه هم صدق میکنه ...کم لطفی نکنیم :D
دقیقا من هر موبایل فروشی رفتم یکی اومد گفت ویندوز فون چطوره میگن بدرد نمیخوره
چون خودشون موجود ندارن میخوان چیزی که دارن رو بطرف مقابل بدن .
اندروید معمولی بنظرم خیلی بهتر یارو میره موتوجی میخره یه کلی مدل پایین رده از ال جی وسامسونگ و هواوی متلا قرار بود گوشی های ارزون قیمت بدن بیرون
این535 عالیه
خب همه که ویندوز دوست ندارن
اینم از اندروید وان.
بیاد ببینیم عملکردش چطوره.
اسم برنده کربنه؟
139 پوند گرون نیست؟!مگه قرار نبود خیلی ارزون تر باشه؟!
چرا گرونه ولی شاید یه چیز داشته باشه که برای خریدنش دلیل محکم ایجاد کنه.
یه صفحه نمایش با تراکم پیکسلی 218 و یه اسم کربن یه پشتیبان به اسم گوگل.
راستش اصلا ازش خوشم نیومد.
من بیشتر از قیمتش خوشم نیومد.
داشی فایل پروفایلت دانلود نمیشه ! لینکشو چک کن
http://www.tunescoop.com/download/313435373137_20ebd49593043cf6f99a690f0b7a0b64/knife-party-clever-title-like-deadmau5-would-use-mix-mp3
اینو امتحان کن.
در حال دانلودشم !
آری گران است