ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

شروع فروش اولین موبایل Android One در اروپا

گوگل پروژه موبایل های ارزان قیمت خود، موسوم به Android One را چندی پیش در هندوستان آغاز کرد. این موبایل ها با هدف گسترش دسترسی کاربران به تلفن های هوشمند طراحی شده اند و گوگل ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۳ | ۱۴:۳۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گوگل پروژه موبایل های ارزان قیمت خود، موسوم به Android One را چندی پیش در هندوستان آغاز کرد. این موبایل ها با هدف گسترش دسترسی کاربران به تلفن های هوشمند طراحی شده اند و گوگل قصد دارد با توزیع آن ها سهم بازار اندروید را بیش از پیش افزایش دهد.

اکنون فروش یکی از این محصولات با نام Karbonn Sparkle V در اروپا آغاز شده است. این دستگاه مجهز به اندروید ۴.۴ است و قدرت آن توسط پردازنده ای چهار هسته ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز تأمین می شود.

موبایل Sparkle V دوربینی ۵ مگاپیکسلی دارد و نمایشگر ۴.۵ اینچی آن از تراکم پیکسل 218ppi برخوردار است. این محصول در حالی با قیمت ۱۳۹ پوند به فروش می رسد که گوگل آپدیت نرم افزاری آن به اندروید ۵ را گارانتی کرده است.

Sparkle V تنها یکی از سه محصول موجود در پروژه Android One است و گوگل هنوز برنامه دقیقی را برای عرضه بیشتر این محصولات در اروپا و دیگر نقاط دنیا اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • 1person
    1person | ۶ آذر ۱۳۹۳

    از طراحیش خوشم نیومد

  • bahram
    bahram | ۶ آذر ۱۳۹۳

    رخ خوبی نداره! قیمتشم یه مقدار زیاده. با این پول یه گوشی بهتر میشه خرید.

  • TROOL
    TROOL | ۶ آذر ۱۳۹۳

    میان رده های هواوی همین مشخصاتو دارن ارزونترن

    • یک دوصت
      یک دوصت | ۶ آذر ۱۳۹۳

      مشکل همینجاست دیگه قرار بود متلا اینا از نظر قیمت بهتر باشن

      • shayan
        shayan | ۷ آذر ۱۳۹۳

        ویندوزفون یه چیزایی رو نداره

        مثل ظاهر زیبا

        منظورم لانچر گوشی نیست

        تو تنظیمات و ....
        فقط پس زیمنه ی مشکی و متن سفید
        و تنظیمات به هم ریخته ای داره که به سختی میشه یه چیزی رو توش پیدا کرد

        ویندوز فون مدیریت رمش خوبه ولی به چه قیمتی
        به قیمت نداشتن مالتی تسک
        از هر برنامه بیای بیرون متوقف میشه و به نوعی فایل های مورد نیاز برای اجرا رو از رم به حافظه داخلی انتقال میده تا سرعت گوشی بره بالا

        و این که کد های باز نداره

        من به شخصه تنها دلیلم برای خرید یک گوشی اینه که ظاهرش رو جوری تغییر بدم که دوست داره و گوشی های ویندوز فون همیچین قابلیتی ندارن

  • محمد علی شریعتی فر
    محمد علی شریعتی فر | ۶ آذر ۱۳۹۳

    زشت ترین گوشی اندروید وان همین کربون ه ! اون اسپایس و میکرومکس از این خیلی خشوگل ترن ! کاش زودتر بیان تو ایران ! قیمتاشون بد نیست . اندرویده خالص هم هستن . دو سال هم خود گوگل پشتیبانی تقبل کرده ! نکته دیگه اینکه مشخصات سخت افزاری هر سه موبایل اندروید وان (کربن و اسپایس و میکرومکس) یکیه و فقط طراحیشون فرق داره. ویژگی های سخت افزاریشون هم بد نیست ! گوشیای بصرفه این .

  • یک دوصت
    یک دوصت | ۶ آذر ۱۳۹۳

    یه نفر بیاد به من بگه لومیا 535 چه چیزی از این کمتر داره که یارو بره اینوبخره
    535 از لحاظ صفحه هم بزرگ تر هم با کیفیت تر
    دوربینم که معلومه کدوم بهتر
    ویندوز 10 هم که میگیره
    دوربین جلوشم 5 مگا هستش
    پردازندش هم نمیدونم ولی فکر کنم 535 قوی تره اما درکل خیلی از نظر سرعت از این گوشی بهتره
    قیمتشم که پایین تره
    خب شما یه دلیل برا من بیارید اینو بخرم.

    • M.S.N
      M.S.N | ۶ آذر ۱۳۹۳

      یکی با ویندوزفون راحت نیست میاد اینو میخره.
      انتخاب گوشی همش به سلیقه ی شخص برمیگرده.

      • کارگردان
        کارگردان | ۶ آذر ۱۳۹۳

        خدا کنه فقط به سلیقه برگرده و نه به بی اطلاعی و یا شایعات کف بازار ایران و و عوامل دیگه.....
        در کل از لحاظ نیازهای ضروری که هیچ فرقی نمی کنن این و لومیا...
        ولی وقتی به روونی و مدیریت رم دو سیستم عامل نگاه کنی می بینی که ویندوزفون حداقل تو پایین رده ها و میان رده ها بهتر عمل می کنه....
        حالا تو پرچمدارا شاید سلیقه بتونه بیشتر تاثیر بذاره....

        • M.S.N
          M.S.N | ۶ آذر ۱۳۹۳

          منم بودم لومیا رو انتخاب میکردم.
          مادرم 520 داره داده بود دست پسر داییم کلی تو هنگ بود تا رفتم نجاتش دادم.
          چون تا به حال با ویندوز کارنکرده بود و با اندروید راحت تر بود.
          متاسفانه تو ایران یک سری چیز ها هست که تو خرید آدم مشکل ایجاد میکنه.
          مثل تعصب و فقر اطلاعات.فقر اطلاعات خیلی چیز ناجوریه از اون بدترش میدونید چیه؟توهم دانایی.
          حرف شما متینه ولی باز هم سلیقه دخیله.

          • Farshad
            Farshad | ۶ آذر ۱۳۹۳

            داداش یه جوری میگی تو ایران انگار بقیه دنیا همه از اطلاعات غنی هستن ... پس با این حسابی که شما میگی تعیین کننده درصد سیستم عامل های موبایل بازاره ایرانه :)‌ و به خاطر عدم اطلاعا ایرانیاست که ویندوز فون تقریبا ۴ درصد سهمش ... درسته که خیلی ادما تو ایران خیلی چیزا رو نمیدونن و بدون تحقیق میرن یه گوشی میخرن .. اما این تو خیلی از کشور های دیگه هم صدق میکنه ...کم لطفی نکنیم :D

        • یک دوصت
          یک دوصت | ۶ آذر ۱۳۹۳

          دقیقا من هر موبایل فروشی رفتم یکی اومد گفت ویندوز فون چطوره میگن بدرد نمیخوره
          چون خودشون موجود ندارن میخوان چیزی که دارن رو بطرف مقابل بدن .

      • یک دوصت
        یک دوصت | ۶ آذر ۱۳۹۳

        اندروید معمولی بنظرم خیلی بهتر یارو میره موتوجی میخره یه کلی مدل پایین رده از ال جی وسامسونگ و هواوی متلا قرار بود گوشی های ارزون قیمت بدن بیرون

    • SAEED DASTMARD
      SAEED DASTMARD | ۶ آذر ۱۳۹۳

      این535 عالیه

    • TROOL
      TROOL | ۶ آذر ۱۳۹۳

      خب همه که ویندوز دوست ندارن

  • M.S.N
    M.S.N | ۶ آذر ۱۳۹۳

    اینم از اندروید وان.
    بیاد ببینیم عملکردش چطوره.
    اسم برنده کربنه؟

  • Kiomars shady
    Kiomars shady | ۶ آذر ۱۳۹۳

    139 پوند گرون نیست؟!مگه قرار نبود خیلی ارزون تر باشه؟!

    • M.S.N
      M.S.N | ۶ آذر ۱۳۹۳

      چرا گرونه ولی شاید یه چیز داشته باشه که برای خریدنش دلیل محکم ایجاد کنه.

      • SAEED DASTMARD
        SAEED DASTMARD | ۶ آذر ۱۳۹۳

        یه صفحه نمایش با تراکم پیکسلی 218 و یه اسم کربن یه پشتیبان به اسم گوگل.

        • M.S.N
          M.S.N | ۶ آذر ۱۳۹۳

          راستش اصلا ازش خوشم نیومد.

          • SAEED DASTMARD
            SAEED DASTMARD | ۶ آذر ۱۳۹۳

            من بیشتر از قیمتش خوشم نیومد.

      • TROOL
        TROOL | ۶ آذر ۱۳۹۳

        داشی فایل پروفایلت دانلود نمیشه ! لینکشو چک کن

        • M.S.N
          M.S.N | ۶ آذر ۱۳۹۳

          http://www.tunescoop.com/download/313435373137_20ebd49593043cf6f99a690f0b7a0b64/knife-party-clever-title-like-deadmau5-would-use-mix-mp3
          اینو امتحان کن.

          • TROOL
            TROOL | ۶ آذر ۱۳۹۳

            در حال دانلودشم !

    • TROOL
      TROOL | ۶ آذر ۱۳۹۳

      آری گران است

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی