ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

خرید روز: تبلت لنوو و بلندگوی لاجیتک

هر روز در فروشگاه های آنلاین ایرانی به اقلام متفاوتی تخفیف تعلق می گیرد، دیجیاتو این کاهش قیمت های مقطعی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ی مواردی مناسب آنها را با شما مطرح می نماید. در همین ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۰ آذر ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

هر روز در فروشگاه های آنلاین ایرانی به اقلام متفاوتی تخفیف تعلق می گیرد، دیجیاتو این کاهش قیمت های مقطعی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ی مواردی مناسب آنها را با شما مطرح می نماید.

در همین راستا امروز نیز با گشت و گذاری در فروشگاه های یاد شده با دو گزینه که هم تخفیف مناسبی به آنها تعلق گرفته بود و هم می توانند برای عموم کاربردی محسوب گردند مواجه شدیم.

این گزینه ها عبارتند از تبلت A8-50 A5500 محصول لنوو و بلندگوی Z443 2.1 Multimedia Speakers Wood‎ از لاجیتک. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

۱- Lenovo A8-50 A5500

Tablet-Lenovo-A8-50-A5500-16GB6b36cb

 

تبلت ۸ اینچی لنوو از رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل برخوردار است. این محصول از یک پردازنده چهار هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی از نوع Mediatek MT8382 بهره می برد و همچنین یک گیگابایت رم آن را همراهی می کند. این تبلت دارای ۱۶ گیگابایت فضای داخلی بوده که از کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی می کند. این دستگاه از دوربین های ۵ و ۲ مگاپیکسلی در عقب و جلو برخوردار است. در انتها باید به این نکته اشاره کنیم که این تبلت از پشتیبانی سیم کارت برخوردار است و همچنین باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری آن در حدود ۱۱ ساعت در استفاده سنگین شما را همراهی می کند.

قیمت محصول: ۶۲۵٫۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۵۹۹٫۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: Digikala.com

۲- Logitech Z443 2.1 Multimedia Speakers Wood

Z-443--2.1-spealer---55-watts-(RMS)-(Wood)-W600

اسپیکر Z443 لاجیتک دارای ۵۵ وات قدرت (۱۱۰ وات در بالاترین صدا) است و با داشتن یک سابووفر ۵.۲۵ اینچی طیف صدایی خوبی را به خوش شما می رساند. بدنه این اسپیکرها از چوب بوده و به وسیله جک ۳.۵ میلیمتری استاندارد به تمام دستگاه ها مثل رایانه های خانگی، لپ تاپ، تلفن هوشمند و تبلت شما متصل می شود. همچنین شما شدت بلندی و باس را می توانید با سابووفر کنترل کنید.

قیمت محصول: ۲۹۵٫۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۲۲۰٫۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: Chare.ir

 

توضیح مهم: توجه داشته باشید که دیجیاتو در قبال عملکرد فروشگاه های ذکر شده هیچگونه مسئولیتی ندارد و انتخاب آنها صرفاً بر اساس برخورداری از نماد اعتماد الکترونیک صورت گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • اسپیکربلوتوثی
    اسپیکربلوتوثی | ۱۳ خرداد ۱۳۹۴

    من یک نمونش رو در سایت دیجی کاتالوگ دیدم

  • TROOL
    TROOL | ۱۰ آذر ۱۳۹۳

    تبلتش کار راه اندازه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی